  • 1. Data: 2007-06-15 10:23:32
    Temat: fałszywa informacja w BIK
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).

    Jak myślicie - ile odszkodowania można się domagać?

  • 2. Data: 2007-06-15 10:51:22
    Temat: Re: fałszywa informacja w BIK
    Od: "Kancelaria" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Jak myślicie - ile odszkodowania można się domagać?

    Mysle, ze "ugoda" do 100-200 zl (sto, dwiescie zloty) to bedzie
    max.

    Piotr

  • 3. Data: 2007-06-15 11:19:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kancelaria wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > Mysle, ze "ugoda" do 100-200 zl (sto, dwiescie zloty) to bedzie
    > max.

    To wręcz śmieszne... Banki "święcie wierzą" w informacje w BIK i
    umieszczanie tam fałszywych informacji może mocno utrudnić życie (np.
    przy kredytach np. na budowę domu).

  • 4. Data: 2007-06-15 12:17:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Jak myślicie - ile odszkodowania można się domagać?

    Policz jakie szkody poniosłeś z tego tytułu i zapewne mogłbyś ich pozwać
    o odszkodowanie w wysokości kwotę wynikającej z Twoich wyliczeń.

    Piotrek

  • 5. Data: 2007-06-15 17:54:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotrek wrote:

    > Policz jakie szkody poniosłeś z tego tytułu i zapewne mogłbyś ich pozwać
    > o odszkodowanie w wysokości kwotę wynikającej z Twoich wyliczeń.

    Ha! W tym problem, że ciężko określić... No nic, ponegocjuję ;)

  • 6. Data: 2007-06-15 19:49:09
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    wiadomości news:ot5ak4-r12.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Ave!
    >
    > Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    > (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).
    >
    > Jak myślicie - ile odszkodowania można się domagać?

    A jesteś pewien, że fałszywa? Nie masz np karty kredytowej z limitem 9 tys.,
    wydanej "przy okazji" podpisania zwykłego kredytu ratalnego w tym banku?

    Orka

  • 7. Data: 2007-06-15 19:55:50
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przepraszam, nie wiem, czemu wysłałam się jako Tomek :)

    --
    Orka

  • 8. Data: 2007-06-15 21:32:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > A jesteś pewien, że fałszywa? Nie masz np karty kredytowej z limitem 9 tys.,
    > wydanej "przy okazji" podpisania zwykłego kredytu ratalnego w tym banku?

    Wiesz, ja jestem odrobinkę roztrzepany, ale jednak chyba nie posądzasz
    mnie o to, że mam jakieś karty kredytowe, o których nic nie wiem ;->

  • 9. Data: 2007-06-16 08:29:14
    Od: "Orka" <o...@p...onet.pl>

    wiadomości news:k3dbk4-jo3.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz, ja jestem odrobinkę roztrzepany, ale jednak chyba nie posądzasz
    > mnie o to, że mam jakieś karty kredytowe, o których nic nie wiem ;->

    Pracuję w centrali dużego banku i wierz mi, zdarzają się tacy, którzy
    podpisują umowę bez czytania, a po pół roku, gdy chcą np zaciągnąć kredyt
    hipoteczny, okazuje się, że wiszą w BIKu z linią kredytową. Wtedy pretensje
    do całego świata, że bank im wcisnął kartę, której nie chcieli.

    --
    Orka

  • 10. Data: 2007-06-16 11:55:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Orka wrote:
> [...]
    >
    > Pracuję w centrali dużego banku i wierz mi, zdarzają się tacy, którzy
    > podpisują umowę bez czytania, a po pół roku, gdy chcą np zaciągnąć kredyt

    Zdarzają się zapewne i tacy, co wkurzeni kombinatorstwem banku idą
    eksterminować jego personel ;->

    Ale jak to ma się do mnie? ;)

    > hipoteczny, okazuje się, że wiszą w BIKu z linią kredytową. Wtedy pretensje
    > do całego świata, że bank im wcisnął kartę, której nie chcieli.

    Ponownie: ja czytam co podpisuję.

    Poza tym takie podstępne podsuwanie różnych niezamawianych wniosków
    mniej zorientowanym/czujnym klientom banku uważam za świadectwo
    nieuczciwości danego banku.