  • 71. Data: 2010-02-10 14:26:19
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4b71deba$1@news.home.net.pl...

    > Ech, hipotetycznie. Powiedzieli jej, że biorą auto, wzięli kluczyki i
    > dowód i pojechali.

    Dwóch brało kluczyki? Który za którą część trzymał??

    > Ona wcale tego nie wie który z nich wziął kluczyki i dowód.

    Za niewiedzę jest kara.

    Zresztą problem mają TYLKO grupowi teoretycy. Policja i sądy sobie z takimi
    sprawami na ogół doskonale radzą .

  • 72. Data: 2010-02-10 15:20:47
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 09-02-2010 o 23:46:10 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > Ale obowiazek wskazania musi z czegos wynikac.W przypadku samochodu
    > wynika jasno z PORD.

    tu Ci wynika z KW

    leon

  • 73. Data: 2010-02-10 15:51:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-10 07:38, Użytkownik witek napisał:

    > Czyli dostali pouczenie.
    > Kto powiedzial, ze od razu musi być mandat.

    Taki stary wyga powinien wiedzieć że pouczenie policjant może dać
    za spoglądanie w niebo bez podawania przepisu który pouczany
    podobno złamał. W przypadku kary: mandatu, grzywny należy
    napisać za co jest kara. Tu policjant najpierw myśli dopiero
    potem wypisuje.
    Miałem łącznie trzy przypadki kiedy kiedy nie zgadzałem się
    z opinią i propozycją kary ze strony mundurowego, dziwnym
    trafem rozmowa skończyła się pouczeniem mimo że byłem straszony
    sądem grodzkim.
    Wniosek: pouczenie bywa dla mundurowych przydatne do wycofania
    się z honorem ze stawianych zarzutów.

    Spotkałem się z opinią prawnika że jest sporo przypadków w których
    właściciel nie ma obowiązku wiedzieć i/lub pamiętać kto jechał.
    Niekierowanie takich spraw do sadu i nie karanie ich we własnym
    zakresie przez policje wskazuje że jednak jest to interpretacja
    prawdziwa.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2010-02-10 15:58:13
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-10 15:26, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Za niewiedzę jest kara.
    >
    > Zresztą problem mają TYLKO grupowi teoretycy. Policja i sądy sobie z
    > takimi sprawami na ogół doskonale radzą .

    Znasz przypadek kiedy za taką niewiedzę kogoś ukarano ?
    Bo pytałem już kilkukrotnie i nikt nie zna.
    Czyli awansowałeś do grona grupowych teoretyków. :-)

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2010-02-10 16:59:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    op23 wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Nie nakazuje wiedzieć. Stwierdza tylko, że ma wskazać JEŚLI powierzyła.

    przeczytaj wreszcie ten artykul do konca z naciskiem na koncową cześć.

  • 76. Data: 2010-02-10 17:01:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    VoyteG wrote:

    > A jak rozpatrywana bylaby sytuacja, gdyby kazdy z nich sie przyznal?

    właśnie w tym przypadku policja głupieje w praktyce. :)

  • 77. Data: 2010-02-10 17:07:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Spotkałem się z opinią prawnika że jest sporo przypadków w których
    > właściciel nie ma obowiązku wiedzieć i/lub pamiętać kto jechał.

    ja bym na twoim miejscu trzymal sie od takiego prawnika z daleka.

    > Niekierowanie takich spraw do sadu i nie karanie ich we własnym
    > zakresie przez policje wskazuje że jednak jest to interpretacja
    > prawdziwa.

    fałszywe założenie, to i wnioski do bani.

  • 78. Data: 2010-02-10 17:26:39
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Czyli dostali pouczenie.
    > Kto powiedzial, ze od razu musi być mandat.

    Pouczenie to nie sankcja.

  • 79. Data: 2010-02-10 20:00:02
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Znasz przypadek kiedy za taką niewiedzę kogoś ukarano ?

    Setki.
    Na tysiące zdjęć z fotoradarów są setki przypadków niewskazań.

  • 80. Data: 2010-02-10 20:01:02
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "op23" <o...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Pouczenie to nie sankcja.