  • 281. Data: 2024-07-22 18:25:54
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 17:30:09 +0200, J.F wrote:

    > To dawaj adres strony np do motoroli.
    >
    > Ale ja się nadal nie dowiedziałem, w jakim trybie to sprawdzenie.
    >
    > To czynność ze śledztwa? Czy ja jestem podejrzany?
    > Czy poinformowano mnie o moich prawach?

    P.S. No i mam kolejny przypadek - telefon ma naklejkę z Imei.
    Fabryczną. Ale literki takie małe, że nie wiem czy bez lupy
    przeczytacie.
    Nosicie lupy na patrole ?

    Podać odblokowany? Czy nie za dużo chcecie?

    J.

  • 282. Data: 2024-07-22 18:28:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 18:25, J.F pisze:

    > P.S. No i mam kolejny przypadek - telefon ma naklejkę z Imei.
    > Fabryczną. Ale literki takie małe, że nie wiem czy bez lupy
    > przeczytacie.

    Jak patrzę to raczej nikt nie przeczyta bez lupy...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 283. Data: 2024-07-22 20:01:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.07.2024 o 18:28, Shrek pisze:

    > Jak patrzę to raczej nikt nie przeczyta bez lupy...

    Mój ma nie tyle co naklejkę, co fabrycznie umieszczony pod warstwą
    jakiegoś przezroczystego tworzywa, którym są pokryte całe plecy. Też bez
    lupy nie odczytam, chociaż okularów nie noszę i mam dobry wzrok. Zdrapać
    się tego nie da jak naklejkę, trzeba albo zeszlifować aż do plastiku z
    numerem, więc zmiana tego numeru jest w ten sposób niemożliwa, albo
    zmienić całe plecy, co wiąże się z siłowym rozklejaniem obudowy.
    Podejrzewam, że takie ponowne klejenie będzie widoczne - musiałby się
    ktoś bardzo postarać żeby taką operację zrobić profesjonalnie i bez śladu.
    Więc niech sobie czyta ten numer, jeśli zdoła, ale odblokowanego
    telefonu ode mnie nie dostanie. A jak się uprze, że "może podrobiłem ten
    numer", to już widzę jak uzasadnia swoje "podejrzenia" przed sądem, gdy
    zrobi mi na złość i zabierze mi telefon do "ekspertyzy".

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 284. Data: 2024-07-22 20:07:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 20:01, Kviat pisze:

    > Mój ma nie tyle co naklejkę, co fabrycznie umieszczony pod warstwą
    > jakiegoś przezroczystego tworzywa, którym są pokryte całe plecy.

    U mnie zwykła naklejka - takie można kupić na ali - sprawdziłem.

    > A jak się uprze, że "może podrobiłem ten
    > numer", to już widzę jak uzasadnia swoje "podejrzenia" przed sądem, gdy
    > zrobi mi na złość i zabierze mi telefon do "ekspertyzy".

    I tu niestety możesz się zdziwić. Złośliwi twierdzą, że Temida nosi
    opaskę na oczach żeby nie było widać że ma dałna. I poniekąd się z tym
    zgadzam.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 285. Data: 2024-07-22 22:38:22
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 22.07.2024 o 20:07, Shrek pisze:

    > U mnie zwykła naklejka - takie można kupić na ali - sprawdziłem.

    > I tu niestety możesz się zdziwić.

    Nie wątpię, że jakoś będzie to argumentował.
    Będzie brnął, bo skoro zabrał, to jakiś podejrzenia musiał mieć (cytując
    klasyka...)

    > Złośliwi twierdzą, że Temida nosi
    > opaskę na oczach żeby nie było widać że ma dałna. I poniekąd się z tym
    > zgadzam.

    Raczej żeby nie było widać, czy jest od ziobry... co w sumie na jedno
    wychodzi.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 286. Data: 2024-07-23 06:29:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 22:38, Kviat pisze:

    > Nie wątpię, że jakoś będzie to argumentował.
    > Będzie brnął, bo skoro zabrał, to jakiś podejrzenia musiał mieć (cytując
    > klasyka...)

    A najlepsze, ze całkiem niewykluczone, że sąd ukrze ciebie:(

    > Raczej żeby nie było widać, czy jest od ziobry... co w sumie na jedno
    > wychodzi.

    Podziwiam twoje przekonanie że przed zerem i po nim sądy działają dobrze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 287. Data: 2024-07-23 09:13:33
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.07.2024 o 06:29, Shrek pisze:

    > A najlepsze, ze całkiem niewykluczone, że sąd ukrze ciebie:(

    Za nieuszkodzenie swojego, niekradzionego telefonu kupionego w salonie,
    z fakturą i pudełkiem i niezmienienie nr IMEI?
    No to jeszcze biegły by musiał okłamać sąd.
    Kulson "przekona" biegłego, biegły niekompetentny, czy sąd uwierzy, że
    zepsułem swój telefon żeby... nadać mu IMEI i numer seryjny zgodny z
    fakturą i pudełkiem?

    > Podziwiam twoje przekonanie że przed zerem i po nim sądy działają dobrze.

    Zaraz tam dobrze. Po prostu nie aż tak źle.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 288. Data: 2024-07-23 11:38:48
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Jak najbardziej się dyskutuje.

    -----

  • 289. Data: 2024-07-23 11:39:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jul 2024 09:13:33 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > Kulson "przekona" biegłego, biegły niekompetentny, czy sąd uwierzy, że
    > zepsułem swój telefon żeby... nadać mu IMEI i numer seryjny zgodny z

    Gorzej, jak gdzies w salonie zamienili.
    A nie sprawdzisz, nie masz lupy :-)

    > Zaraz tam dobrze. Po prostu nie aż tak źle.

    Nie jest, ale jakby dla wybranych :-)

    J.

  • 290. Data: 2024-07-23 11:43:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 20:01:41 +0200, Kviat wrote:

> [...]
    > numerem, więc zmiana tego numeru jest w ten sposób niemożliwa, albo
    > zmienić całe plecy, co wiąże się z siłowym rozklejaniem obudowy.

    a) nakleic nową, zalakierować.

    b) istotnie zeszlifowac starą, wkleic nową, zalac tworzywem ...

    > Podejrzewam, że takie ponowne klejenie będzie widoczne - musiałby się
    > ktoś bardzo postarać żeby taką operację zrobić profesjonalnie i bez śladu.

    Baterię wymieniałem.

> [...]
    > numer", to już widzę jak uzasadnia swoje "podejrzenia" przed sądem, gdy
    > zrobi mi na złość i zabierze mi telefon do "ekspertyzy".

    Oj, nie wiadomo co tam ekspertyza powie :-)

    Albo np telefon zaginie, winnego zaginięcia nie będzie, ale opinia
    kulsona, że numer wyglądał nieoryginalnie, zostanie :-)

    J.