  • 511. Data: 2024-08-01 18:14:46
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Masz rację. Świat zwariował, ale dlatego, że dziennikarze nie dążą do
    > ustalenia prawdy i jej przedstawienia, tylko do spowodowania
    > klikalności.

    Pieprzone pisamki... Powinni jakiś urząd kontroli pismaków i dowcipów
    stworzyć... a nie czekaj, już było.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 512. Data: 2024-08-01 18:16:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 18:14, Shrek pisze:
    > Pieprzone pisamki... Powinni jakiś urząd kontroli pismaków i dowcipów
    > stworzyć... a nie czekaj, już było.

    Po co? Nikt rozsądny w te brednie nie wierzy i to jest właśnie
    największa kara, którą sobie sami wymierzyli.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 513. Data: 2024-08-01 18:19:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Błądzisz. Dziennikarz tym bardziej nie jest uprawniony. Więc wypisuje
    > bzdury licząc na to, że ktoś dementujący przypadkowo ujawni prawdę.

    Tak - pismaki zawiązały tajny spisek mający na celu ujawnienie czemu
    aspirant papacha legitymował obywatela drążka w zadupiu szerokim i
    publikują lewe artykuły aż się przełożony papachy wkurwi i ujawni:P A
    był w tej bajce smok?

    > Dlatego ja nigdy nie komentuję rzeczy,w  których w najmniejszym zakresie
    > mam jakąkolwiek wiedzę służbową. Po prostu by uniknąć sytuacji, ze przez
    > przypadek naprowadzę kogoś na prawdę.

    To by bardzo niedobra było gdyby pismaki poznały prawdę...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 514. Data: 2024-08-01 18:21:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po co? Nikt rozsądny w te brednie nie wierzy i to jest właśnie
    > największa kara, którą sobie sami wymierzyli.

    Tak, tak, zamiast pismakom ludzi wierzą kulsonom że Stachowiak wzioł i
    umar:P

    Spytaj milicjanta
    On Ci prawdę powie
    Spytaj milicjanta
    On Ci wskaże drogę:
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 515. Data: 2024-08-01 18:25:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skoro i tak nie mieli do niej papierów, to po co im tablica?

    No jasne że im nie była potrzebna:P

    > Ty na siłę
    > chcesz podnieść prestiż tego czynu z normalnego pospolitego zabrania
    > porzuconego złomu

    Zadzwoń do prokurator że się myli.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 516. Data: 2024-08-01 20:09:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Błądzisz. Dziennikarz tym bardziej nie jest uprawniony. Więc wypisuje
    > bzdury licząc na to, że ktoś dementujący przypadkowo ujawni prawdę.

    Bo prawdziwy powód legitymowania przypadkowej osoby jest tak straszny,
    że aż strach się bać... nie ma sensu nękać obywatela prawdą.

    > Dlatego ja nigdy nie komentuję rzeczy,w  których w najmniejszym zakresie
    > mam jakąkolwiek wiedzę służbową. Po prostu by uniknąć sytuacji, ze przez
    > przypadek naprowadzę kogoś na prawdę.

    Akurat tobie to nie grozi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 517. Data: 2024-08-01 20:12:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ciekawe, jak tyś doszedł do tego absurdalnego wniosku.

    Nie patrzałeś mi prosto w oczy, więc podejrzewam, że twoje wywody są
    podejrzane.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 518. Data: 2024-08-01 20:21:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 18:19, Shrek pisze:
> [...]
    > aspirant papacha legitymował obywatela drążka w zadupiu szerokim i
    > publikują lewe artykuły aż się przełożony papachy wkurwi i ujawni:P A

    Już Ci wiele razy to wyjaśniałem - wyjaśnię jeszcze jeden. Dawniej, jak
    ktoś był dziennikarzem, to był człowiek z klasą. Przede wszystkim, zanim
    coś napisał, to weryfikował. Zajrzyj do prawa prasowego. Dziennikarz
    naprawdę ma wiele możliwości. I nie twierdzę, że teraz nie ma takich
    dziennikarzy - tylko po protu trudno ich wyodrębnić z tłumu "klikołowców".

    Teraz to działa tak, że jest sobie jakiś taki niszowy portal. Czasem
    jest tam jeden dziennikarz, a czasem kilku7. Żyją z kliknięć. Stąd
    przykładowo takie larum, że RODO zgody na obliczanie tych kliknięć
    wymaga. Dziennikarzowi nie zależy na prawdzie, bo za dużo czasu zajmuje
    weryfikacja. Po za tym, po co to sprawdzać? Jeszcze by się okazało, ze
    tu nic sensacyjnego nie ma. Liczy się sprowokowanie do wejścia na link.

    Swoją opinię opieram na tym, że czasem uczestniczę w zdarzeniach
    opisywanych przez przez dziennikarzy i potem widzę, co wypisują
    dziennikarze. Jeśli w tych nielicznych znanych mi przypadkach piszą po
    prostu bzdury, to mam prawo sądzić, że w pozostałych, których nie znam
    nie jest lepiej.

    Ale też widać to nawet po materiałach. Tytuł w ogóle nie przystaje do
    treści. I jak taki Kviat ogarnia tylko tytuł (pierwsze zdanie), to potem
    głupoty wypisuje. Czasem wchodzę na link, a tam możesz przeczytać kilka
    zdań i musisz wykupić resztę. Może bym i zapłacił, ale nie za wyssane z
    palca bzdury. Największy problem, że sztuczna inteligencja tych bzdur
    nie łowi i trzeba uważać :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 519. Data: 2024-08-01 20:26:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.08.2024 o 20:09, Kviat pisze:
    > Bo prawdziwy powód legitymowania przypadkowej osoby jest tak straszny,
    > że aż strach się bać... nie ma sensu nękać obywatela prawdą.

    Skoro nie wiemy jaki, to skąd wiadomo, że nie jest straszny? Inna
    sprawa, czemu miałby być jakoś szczególnie straszny?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 520. Data: 2024-08-01 21:17:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już Ci wiele razy to wyjaśniałem

    A ja ci pisałem, że w grubych aferach nawet jak dziennikarze się mijali
    z prawdą w szczegółach to byli o rząd wielkości bliżej tego co
    twierdzili zawodowi kłamcy z policji (niedorzecznicy prasowi).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!