  • 51. Data: 2010-02-09 23:11:37
    Temat: Re: foto-radar zdjęcie nieczytelne
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:hksone$abu$13@inews.gazeta.pl>:

    > PORD nic nie wspomina o potencjalnych.

    Nie czepiaj się słówek:
    <http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=potencjalny>

    > Wiec dla wlasnego dobra nastepnym razem, kluczki i DR nalezy wreczac
    > jednej konkretnej osobie. wowczas nie bedzie sie mialo problemow.

    Znaczy czarne będą miały łatwiej? A jest jakiś obowiązek ułatwiania im
    czynności służbowych?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 52. Data: 2010-02-09 23:14:45
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > Pojaz , czyli dokumenty i kluczyki wreczyla konkretnej osobie i ta osobe
    > ma wskazac. Nikogo nie interesuje kto w danym momencie jechal samochodem,
    > tylko komu go dala.

    No to może nikomu nie dawała tylko sam sobie wziął.

    > I jesli na to pytanie nie odpowie to zarobi grzywne za to ze nie wie i to
    > nie ma nic wspolnego z wykroczeniem i zdjeciem.

    Może odpowiedzieć, że nie chce narażać osób bliskich nie wymieniając ich
    konkretnie.

  • 53. Data: 2010-02-09 23:27:30
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > to ze kluczyki leza na wierzchu i kazdy je moze wziac nie zwalnia ciebie z
    > obowiazku wiedzenia kto je wzial.

    Może podaj konkretny przepis, który o tym traktuje. Przepis, który mówi o
    tym, że ma wskazać komu powierzył nie ma zastosowania jeśli nikomu nie
    powierzył.

  • 54. Data: 2010-02-09 23:30:06
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > To nie zmienia nic w zakresie, ze ma wiedziec komu powierza pojazd.

    Czy Ty chłopie rozumiesz co znaczy powierzyć ?

  • 55. Data: 2010-02-09 23:35:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    witek napisal:
    > chodzic do wrozki. ale masz wiedziec, co gorzej: zawsze masz wiedziec,
    > bo limitu czasowego tam nie ma.

    Impossibilium nulla obligatio est

    Ten punkt PoRD coraz bardziej wyglada mi na kandydata do obalenia w TK.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 56. Data: 2010-02-09 23:36:32
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > To bardzo niedobrze, bo PORD naklada na nia taki obowiazek, zeby jako
    > wlasciciel pojazdu wiedziala kto wzial.

    Nie, artykuł, który wskazujesz nakłada obowiązek wskazania GDY właściciel
    powierzył, więc zgodnie z powyższym powierzyła go dwu osobom. Mogła nie
    powierzyć, mogli sobie sami wziąć. Jak złodziej weźmie to nie znaczy, że
    właściciel powierzył tylko co najwyżej niewystarczająco zabezpieczył. Tak
    samo w rodzinie można sobie samemu wziąć.

  • 57. Data: 2010-02-09 23:47:52
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl>

    > Wskazać musisz OSOBĘ: imię, nazwisko, adres. Nie grupę osób - choćby ta
    > grupa, to był tylko mąż i syn.

    Ale podaj jakieś źródło prawa inaczej wskazanie choćby całej firmy jest
    dopełnieniem obowiązku.

  • 58. Data: 2010-02-09 23:50:36
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > pytanie komu powierzyla pojazd w dniu xyz mozna jej zadac o kazdej porze
    > dnia i nocy nie pokazujac jej zadnego zdjecia. I ma wiedziec bo tak
    > nakazuje kodeks drogowy.

    Nie nakazuje wiedzieć. Stwierdza tylko, że ma wskazać JEŚLI powierzyła.

  • 59. Data: 2010-02-10 00:22:09
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To bardzo dobry argument. Pracuję w firmie zatrudniającej kilkaset osób i
    > użytkującej kilkadziesiąt samochodów. Dodatkowo firma jest właścicielem
    > tylko kilku pojazdów - pozostałe są w najmie długoterminowym. Uważasz, że
    > jesteśmy frajerami płacąc mandaty? W końcu każdorazowo możnaby odpisać do
    > SM, że wskazujemy jako osobę, której powierzyliśmy pojazd wszystkich
    > kolegów ze swojego działu, a każdy z nich wskaże też wszystkich kolegów ze
    > swojego działu :-) I niech się bujają frajerzy z SM.

    Jak ja pracowałemw firmie mającej sporo samochodów, to każdy biorac samochód
    musiał mieć wypisaną kartę drogiową (czy jak to się nazywało) i to wszystko
    jest dokładnie ewidencjonowane. Nie ma tak że samochód sobie bierze kto
    chce...

    Pozdro Przemek

  • 60. Data: 2010-02-10 00:25:56
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-09 23:51, Użytkownik witek napisał:

    > To bardzo niedobrze, bo PORD naklada na nia taki obowiazek, zeby jako
    > wlasciciel pojazdu wiedziala kto wzial.

    Ale nie nakłada obowiązku aby wziąć mógł tylko jeden co starasz
    się zasugerować, całkiem jak przesłuchujący mnie policjant.