  • 31. Data: 2007-12-20 15:55:00
    Temat: Re: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > a zastanowiles sie wogole co on ma za interes wstawiac nam tu kit?

    Rozumowanie, "Przetestuje to tłumaczenie tutaj, jak tu przejdzie to i na
    policji przejdzie ??"

    > naprawde zaczynam ci wspolczuc bo to normalnie jakas paranoja

    Obędzie się....

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 32. Data: 2007-12-20 17:35:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    janist pisze:
    > Czyli par 2 dotyczy okolicznosci wymienionych w par 1 i informacja kto
    > prowadzil w okreslonym czasie nijak ma sie do tego.

    a niby nie jest to informacja o tożsamości osoby?

    > Jakos nie wyobrazam sobie, zeby mozna bylo ukarac kogos za nieujawnienie
    > wiedzy lub informacji, ktorej sie nie posiada.
    > Bardzo latwo wyobrazic sobie sytuacje, ze wlasciciele nie wie kto w
    > danym momencie prowadzil jego samochod np. pozyczam 2 kolegom samochod i
    > maja jechac prowadzac na zmiane i gina w wypadku. I co? W takiej
    > sytuacji moge zostac ukarany za to, ze nie wiem kto kiedy prowadzil?

    nie masz obowiązku wskazywać kto prowadził, a komu powierzyłeś pojazd
    jeśli dostrzeżesz różnicę, to nie powinno być problemu z rozwiązaniem
    opisanego przypadku

    KG

  • 33. Data: 2007-12-20 17:46:56
    Od: janist <j...@o...pl>

    kam pisze:

    > a niby nie jest to informacja o tożsamości osoby?

    OK, zgadzam sie mea culpa.

    > nie masz obowiązku wskazywać kto prowadził, a komu powierzyłeś pojazd
    > jeśli dostrzeżesz różnicę, to nie powinno być problemu z rozwiązaniem
    > opisanego przypadku

    OK, tez widze ta roznice, ale czy nie moze sie zdazyc, ze nie bede
    wiedzial komu powierzylem lub nie bede pamietal czy powierzylem
    komukolwiek w oznaczonym czasie.

    janist

  • 34. Data: 2007-12-20 22:12:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    janist wrote:

    > OK, tez widze ta roznice, ale czy nie moze sie zdazyc, ze nie bede
    > wiedzial komu powierzylem lub nie bede pamietal czy powierzylem
    > komukolwiek w oznaczonym czasie.
    Może.
    Wówczas sprawa od której wszystko się zaczęło zostanie umorzona z braku
    niewykrycia, a ty dostaniesz mandat za "niewiedzenie".

  • 35. Data: 2007-12-21 07:22:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Rozumowanie, "Przetestuje to tłumaczenie tutaj, jak tu przejdzie to i na
    > policji przejdzie ??"

    no to musialby byc chyba rownie naiwny co ty podejzliwy :)

  • 36. Data: 2007-12-21 16:23:41
    Od: janist <j...@o...pl>

    OK, mam wrazenie, ze zatoczylismy kolko :)
    PAS :)

    pozrdawiam,
    janist