  • 21. Data: 2006-12-28 13:00:44
    Temat: Re: firmy windykacyjne - nowe formy dzialania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl> wrote in
    message news:psp.1167299792@news.chmurka.net...

    > Abstrahujac od pytan - chyba jest to "uznanie dlugu", prawda? ;-) A gdyby
    > to przeczytali... i zabezpieczyli kopie wiadomosci na serwerze + logi
    > providera, uwiarygadniajace przeslanie tej wiadomosci wlasnie przez te
    > osobe? ;-)

    To mogą sobie nagwizdać.

  • 22. Data: 2006-12-28 15:09:48
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: januszek [28 Dec 2006 09:51:19 +0100]:

    > Bywa... Racz jednak zauważyć, że być może kiedyś to Ty będziesz
    > Wierzycielem. A Twój Dłużnik będzie Ciebie tak właśnie traktował.

    Bywam i traktują. Taki life. Zauważ tylko, że akurat nie było
    na temat wierzyciela tylko windykatorów.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *

  • 23. Data: 2006-12-28 15:15:45
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: KRZYZAK [28 Dec 2006 01:00:59 -0800]:

    > A wierzyciel sie nie upominal o swoje pieniadze, tylko
    > tak po prostu sprzedal dlug?

    W tym konkretnym przypadku, w którym mnie wkurwili, wierzyciel
    nigdy nawet nie istniał. Więc siłą rzeczy się nie upominał.

    > Skurczysyny?

    Nie chciałam przesadnie kląć.

    > Niewywiazywanie sie ze swoich zobowiazan, a pozniej swiete
    > oburzenie, ze ktos chce jej jednak wyegzekwowac, jest niepowazne.

    Ależ ja się nie oburzam *że* - jak dług miałam to spłaciłam bez
    mrugnięcia okiem. Pozwolisz jednak, że długi nieistniejące będę
    miała w dupie niezależnie od ochoty windykatorów na zarąbanie mi
    pieniędzy, co?

    A oburzam się *jak* - makulaturę zdzierżyłam, wyrobiłam nawet
    jak mnie nachodzić zaczynali. Nawet im wtedy próbowałam jakoś do
    rozumu przemówić Prób ładowania się siłą do domu, podawania się
    za komornika, obrabiania mi dupy naokoło - już nie wytrzymałam.
    Wszystko ma swoje granice i skurwiele je przekroczyli.

    Kira

  • 24. Data: 2006-12-29 03:15:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Dlaczego po prostu nie splacisz dlugu?

    A dlaczego po prostu się nie zamkniesz i nie przestaniesz uporczywie
    trollować?

  • 25. Data: 2006-12-29 20:02:25
    Od: "KRZYZAK" <k...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A dlaczego po prostu się nie zamkniesz i nie przestaniesz uporczywie
    > trollować?

    Uderz w stol, a nozyce sie odezwa...
    Dla uczciwego czlowieka splacanie swoich dlugow to rzecz oczywista. Dla
    niektorych sugestia takiego rozwiazania to trollowanie.

  • 26. Data: 2006-12-30 19:47:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK wrote:

    > Uderz w stol, a nozyce sie odezwa...
    > Dla uczciwego czlowieka splacanie swoich dlugow to rzecz oczywista. Dla
    > niektorych sugestia takiego rozwiazania to trollowanie.

    Spieprzaj, dziadu ;->