  • 391. Data: 2024-07-25 18:57:32
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Bo to, ze sprawdzimy i wiemy , że telefon chodzi z kartą Kowalskiego nie
    > pozwala na znalezienie telefonu. Rejestruje się Kowalskiego i jak bedzie
    > szedł ulicą, to się sprawdzi, czy nie ma telefonu kradzionego przy
    > sobie.

    Czyli podejrzewacie randomowych ludzi, że są Kowalskim (czyli wszyscy są
    podejrzani...) i dlatego ich sprawdzacie, czy śledzicie Kowalskiego i
    sprawdzacie Kowalskiego, bo macie uzasadnione powody podejrzewać
    Kowalskiego?

    > A w zainteresowaniu są telefony nie tylko kradzione, ale te użyte
    > przykładowo do fraudów.

    Czyli każdy dowolny obywatel jest podejrzany, więc każdego można
    sprawdzić z powodu, że jest o coś podejrzewany.
    Zajebista logika.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 392. Data: 2024-07-25 19:01:55
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Po za tym kradzione telefony, t6o stosunkowo niewielka grupa tych, które
    > poszukuje Policja. Uważam zresztą, ze najmniej istotna, bowiem wartość
    > telefonu nie jest zbyt wielka. Ale telefon, który służy do fraudu na
    > kilkanaście milionów złotych już, choć sam ma niewielką wartość, może
    > być kluczowym dowodem.

    Aha, i dlatego szukacie IMEI w bazie zablokowanych telefonów, bo ktoś
    kto robi fraud na kilkanaście milionów zamiast kupić czysty telefon z
    czystym IMEI w dowolnym markecie, to kradnie go komuś z torebki.
    To logiczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 393. Data: 2024-07-25 19:09:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 14:44, Kviat pisze:

    > Oczywiście, np. również odcisk palca...
    > ...i równocześnie te super zabezpieczone apki bankowe pozwalają
    > przypisać kartę do "portfela" (googla), który to portfel uruchamiasz
    > zwykłym stuknięciem w ikonę.

    Raczej przylożeniem telefonu do terminala:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 394. Data: 2024-07-25 19:11:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 17:08, J.F pisze:

    > To ile tych kradzionych/przywłaszczonych telefonów odnajdujecie?

    To jest tajemnica króla juliana:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 395. Data: 2024-07-25 19:18:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jedne typy te numery mają, a drugie nie. To nie jest tak, ze w danym
    > typie telefon czasem ma numer, a czasem nie.

    Jestem prawie pewny że nie masz racji, ale załóżmy że masz. I co typowy
    krawężnik zna powiedzmy wszystkie popularne modle telefonów na pierwszy
    rzut oka i wie w których jest naklejka a w których grawer? Dobra - to
    powiedz z pamięci gdzie jest w samsungu A53?

> [...]
    > telefonu nie jest zbyt wielka. Ale telefon, który służy do fraudu na
    > kilkanaście milionów złotych już, choć sam ma niewielką wartość, może

    Taa - i noszą je losowi kowalscy po ulicach:P It's escalated quickly:)
    Zaraz dojdziemy do tego że losowego kowalskiego sprawdzacie na ulicy bo
    jest o terroryzm podejrzany:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 396. Data: 2024-07-25 19:21:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 17:15, J.F pisze:

    > A jak ktos na OLX oferuje telefony, pieniądze przyjmuje, a telefonów
    > nie wysyła, to od jakiej kwoty zaczyna się "poważny fraud", godny
    > zainteresowania panów Policjantów?

    Jaki znów fraud. Pan naprawdę został wynajęty przez byłego dyktatora
    żeby przelać pieniądze panu zenonowi kotasowi z nakła. Pan były dyktator
    obecnie jest zmęczony i mu się po prostu nie chce iść na pocztę.
    Odpocznie to pójdzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 397. Data: 2024-07-25 19:25:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 19:01, Kviat pisze:

> [...]
    > kto robi fraud na kilkanaście milionów zamiast kupić czysty telefon z
    > czystym IMEI w dowolnym markecie, to kradnie go komuś z torebki.

    To logiczne że najlepiej się używa (zwłaszcza do fraudów) telefonów
    zablokowanych, które nie działają:P

    A do spraw na grube miliony się używa burnerów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 398. Data: 2024-07-25 21:01:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.07.2024 o 18:57, Kviat pisze:

> [...]
    > podejrzani...) i dlatego ich sprawdzacie, czy śledzicie Kowalskiego i
    > sprawdzacie Kowalskiego, bo macie uzasadnione powody podejrzewać

    Jeśli zarejestrowana na kogoś kareta jest wkładana do kradzionego
    telefonu, to trudno taka osobę uznać za "randomową".

    > Czyli każdy dowlny obywatel jest podejrzany, więc każdego można
    > sprawdzić z powodu, że jest o coś podejrzewany.
    > Zajebista logika.

    Czemu każdy dowolny?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 399. Data: 2024-07-25 21:04:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > I sie nie warto zajmować ? ?

    I dlatego się zajmujemy ku rozpaczy takiego J.F.

> [...]
    > A jak ktos na OLX oferuje telefony, pieniądze przyjmuje, a telefonów
    > nie wysyła, to od jakiej kwoty zaczyna się "poważny fraud", godny

    W przedmiocie tu omawianym od żadnej, bo nikt nie szuka telefonu, który
    rzekomo miał zostać sprzedany.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 400. Data: 2024-07-25 21:05:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > kto robi fraud na kilkanaście milionów zamiast kupić czysty telefon z
    > czystym IMEI w dowolnym markecie, to kradnie go komuś z torebki.

    Tu wychodzi właśnie ta dolegliwość, ze rozumiesz tylko jedno zdanie.
    Drugie Cię już przerosło.
    --
    (~) Robert Tomasik