  • 31. Data: 2006-06-16 20:16:36
    Temat: Re: fotografowanie w miejscach publicznych/prywatnych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zbynek Ltd. [###s...@p...onet.pl.###] napisał:
    > Witam
    > i dalej...
    > Każdy nie posiadający uprawnień, kto zapozna się z tym, co jest
    > oznaczone jako tajne, idzie siedzieć. Tak więc na przechodniów od
    > razu czeka tam w dyżurce prokurator :-D

    No coś Ty?! Skąd taki przepis wytrzasnąłeś. Czyli jakbym znalazł na
    ulicy teczkę z napisem TAJNE, to idę siedzieć? Karane jest ujawnienie
    tej tajemnicy, a nie zapoznanie się z nią. Jak bezprawnie się
    zapoznasz z tajemnicą, to zarzuty dostaną Ci, co mieli pilnować, byś
    się nie mógł zapoznać.

  • 32. Data: 2006-06-16 23:13:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Cześć

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > No coś Ty?! Skąd taki przepis wytrzasnąłeś. Czyli jakbym znalazł na
    > ulicy teczkę z napisem TAJNE, to idę siedzieć? Karane jest ujawnienie
    > tej tajemnicy, a nie zapoznanie się z nią.

    Odnośnych przepisów nie czytałem. Zostałem poinformowany przez
    osobę, która to zna. Mówiła, że _zapoznanie_ się jest już karalne.
    No dobra, szukam...
    "Ustawa o ochronie informacji niejawnych", Dz.U. 2005.196.1631.
    Późno już... nie znalazłem nic o karaniu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają (C) by S.C.

  • 33. Data: 2006-06-17 00:12:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Odnośnych przepisów nie czytałem. Zostałem poinformowany przez osobę,
    > która to zna. Mówiła, że _zapoznanie_ się jest już karalne.

    ROTFL

    A ja zostałem poinformowany przez "osobę odpowiedzialną" pewnego sklepu
    że "ich znany prawnik" ma "w ręku" przepis zakazujący fotografowania w
    sklepach ;->

    > No dobra, szukam...
    > "Ustawa o ochronie informacji niejawnych", Dz.U. 2005.196.1631. Późno
    > już... nie znalazłem nic o karaniu.

    No i widzisz.

  • 34. Data: 2006-06-17 00:21:48
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Odnośnych przepisów nie czytałem.

    A szkoda.

    > Zostałem poinformowany przez
    > osobę, która to zna. Mówiła, że _zapoznanie_ się jest już karalne.

    "Poinformowany"? Raczej "zdezinformowany".

    > No dobra, szukam...
    > "Ustawa o ochronie informacji niejawnych", Dz.U. 2005.196.1631.
    > Późno już... nie znalazłem nic o karaniu.

    To nie wypisuj głupot. Dobranoc.

    Piotr

  • 35. Data: 2006-06-17 18:28:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Andrzej Lawa napisał(a) :

    > No i widzisz.

    Widzę, że krótko szukałem.
    Ale skoro wszyscy temu zaprzeczają, to przyjmuję do wiadomości,
    że zostałem zdezinformowany :-)

  • 36. Data: 2006-06-19 05:32:54
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 14 Jun 2006 00:06:53 +0200, Tiger napisał(a):

    > Nie w Wisle, tylko w Zatoce Gdanskiej ;-) Nie szmatlawiec, tylko wszystkie
    > dzienniki w Polsce ;-) A wieloryb sie zgadza.

    Aaaaaa! Mie doceniasz naszych szmatławców :) W jednym ukazały się zdjęcia
    tego wieloryba po tym, jak dopłynął do... Warszawyy ;)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl