  • 1. Data: 2003-08-18 18:36:13
    Temat: fałszywe świadectwo o osobie
    Od: "Radek " <g...@g...pl>

    Witam,

    Swego czasu wytoczyłem proces mojej byłej firmie, bo nie była fair.
    Oczywiście z czasem doszliśmy do porozumienia, które zostało podpisane. Do
    momentu wstępnegj rozprawy, mój były szef (notabene mściwy zbój) napisał do
    sądu notatkę na mój temat, która w wielu kwestiach jest po prostu fałszywa.
    Wiem, że podobne, a nawet gorsze rzeczy opowiadał dwa razy, gdy ktoś dzwonił
    do niego po opinię na mój temat. Chcę mu zatem przytrzeć nosa i postraszyć,
    żeby mi nie robił takich świństw. Mam zatem takie pytanie: czy skoro była to
    oficjalna notatka do sądu, to mogę go oskarżyć o składanie fałszywych
    zeznań?

    Radek

  • 2. Data: 2003-08-18 19:28:36
    Temat: Re: fałszywe świadectwo o osobie
    Od: "onsok" <onsok1@wp_.pl>

    Radek wrote:
> [...]
    > podpisane. Do momentu wstępnegj rozprawy, mój były szef (notabene
    > mściwy zbój) napisał do sądu notatkę na mój temat, która w wielu

    co to jest ta ,, notatka do sadu'' ?

    > notatka do sądu, to mogę go oskarżyć o składanie fałszywych zeznań?

    Latwiej o znieslawienie lub o naruszenie dobr osobistych
    --
    Pozdrawiam.
    onsok