  • 21. Data: 2007-06-13 15:58:35
    Temat: Re: freeware do użytku domowego - laptop
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Coraz częściej dochodzę do wniosku, że dla niektórych czytanie ze
    > zrozumieniem to czarna magia.

    w jaki sposob mialbym udowodnic uzyskanie od osoby uprawnionej badz
    prokurator od osoby nieuprawnionej w tym konretnym przypadku. Program
    posiadam?

    P.

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 22. Data: 2007-06-13 16:01:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Krynix. napisał(a):
    > twoja sygnatura swiadczy o tym ze nie rozumiesz znaczenia slowa liberał
    > debilu - pisowska propaganda dla ubogich
    > co maja przekonania wolnosciowe do popierania przestępców
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Liberalizm
    > wypierdalac z taka komuszą frazeologia

    jak ja Was wyborcow pisu kocham, bo z twojej wypowiedzi wnioskuje ze
    raczej na wyzszym poziomie niz wyborca pisu nie stoisz..
    jakbys nie zauwazyl to ja zamiescilem ten tekst wcelu zwabienia na
    strone jednozwojow mozgowych ktorzy ktorzy te propagande kupili.

    P.

  • 23. Data: 2007-06-13 16:10:47
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    Sowiecki Agent wrote:

> [...]
    > jakbys nie zauwazyl to ja zamiescilem ten tekst wcelu zwabienia na
    > strone jednozwojow mozgowych ktorzy ktorzy te propagande kupili.

    sorry nie czytalem tego co w linku ;)

  • 24. Data: 2007-06-13 16:18:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Krynix. napisał(a):

    > sorry nie czytalem tego co w linku ;)

    spox

  • 25. Data: 2007-06-13 16:54:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4ov5n$cj7$1@opal.futuro.pl Robert Osowiecki
    <r...@r...art.pl> pisze:

    > Np. audytu.
    Z postu wątkoczyńcy nie wynika aby był to sprzęt firmowy. Raczej odniosłem
    wrażenie, że chodzi o prywatny laptop, którego używa także do pracy.
    Jeśli tak, to nie ma przecież mowy o żadnym audycie.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-06-13 19:18:49
    Od: Michał <n...@n...cry>

    Robert Osowiecki napisał(a):
    > (...) i fafnaście instalacji naszego własnego programu :)

    Ale rodzynek. :)

    Co zrobiliście? Doszło do oskarżenia albo chociaż zarzutów? Składaliście
    zeznania i/lub wyjaśnienia?

    --
    pzdr

  • 27. Data: 2007-06-13 19:55:58
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Michał <n...@n...cry> writes:

    > Ale rodzynek. :)

    Rodzynek? Wiele przedsiębiorstw i instytucji pisze programy na własne
    potrzeby. Tym się m.in. zajmują zatrudnieni tam informatycy.

  • 28. Data: 2007-06-13 20:35:30
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sowiecki Agent wrote:

    > w jaki sposob mialbym udowodnic uzyskanie od osoby uprawnionej badz
    > prokurator od osoby nieuprawnionej w tym konretnym przypadku. Program
    > posiadam?

    Przecież napisałem że udowodnienie tego będzie trudne.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 29. Data: 2007-06-13 21:17:49
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr Dembiński wrote:
    > Piotr Kubiak <p...@m...liamg> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Trudne w jakim sensie?

    Jeżeli licencja nie była imienna, to jak prokurator wykaże że 17.01.2003
    *nie kupiłem* w tym konkretnym sklepie dajmy na to Windowsa? Płytkę i
    paragon 'wcięło' podczas przeprowadzki.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak