  • 11. Data: 2010-11-20 14:43:19
    Temat: Re: firma Europark - legalnosc
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Hmm, a jeżeli ma go w użytkowaniu wieczystym? Albo jako dzierżawę? ;)

    no jesli ma dzierzawe czy uw to przeciez ma prawo dysponowac ziemia w
    ograniczonym zakresie ale przede wszystkim ma prawo czerpac zyski z terenu:)

  • 12. Data: 2010-11-20 14:48:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-20 14:30, Użytkownik spp napisał:

    > Hmm, a jeżeli ma go w użytkowaniu wieczystym? Albo jako dzierżawę? ;)

    Nie napisze jak skończyła sie sprawa w sadzie bo nie jestem stroną
    i nie dostanę informacji kiedy będzie, mogła już być.
    Co do własności to policjant który przyjmował zgłoszenie od razu
    powiedział że za te miejsca nie mogą pobierać legalnie opłaty.
    Deweloper lub spółdzielnia wyrolowała ich pozwalając zapłacić
    za ileś miejsc parkingowych ale formalnie nie są one własnością
    tych firm. Zresztą one nie tyle próbują zarabiać na tych miejscach
    tylko chcą odstraszyć parkujących nie będącymi ich klientami.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-11-20 17:43:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-11-20 15:48, RadoslawF pisze:

    > Co do własności to policjant który przyjmował zgłoszenie od razu
    > powiedział że za te miejsca nie mogą pobierać legalnie opłaty.

    Otóż to.
    Jakoś nie wierzę w wyroki wydawane przez policjantów.

    --
    spp