  • 251. Data: 2024-07-22 05:58:37
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Jul 2024 23:46:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Mój królik nic ne chce doradzać.

    Czyli obywatel pozostaje w nieswiadomosci.

    > Co za róşnica?

    Jak ukradli, to macie przestepstwo, którym trzeba sie "zająć".

    Jak zgubił, to zadnego przestępstwa w tym nie ma :-P

    Macie tę baze nr IMEI .. i jak sie nazywa?
    Skradzionych, utraconych ?

    J.

  • 252. Data: 2024-07-22 06:03:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Jul 2024 23:48:29 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > I właśnie tak jest z tymi poradami. Rzuć sobie okiem na art. 306 kk.

    Tak, tylko musisz złapać. A jak złapiesz?

    Ale czy to się w ogóle kwalifikuje na "zmianę IMEI" ?

    Można wpisać kod i porównać z nr wyświetlanym.
    Ale przeciez prawdziwy nr jest zablokowany w unijnych sieciach, więc
    po co komu taki telefon.

    A jak ktos umie zmienic ten elektroniczny, to znów jesteś w kropce ...

    A nawet jak złapiesz, to powie, że kupił w lombardzie. I nie wiadomo,
    kto zmienił.
    Kiedyś były jeszcze giełdy.

    J.

  • 253. Data: 2024-07-22 06:32:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I mają zaprzestać na ten czas róznych czynności?

    Sporej części to mogliby na stałę.

    > Jak już mówimy o kulsonach, to nie do końca rozumiem, po uj mam się
    > konfrontować z jakimś krawężnikiem, który sobie wyrabia statystyki?

    Dlatego kulsonow się po prostu unika.
    > A jak chcesz odóżnić, czy w tym konkretnym przypadku nabijają sobie
    > statystyki, czy faktycznie kogoś szukają?

    Pan z brzytwą:P

    > Mają odhaczane od każdego wylegitymowanego?

    Tak - wpisują w kapownik.

    > Nie widziałem odpowiedzi, a wczesniej już pytałem, ale co w zasadzie
    > mieliby w tym przypadku zrobić? Pod co takie wypytywanie chciałbyś
    > podciągnąć?

    W sumie to nie wiem - oni powinni wiedzieć - stalking? Ale skoro nic nie
    mogą, to po co profilują przypadkowych obywateli, skoro jak mówi pudzian
    "to i tak by nic nie dało".

    > Jak zajebały moto to nie siedziały na murku i cel został cześciowo
    > osiagniety.

    No właśnie z tego murku zajebali:P

    > Nb. co jest niezgodnego z prawem w kwestii żula na murku? No
    > chyba, że piją.

    No przecież...

    > Sąd może pewnie zamienić karę grzywny na karę więzienia.

    Sprawa musiałaby pewnie do sądu trafić...

    > No to kto łapie przestępców? :)

    Nikt - nie ma czasu;)

    > Pojęcia nie mam. Pewnie były i inne okoliczności. Moze policjantom nie
    > jest dobrze postawić zarzutu dla ich dobra :)

    Zapewne:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 254. Data: 2024-07-22 06:33:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A nie?

    NIe. Jeśli ktoś wie i umie to blokuje jeśli nie to nie. Tyle jeśli
    chodzi o motywacje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 255. Data: 2024-07-22 06:35:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 306 kk

    No i?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 256. Data: 2024-07-22 06:38:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 01:01:42 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > A nie? Tzn. nie wiem czy ktos to w ogóle tak szuka, ale póki telefon
    > jest w pełni funkcjonalny i loguje się do sieci, to jest w obiegu. Jak
    > sie nie loguje to gdzieś utknie, musi zostać "ufunkcjonalniony" lub
    > ląduje w smieciach, ewentualnie na czesci.

    Owszem, tylko UE sobie wymyśliła blokowanie, więc raczej go nie ma
    obiegu bez zmiany nr.

    Nie wiem co z nimi robią - zmieniają nr, mimo kar, wywoża gdzies do
    Rosji czy Afryki, czy przestali kraść.

    J.

  • 257. Data: 2024-07-22 06:53:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 06:38, J.F pisze:

    > Owszem, tylko UE sobie wymyśliła blokowanie, więc raczej go nie ma
    > obiegu bez zmiany nr.

    Chyba że dyżurny odradzi składanie zawiadomienia, to nie ma kradzieży...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 258. Data: 2024-07-22 07:11:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jul 2024 06:53:35 +0200, Shrek wrote:

    > Chyba że dyżurny odradzi składanie zawiadomienia, to nie ma kradzieży...

    A nie wiem czy UE tego nie przewidziała.

    A dyżurny "oficer" ... no cóż, nie skłamie, jak powie
    "ukradli czy może pan/i zgubił? składanie fałszywego powiadomienia o
    przestępstwie to też przestępstwo" :-)

    J.

  • 259. Data: 2024-07-22 07:21:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.07.2024 o 07:11, J.F pisze:

    > A nie wiem czy UE tego nie przewidziała.
    >
    > A dyżurny "oficer" ... no cóż, nie skłamie, jak powie
    > "ukradli czy może pan/i zgubił? składanie fałszywego powiadomienia o
    > przestępstwie to też przestępstwo" :-)

    W sumie trochę skłamie - to jest przestępstwo umyślne:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 260. Data: 2024-07-22 09:25:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 21-07-2024 o 03:28, Marcin Debowski napisał:

    > Bo w normalnych okolicznościach on chce ten telefon jako część czynności
    > związanych z rozwiązywaniem pewnych problemów, które i Ty chcesz aby
    > zostały rozwiązane. Dając mu ten telefon bez robienia zadymy (do czego
    > masz oczywiście prawo),

    w większości przypadków nie ma prawa. Dając mu zaś dajesz możliwość
    wprowadzenia zmian, np prób skasowania nagrania, gdzie wie, ze może
    świadczyć przeciw niemu.

    > ułatwiasz mu pracę, którą sam chcesz żeby dobrze
    > wykonywał. Słowem, działasz prospołecznie na gruncie założenia, że osoba
    > wykonująca zawód policjanta jest godna Twojego zaufania.

    problem w tym, ze 90% policjantów w ciągu ostatnich 4 lat ten test
    przeszło negatywnie. Nie są godni zaufania, działają często niezgodnie z
    prawem w imię interesu swojego przełożonego.

    > Oczywiście
    > wiem, że zachowanie niektórych policjantów sprawy nie ułatwia, ale
    > zarówno postawa kulsońska jak postawa bezwarunkowego oporu, to są MZ
    > wcale nie tak odległe patologie.

    problem polega na tym,. ze ostatnie lata pokazały, że to nie byli
    niektórzy, niektórzy to wtedy odeszli ze służby, aby właśnie nie być
    zmuszanymi do łamania prawa.

    --
    https://kaczus.ppa.pl