  • 81. Data: 2007-06-16 12:36:33
    Temat: Re: freeware do użytku domowego - laptop
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > Mylisz się. W czymś takim nie ma umyślności, bo trudno sądzić, że celem
    > jest przełamanie zabezpieczeń _własnego_ programu, a nie np. weryfikacja
    > skuteczności zabezpieczeń. Jedyna sankcja jaka istnieje z PA wymaga
    > umyślności działania.

    ty lepiej sie zanzjom z pojeciem crack i nie filozofuj.

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 82. Data: 2007-06-16 12:39:15
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]

    samo wytwarzanie crackow jest przstepstwem, wiec nawet jezlei robi taki
    crack w celu sprawdzenia czy da sie przelamac zabezpieczenia cudzego
    programu nie majac zamiaru tego robic to tak czy inaczej przestepstwo
    zostaje popelnione, umyslnie zrobil ten program, nie da sie zrobic
    takiego programu nieumyslnie. I zeby uprzedzic durne odpowidzi mowimy o
    cracku dedykowanym, a nie jakims uniweralnym programie do grzebania w
    zasobach programu.

  • 83. Data: 2007-06-16 12:45:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > takiego programu nieumyslnie. I zeby uprzedzic durne odpowidzi mowimy o
    > cracku dedykowanym, a nie jakims uniweralnym programie do grzebania w

    i odrazu podaje alternatywe, wytwarzanie materialow wybochowych,
    samo wytwarzanie jest przestepstwem, bez wzgledu na to czy chcemy
    wysadzic swoj fotel na dzialce czy palac kultury. Jak Twoja 'umyslnosc'
    ma sie do tego przykladu?

    P.

  • 84. Data: 2007-06-16 13:11:54
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > samo wytwarzanie crackow jest przstepstwem, wiec nawet jezlei robi taki
    > crack w celu sprawdzenia czy da sie przelamac zabezpieczenia cudzego
    > programu

    I po jakiego grzyba zmieniasz przedmiot dyskusji n łamanie cudzych
    programów? Wiesz co... przeczytaj ostatnią moją wypowiedź zaraz obok,
    nie chce mi się powtarzać.

    --
    pzdr

  • 85. Data: 2007-06-16 13:12:12
    Temat: Re: freeware do użytku domowego - laptop [EOT]
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > ty lepiej sie zanzjom z pojeciem crack i nie filozofuj.

    Ale oczywiście nie przedstawisz rzekomo poprawnego stanowiska? :))
    Wracaj do piaskownicy, nie chce mi w takim stylu dyskutować.

    EOT

    --
    pzdr

  • 86. Data: 2007-06-16 13:50:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Michał napisał(a):

    > I po jakiego grzyba zmieniasz przedmiot dyskusji n łamanie cudzych
    > programów?
    w ktorym miejscu zmieniam? Cos mi sie wydaje ze nie wyswietlasz watkow w
    sktrukturze drzewiastej bo najwidoczniej nie wiesz o czym jest mowa w
    danej galezi

  • 87. Data: 2007-06-16 17:47:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michał napisał(a):

> [...]
    > jest przełamanie zabezpieczeń _własnego_ programu, a nie np. weryfikacja
    > skuteczności zabezpieczeń. Jedyna sankcja jaka istnieje z PA wymaga

    Wobec tego określ, czym - w Twoim rozumieniu - jest crack.

    M.

  • 88. Data: 2007-06-18 16:59:54
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Wobec tego określ, czym - w Twoim rozumieniu - jest crack.

    Narzędziem do przełamania zabezpieczeń. Możesz mi napisać czemu cały
    czas się czepiasz przełamywania innych programów? A jeśli nie czepiasz
    się tego to wskaż mi umyślność w przełamaniu zabezpieczeń _własnego_
    programu innym _własnym_ programem (crackiem).

    Zbaczanie dyskusji do przełamywania innych programów nie ma żadnych
    podstaw, gałęziotwórca napisał wyłącznie o włąsnym programie, bez
    oskarżeń o posiadanie cracka. Tak więc mowa była o (nielegalnym)
    progranie samodzielnym.
    --
    pzdr

  • 89. Data: 2007-06-18 21:21:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michał pisze:

> [...]
    > się tego to wskaż mi umyślność w przełamaniu zabezpieczeń _własnego_
    > programu innym _własnym_ programem (crackiem).

    Bo to jest potoczne znaczenie cracka. Ja nie widzę umyślności w takim
    działaniu. Co gorsze, nie widzę możliwości NIELEGALNEGO posiadania
    własnego programu i cały czas proszę o choć jeden przykład :-)

    Nie ja zboczyłem na cracki.

    M.

  • 90. Data: 2007-06-19 09:27:06
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    [...]

    > nie widzę możliwości NIELEGALNEGO posiadania własnego programu
    > i cały czas proszę o choć jeden przykład :-)

    Czyli w świetle prawa wszystkie programy komputerowe są legalne?