  • 11. Data: 2010-10-12 19:50:26
    Temat: Re: fotoradar - kto może suszyć?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-12 19:10, Użytkownik PapaSmurf napisał:

    > ja to robie dla pszyjemności, a ty dla kasy, może niech pszstanie spamować
    > ten do daje dupy?:O)

    A potrafisz to napisać po polsku ?
    Bo jak na razie to zrozumiałem że robisz to dla "pszyjemności"
    i "pszstanie spamować ten do daje dupy?:O)" cokolwiek by to
    nie znaczyło.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-10-13 09:28:50
    Od: SQLwiel <n...@o...pl>

    RadoslawF pisze:
> [...]
    >
    > Bo jak na razie to zrozumiałem że robisz to dla "pszyjemności"
    > i "pszstanie spamować ten do daje dupy?:O)" cokolwiek by to

    Daj spokój, karmisz trolla.
    Nie pozdrawiaj, nie odpowiadaj.
    Ustaw sobie jakiś filtr, np. na "psz" w treści wiadomości, nie
    przeczytasz o pszenicy i pszczołach, ale trudno...

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2010-10-13 17:30:38
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał:
    > A potrafisz to napisać po polsku ?
    > Bo jak na razie to zrozumiałem że robisz to dla "pszyjemności"
    > i "pszstanie spamować ten do daje dupy?:O)" cokolwiek by to
    > nie znaczyło.

    pszecie to je po polsku napisane, ale widzę ze tobie to tszeba po hebrajsku
    żebyś coś zakumał, niech ci rabin pszetłumaczy:O)

  • 14. Data: 2010-10-13 18:05:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@o...pl>

> [...]

    Ustaw sobie jakiś filtr, np. na "psz" w treści wiadomości, nie
    przeczytasz o pszenicy i pszczołach, ale trudno...
    Czym się różni twoje pisanie od jego ? Bo jakoś nie dostrzegam różnicy

  • 15. Data: 2010-10-13 18:19:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-13 19:30, Użytkownik PapaSmurf napisał:

    > pszecie to je po polsku napisane, ale widzę ze tobie to tszeba po hebrajsku
    > żebyś coś zakumał, niech ci rabin pszetłumaczy:O)

    To może znajdź w słowniku znaczenie wyrazu "pszecie" i "tszeba".
    Skoro to po polsku to znajdziesz bez problemu. :-)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2010-10-14 17:33:31
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    Órzytkownik "niusy.pl" napisał:

    > Czym się różni twoje pisanie od jego ? Bo jakoś nie dostrzegam różnicy

    bo jego jest jedyne słuszne i jego poglądy są zgodne z jedynie słuszną
    obecnie obowiązującą władzom i za głoszenie jego pogląduf zostaje mu
    wypłacana legalna pensja za słuszbe dla narodu:O)

  • 17. Data: 2010-10-14 17:33:33
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    > To może znajdź w słowniku znaczenie wyrazu "pszecie" i "tszeba".
    > Skoro to po polsku to znajdziesz bez problemu. :-)

    akurat nie mam pod renką słownika hebrajskiegoO)
    natomiast w polsce słownik nie jest językiem ani jego wyznacznikiem, nie
    wiem jak tam jest u was towarzyszu?:O)

  • 18. Data: 2010-10-14 18:19:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-14 19:33, Użytkownik PapaSmurf napisał:

    > akurat nie mam pod renką słownika hebrajskiegoO)
    > natomiast w polsce słownik nie jest językiem ani jego wyznacznikiem, nie
    > wiem jak tam jest u was towarzyszu?:O)

    Brak ci trollu argumentów to zaczynasz personalnie.
    U nas w Polsce w Słowniku języka polskiego można znaleźć
    wyraz "trzeba", wyrazu "pszecie" i "tszeba" nie ma w tym języku.
    Niezależnie od tego co napiszesz o byciu lub nie wyznacznikiem.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2010-10-15 16:25:15
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

> [...]
    > wyraz "trzeba", wyrazu "pszecie" i "tszeba" nie ma w tym języku.
    > Niezależnie od tego co napiszesz o byciu lub nie wyznacznikiem.

    może tam u was towarzyszu na ziemi obiecanej uczom jenzyka polskiego ze
    słownika, bo tu u nas to każdy się tego uczy w domu od rodziny:O)

  • 20. Data: 2010-10-15 17:34:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-15 18:25, Użytkownik PapaSmurf napisał:

    > może tam u was towarzyszu na ziemi obiecanej uczom jenzyka polskiego ze
    > słownika, bo tu u nas to każdy się tego uczy w domu od rodziny:O)

    To wracaj do kraju z tej emigracji zarobkowej i biegiem do
    jakiejś szkoły wieczorowej.