  • 11. Data: 2007-06-13 11:11:08
    Temat: Re: freeware do użytku domowego - laptop
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4oedq$i6i$1@atlantis.news.tpi.pl Gerw@zy
    <n...@n...null> pisze:

    > No ale co... mam przekonywać w razie kontroli, że takiego Irfanview używam
    > tylko do wyświetlania prywatnych fotek?
    Jakiej kontroli?
    Zresztą - to nie ty masz przekonywać, tylko tobie trzeba udowodnić.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2007-06-13 11:11:17
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f4o2mt$4jq$1@atlantis.news.tpi.pl Gerw@zy
    <n...@n...null> pisze:

    > Mam laptopa którego używam zarówno do pracy jak i do domowych zastosowań.
    > Po prostu to jedyny sprzęt w domu i teraz pytanie, czy mogę na nim
    > instalować oprogramowanie typu freeware gdzie jest zastrzeżenie "for home,
    > not commercial use"? Jak to z tym jest?
    Normalnie. Z tego krótkiego cytatu, który podałeś wynika, że zainstalować
    możesz, nie powinieneś natomiast używać go w zastosowaniach komercyjnych.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-06-13 11:35:42
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Gerw@zy" <n...@n...null> writes:

> [...]
    > mogę na nim instalować oprogramowanie typu freeware gdzie jest
    > zastrzeżenie "for home, not commercial use"? Jak to z tym jest?

    Jeśli to jest 'for home, not commercial _use_' a nie 'for home, not
    commercial _installations_' to IMO jak najbardziej, o ile będziesz
    użytkować zgodnie z licencją, czyli wyłącznie do zastosowań domowych.

    Technicznie można to zrealizować w ten sposób, że zakładasz sobie na
    laptopie osobne konto dla użytku domowego, osobne dla pracy i na
    różnych kontach masz poinstalowane różne programy.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 14. Data: 2007-06-13 12:28:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:f4oedq$i6i$1@atlantis.news.tpi.pl Gerw@zy

    > Jakiej kontroli?
    > Zresztą - to nie ty masz przekonywać, tylko tobie trzeba udowodnić.

    i nie posiadanie a uzyskanie

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 15. Data: 2007-06-13 14:26:05
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sowiecki Agent wrote:

    > i nie posiadanie a uzyskanie

    Akurat jak coś posiadasz, to udowodnić uzyskanie jest chyba łatwo.
    Trochę trudniej udowodnić uzyskanie od osoby nieuprawnionej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 16. Data: 2007-06-13 14:30:16
    Od: Robert Osowiecki <r...@r...art.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:f4oedq$i6i$1@atlantis.news.tpi.pl Gerw@zy
    >
    > Jakiej kontroli?

    Np. audytu. Miałem kiedyś styczność z taką: starali się wykazać tak
    bardzo, że wykryli "nielegalnego" Allplayera, ODBC do Sybase (free),
    PITy2005 i fafnaście instalacji naszego własnego programu :) Dobrze,
    że chociaż GIMPa mi odpuścili...

    R.

  • 17. Data: 2007-06-13 15:08:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Akurat jak coś posiadasz, to udowodnić uzyskanie jest chyba łatwo.
    > Trochę trudniej udowodnić uzyskanie od osoby nieuprawnionej :)

    ja twierdze ze zakupilem program na gieldzie na oryginalnym nosniku, a
    podczas porzadkow moja rozstrzepana mama wyrzucla go.
    Udowodnij mi ze bylo inaczej, bo uzyskanie od osoby nieuprawnionej jest
    karalne nie posiadanie.

    P.

  • 18. Data: 2007-06-13 15:09:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Osowiecki napisał(a):

    > Np. audytu.

    mozesz rozwinac?

  • 19. Data: 2007-06-13 15:16:28
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sowiecki Agent wrote:

> [...]
    > podczas porzadkow moja rozstrzepana mama wyrzucla go.
    > Udowodnij mi ze bylo inaczej, bo uzyskanie od osoby nieuprawnionej jest

    Coraz częściej dochodzę do wniosku, że dla niektórych czytanie ze
    zrozumieniem to czarna magia.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 20. Data: 2007-06-13 15:36:16
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    twoja sygnatura swiadczy o tym ze nie rozumiesz znaczenia slowa liberał
    debilu - pisowska propaganda dla ubogich
    co maja przekonania wolnosciowe do popierania przestępców
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Liberalizm
    wypierdalac z taka komuszą frazeologia