  • 11. Data: 2012-04-20 15:41:46
    Temat: Re: formułka: "czy oskarżony przyznaje się do winy"
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.04.2012 15:32, Sonn pisze:

    > Sądząc po treści zadanego przez ciebie pytania, radziłbym poddać ten
    > temat pod rozważanie w odniesieniu do twojej własnej osoby

    Kalectwo jego "analogii" jest tak wielkie, że IMHO wiele rozważać nie
    trzeba, bo sprawa jest oczywista ;->

  • 12. Data: 2012-04-20 16:02:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Sonn <c...@p...pl> wrote:

    > Sądząc po treści zadanego przez ciebie pytania, radziłbym poddać ten
    > temat pod rozważanie w odniesieniu do twojej własnej osoby

    Sądząc po braku treści twojego nic nie wnoszącego głupiego komentarza,
    napisanego urzędniczo-politycznym bełkotem w desperackiej próbie wyjścia na
    mądrego, radziłbym tobie rozważyć temat w odniesieniu do "twojej własnej
    osoby".

  • 13. Data: 2012-04-21 13:37:58
    Od: SDD <s...@t...pl>

    klerdochloru pisze:
    > Nie wiem czy ta formułka jest dalej stosowana, jednak powinna być
    > wycofana. Zgodnie z zasadami gramatyki i logiki języka polskiego, ona

    Naogladales sie amerykanskich filmow.
    A zasada domniemania niewinnosci w kodeksie byla i za komuny.

    Pozdrawiam
    SDD