  • 21. Data: 2011-02-11 00:43:57
    Temat: Re: firma na allegro z prywatnym kontem
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-11 00:06, cyklista pisze:

    > nie sprzedawać a kupować

    Aha, masz rację. Czytałam dawniej o tym i potem zapomniałam.

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-02-11 08:31:13
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    Użytkownik "cyklista" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Użytkownik animka napisał:

    > Teraz podobno można sprzedawać na Allego nie posiadając konta. Coś się
    > zmieniło.
    >

    >nie sprzedawać a kupować

    dla animki to bez roznicy

  • 23. Data: 2011-02-11 15:51:39
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Tomasz Chmielewski"

    >>> Doprawdy?
    >>> Arek

    > To juz panny za maz wychodzic nie moga? :)
    > Tomasz Chmielewski

    I po co tak pisac bez sensu i wymyslac nie wiem co?
    Poczytaj sobie troche apa i bedziesz mondrzejszy.
    AM

  • 24. Data: 2011-02-12 14:29:04
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Kiepski pomysł.
    Regulamin allegro zabrania udostępniania konta komukolwiek (nawet
    najbliższej rodzinie), tak więc szybko konto zostanie zawieszone, bo dla
    nich REGULAMIN jest ważniejszy od Dekalogu z Koranem razem wziętych.
    Po drugie ZUS i US może uznać, że ojciec prowadził DG bez zgłoszenia i
    będziecie się tłumaczyć, co może nie byc przyjemne.
    Jacek

  • 25. Data: 2011-02-12 15:54:29
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-11 16:51, Hades pisze: