  • 71. Data: 2005-07-17 08:33:27
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    daj sobie juz spokuj, skazac i tak by cie skazali, a na pewno znaja sie
    na prawie lepiej niz ty, zmiane kwalifikacji zarzucanego czynu mozna
    dokonac bez problemu,
    PS ty pierwszy twierdziles, ze "bys udowodnil bezmyslonosc postawionego
    ci zarzutu", wiec odpowiedzialem ci ze bylbyc polglowkiem gdybys najpier
    z taka informacja zadzwonil
    PS2 gosc jest winny a czy skaza go za to czy tamto to juz mnie wali,
    przypominam sprawe Ala Capone, ktory poszedl siedziec za przestepstwa
    skarbowe, a nie za zabujstwa, wymuszenia, porwania itd

  • 72. Data: 2005-07-17 08:59:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > daj sobie juz spokuj, skazac i tak by cie skazali,

    nie na podstawie tego art

    a na pewno znaja sie
    > na prawie lepiej niz ty,

    ale co to zmienia ?

    >zmiane kwalifikacji zarzucanego czynu mozna dokonac bez problemu,

    i to sie rozhcodzi w tym watku jakby szanowny kolega niezauwzyl

    > PS ty pierwszy twierdziles, ze "bys udowodnil bezmyslonosc postawionego ci
    > zarzutu", wiec odpowiedzialem ci ze bylbyc polglowkiem gdybys najpier z
    > taka informacja zadzwonil

    msuialbybym nieodpowiedzialny, ( gosc mogl miec inne powody)
    ale nie zmienia to faktu ze

    "moze od kilku milionow ludzi odroznia mnie wlasnie to ze mysle stad ten
    watek."
    a Ty na to
    "jakbys byl myslacy to bys nie wydzwanial z taka informacja na policje,"

    takze dla mnie eot, nie ma sensu ciagnac

    > PS2 gosc jest winny

    nie zarzucajacego mu czynu

    a czy skaza go za to czy tamto to juz mnie wali,
    > przypominam sprawe Ala Capone, ktory poszedl siedziec za przestepstwa
    > skarbowe, a nie za zabujstwa, wymuszenia, porwania itd

    noi co w zwiazku z tym? tamtych mu nie udowodniono (moze za malo doowdow) ,
    za to udowoniono przestepstwa skarbowe
    bowiem je popelnil, a ten gosc nie popelnil tego ktory mu sie zarzuca.

    p.

  • 73. Data: 2005-07-17 09:08:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jesteś w błedzie moim zdanie. Zagrożenie jest i to całkiem realne
    > - słabsi zdrowiem zejście na zawał
    > - panika i tratujacy się ludzi
    > - haos a niektórzy potrafią to wykorzystać na przykład złodzieje

    udowodnij ze jest temu zawalowi i innym rzeczom winny ten czlowiek a nie
    osoby ktore wywoaly panike!
    Na tej podstawie to bys mogl kazego zamykac.

    > To już sprawa przygotowania naszych służb:)Ale tak czy inaczej zagrożenie
    > również realne :)

    ale z ich strony, przeciez czlowiek ten nie wyszedl na ulice i krzkanal
    uwgaa bomba!
    tu by mozna bylo dyskutowac , a zadzwonil bezposrednio na policje i ta byla
    by winna ofiar
    w przypadku zle przeprowadzonej ewakuacji.

    > Ja bym go po prostu zamknął za głupote:) Bo niby co to za żart? Kto się z
    > tego śmiał?

    moglabyc tez zemsta na kolegach z pracy, duzo opcji jest mozliwych

    > Nie jestem prawnikiem ale sądze, że mu dowalą ile się da (wypadkowa chęci
    > prokuratury i zdolności adwokata) po prostu dla przykładu i ku
    > przestrodze.

    nie 10 lat i to z art ktory nie ma zwiazku z tym, ... inaczej predzej czy
    pozniej ktos szumu narobi.
    i prawidlowo,

    P.

  • 74. Data: 2005-07-17 13:45:24
    Od: vac <s...@h...net>

    Sławek wrote:

    > Przemek R... napiscał(a):

    > Jesteś w błedzie moim zdanie. Zagrożenie jest i to całkiem realne

    ironicznie, to prokurator bedzie musial udowadniac ze milicjanci to byli
    idioci. bo przy nalezycie przeprowadzonej ewakuacji problemow byc nie moze

    > - słabsi zdrowiem zejście na zawał

    Podaj konkretnie kto z obecnych mial "slabe zdrowie" i kto MOGL zejsc na
    zawal w wyniku ewakuacji.

    > - panika i tratujacy się ludzi

    Nie, przy nalezytym wykonywaniu obowiazkow.

    > - haos a niektórzy potrafią to wykorzystać na przykład złodzieje

    haos? A ktory to paragraf? :-P

    > To już sprawa przygotowania naszych służb:)Ale tak czy inaczej
    > zagrożenie również realne :)

    nie. Podrzedny adwokat powinien ladnie rozegrac sprawe. Takich
    dowcipnisiow codzien dzwoni przynajmniej 5. Ale imbecyle policyjne
    wybraly wlasnie ten i w ruch poszly faxy, rzecznicy prasowi i cala
    machina propagandowa zwiazana w modnym wyrazem "terroryzm".

    > Tak, wiec na jakiej podstawie chca op to oksrazyc

    > Ja bym go po prostu zamknął za głupote:) Bo niby co to za żart? Kto się
    > z tego śmiał?

    to prawda.

    > Nie jestem prawnikiem ale sądze, że mu dowalą ile się da (wypadkowa
    > chęci prokuratury i zdolności adwokata) po prostu dla przykładu i ku
    > przestrodze.

    i korupcji dyspozycyjnej sedzi. Przeciez ten zarzut jest absurdalny.

  • 75. Data: 2005-07-17 13:46:51
    Od: vac <s...@h...net>

    idiom wrote:
    > U?ytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:dbbtkj$s49$1@inews.gazeta.pl...

    > Teoria...
    >
    > Ale ta sama teoria zak?ada, ?e nawet podczas poprawnie przeprowadzonej
    > ewakuacji, przez ?wietnie wyszkolone s?u?by, sytuacja mo?e si? wymkn?ae spod
    > kontroli i wybuchnie panika - i z tym przeprowadzaj?cy ewakuacj? musz? si?
    > liczyae - tego dowiaduj? si? podczas tych szkole?, m.in.
    >
    > I sytuacji nie uratuj? barierki na schodach...
    >
    > Monika

    Moze rowniez spasc meteor z nieba. Nalezy domniemywac, ze warszawskie
    imbecyle policyjne sa odpowiednio szkolone.

  • 76. Data: 2005-07-17 16:03:47
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dbd3bt$6ll$1@inews.gazeta.pl...
    > nie twierdze inaczej, twierdze ze wywoalnie niepotrzebnmej paniki, w
    > skutek czego ktos ucierpi
    > nie bedzie wina dzwoniacego a sluzb ktore nawalily.

    Jasne, a śmierć postrzelonego to nie wina strzelajacego tylko lekarza, który
    nawalił i nie udało mu się opanować sytuacji i zapobiec śmierci....

    BTW co jest główną przyczyną paniki - alarm bombowy czy ewakuacja ?

    Monika

  • 77. Data: 2005-07-17 16:06:30
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Uzytkownik "vac" <s...@h...net> napisal w wiadomosci
    > Moze rowniez spasc meteor z nieba. Nalezy domniemywac, ze warszawskie
    > imbecyle policyjne sa odpowiednio szkolone.

    Odpowiednio, to znaczy jak?

    Bo mam dziwne wrazenie, ze osoby wypowiadajace sie tu o szkoleniu, jako
    metodzie wykluczenia w 100% mozliwosci paniki, o szkoleniu z tego zakresu
    dowiedzialy sie wylacznie z TV (na dodatek z amerykanskiego filmu
    fabularnego) a o psychologii tlumu maja dosc "luzne" pojecie.

    Monika

  • 78. Data: 2005-07-17 16:30:25
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "vac" <s...@h...net> napisał w wiadomości
    > ironicznie, to prokurator bedzie musial udowadniac ze milicjanci to byli
    > idioci. bo przy nalezycie przeprowadzonej ewakuacji problemow byc nie moze

    serio?

    No to wyobraź sobie taką sytuację.

    Ewakuacja jest przeprowadzana prawidłowo, ludzie spokojnie wychodzą; jeden z
    wychodzących ma w ręku telefon komórkowy (właśnie chciał wysłać SMS, że sie
    do firmy spóźni), telefon dzwoni, a jego właściciel ma akurat ustawiony,
    dość głośno, dzwonek typu TrueTone. Np. seria z karabinu maszynowego (albo
    odgłos eksplozji....)

    Jak myślisz, jak będzie dalej przebiegała ewakuacja?

    To kompletnie wydumany przykład, ale takich drobiazgów, które mogą zmienić
    dobrze przeprowadzoną ewakuację w paniczną ucieczkę jest wiele. Większość z
    nich jest kompletnie nieprzewidywalna.A gdy w ułamku sekundy kilka osób
    wpadnie w panikę i zadziała zasada reakcji łańcuchowej, trudno będzie
    opanować sytuację nawet najlepiej wyszkolonemu człowiekowi.

    Monika

  • 79. Data: 2005-07-17 18:13:59
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    ;) mi chodzilo o to ze oskarzenie mogli mu postawic takie od reki, zeby
    byl aresztowany a w sadze zmienia juz oskarzenie i tyle,
    nie ma takiego przestepstwa jak straszenie policji telefonem, wiec jakos
    musilei to sklasyfikowac ;) wybrali ta opcje, co nie znaczy ze jej nie
    zmienia, poradza sobie, nie boj sie

  • 80. Data: 2005-07-18 13:38:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jasne, a śmierć postrzelonego to nie wina strzelajacego tylko lekarza,
    > który
    > nawalił i nie udało mu się opanować sytuacji i zapobiec śmierci....

    madrzejszego przykladu to juz nie bylo wymyslec?

    > BTW co jest główną przyczyną paniki - alarm bombowy czy ewakuacja ?

    wadliwie przeprowadzana akcja.

    P.