  • 1. Data: 2008-10-19 19:34:57
    Temat: firma
    Od: Michał <m...@o...pl>

    Istnieje sobie od roku malutka firma założona przez osobę_1 (biuro
    koncertowe) przynosząca straty (wiem, wiem, firma najpierw przynosi straty
    itd. itp.) stojąca na skraju przepaści, dla której większość ewentualnych
    zleceń będzie wielkim krokiem naprzód ;>

    Jest sobie też osoba_2 nie związana w żaden sposób z tą firmą, mająca
    ciekawe pomysły na jej dalszą działalność.

    Jak wciągnąć osobę_2 do tego biznesu? Spółka, zlecenie, umowa o pracę?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2008-10-19 19:46:56
    Temat: Re: firma
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 19 Paź, 21:34, Michał <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ciekawe pomysły na jej dalszą działalność.
    >
    > Jak wciągnąć osobę_2 do tego biznesu? Spółka, zlecenie, umowa o pracę?

    to wszystko zależy od tego czy ta 2 osoba chce mieć stałą pensje
    czy zarabiać jakiś procent od ogólnego zysku
    czy też mieć znaczny wpływ na podejmowane decyzje

    jeśli chcecie być partnerami to spółka cywilna wystarcza
    jeśli osoba 1 chce mieć decydujące zdanie to może zatrudnić
    drugą osobę

    zdecydowanie za mało podałeś szczegółów

  • 3. Data: 2008-10-19 20:29:46
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > to wszystko zależy od tego czy ta 2 osoba chce mieć stałą pensje
    > czy zarabiać jakiś procent od ogólnego zysku

    Raczej udział w zyskach. Stała pensja niepotrzebna.

    > czy też mieć znaczny wpływ na podejmowane decyzje

    To byłoby bardzo mile widziane.

    > jeśli chcecie być partnerami to spółka cywilna wystarcza

    Dzięki!

    Pozdrawiam,
    Michał