  • 21. Data: 2007-08-24 20:51:36
    Temat: Re: fotobasia.pl - czy tak można?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "iksiks" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:32df.00000097.46ceb77d@newsgate.onet.pl...

    > kupiłem nikona D80 + karte oraz EOS 400D + karte.....

    To raczej powinny być oryginalne płyty. Zapytaj przedstawiciela NIKON-a w
    Polsce.

  • 22. Data: 2007-08-28 06:52:29
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > BTW u nich można kupić tylko przy przedpłacie na konto co jest sprzeczne z
    > KC

    a konkretnie z jakim przepisem tego kc?

  • 23. Data: 2007-08-28 16:53:10
    Od: r...@w...pl

    On 23 Sie, 07:43, "JanKo" <b...@m...inv> wrote:
    > iksiks nadaje:

    > Myślę że "iksiks" to przykrywka konkurencji.

    Ma ten sam problem tylko ja czekam dopiero tydzień, i nie jestem z
    konkurencji.
    Ten sklep z tego co widzę od jakiegoś czasu ma problemy z płynnością
    wysyłek, czytałem ich wcześniejsze opinie i nic nie można było im
    zarzucić.

    Zmówiłem EOS 400D kit, 20.08.2007 po 3 dniach zadzwoniłem sie zapytać
    co z moją przesyłką po dłuższym ślęczeniu przy telefonie udało mi się
    dodzwonić :), tylko pani poinformowała mnie że w regulaminie jest 10
    dni na wysyłkę i nic nie moze zrobić nawet nie poinformowała mnie z
    jakiego dnie są w tej chwili realizowane wysyłki, na jakie opóźnienie
    mam się przygotować.
    Po kolejnych 2 dniach jak nic nie ruszyło wysłałem do nich maila, i o
    dziwo dostałem odpowiedź po 4 godzinach, z informacją Że realizacja
    zamówienia może sie przedłużyć w związku z kończącą sie promocją
    canona mają dużo zamówień i się nie wyrabiają. Ale co to mnie obchodzi
    niech zatrudnią więcej pracowników, to jest wolny rynek (w przypadku
    tej firmy to dosłownie "wolny"), słabsze firymy pewnie z niego
    wypadną, tylko szkoda że klienci na tym tracą (przynajmniej nerwy)

    Dalej oczekuję na sprzęt

  • 24. Data: 2007-08-28 20:13:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 28 Aug 2007 09:53:10 -0700, ring-s napisał(a):

    Nie chcę być posądzony że jestem z fotobasia.pl, ale piszesz:

    > (...)pani poinformowała mnie że w regulaminie jest 10 dni
    > na wysyłkę (...)

    Jeżeli w regulaminie rzeczuwiście jest o 10 dniach na wysyłkę, to:

    >(...)po 3 dniach zadzwoniłem sie zapytać co z moją przesyłką(...)nawet
    > nie poinformowała mnie z (...)na jakie opóźnienie mam się
    > przygotować.

    O jakim opóźnieniu mowa, skoro minęło dopiero 30% regulaminowego czasu

    > Po kolejnych 2 dniach jak nic nie ruszyło (...)

    Czemu miałoby się ruszyć, skoro minęło 5 dni, czyli 50% regulaminowego
    czasu.

    > Dalej oczekuję na sprzęt

    ... a tutaj dopiero 70%.

    Reasumując: albo jesteś nieco niecierpliwy, albo oczekujesz że w ciągu
    twoich 3,5,7 dni w fotobasia.pl minęło ich ponad 10.

    p. m.

  • 25. Data: 2007-08-28 20:16:12
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 28 Aug 2007 20:13:27 +0000, mvoicem napisał(a):

    > Dnia Tue, 28 Aug 2007 09:53:10 -0700, ring-s napisał(a):
    >
    > Nie chcę być posądzony że jestem z fotobasia.pl, ale piszesz:

    > Jeżeli w regulaminie rzeczuwiście jest o 10 dniach na wysyłkę

    Sprawdziłem, w regulaminie jest mowa o 15 dniach *roboczych*. Więc 3
    tygodnie lub dłużej ...

    p. m.