  • 31. Data: 2012-06-05 01:01:04
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 5 Cze, 00:39, Mid <m...@n...pl> wrote:
    > Nie wiem jak tam bylo ale dlaczego wszyscy kobiete ktora ponosi zawsze
    > konsekwencje wyzywaja od kurwisznow a nie powiedza tego o facetach.

    Jak na razie to kolejny facet, który niby jest na 100% (choć poprzedni
    też miał być, dopiero po testach DNA - ciekawe czy matka za nie
    zapłaciła - pewnie tak, skoro "facet jest na tyle bezczelny", że śmie
    żądać zwrotu kosztów) jest sądzony o "konsekwencje".

    --
    Regards
    Matt

  • 32. Data: 2012-06-05 11:55:20
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Generalnie Twoja siostra nie jest bez winy, pewnie to rozumiesz.

    o jakiej winie myslisz ? bo jesli podejrzenia nie byly bezpodstawne
    (konsumpcja zostala udokumentowana) a Romeo nr1 np odmowil poddaniu
    sie testowi DNA to mysle ze Sad moze tylko pogrozic paluchem ...

    //Będzie musiała się liczyć z koniecznością zapłaty odszkodowania temu
    pierwszemu mężczyźnie.

    powtarzam: decyzja zostala podjeta po konsultacji z fachowcem wiec
    miejmy nadzieje nie bezpodstawnie, wyjdzie w praniu

    //Jeśli jesteście pewni, że ojcem jest ten człowiek, który jak ostatni
    tchórz i kanalnia uciekł do Kanady, a jego brat zna miejsce pobytu, to
    jedyne co wam pozostaje, to zatrudnienie prywatnego detektywa, który
    nielegalnie (np. przez podsłuch lub prowokację) zdobędzie dane
    adresowe ojca w Kanadzie.

    "Problem jest taki, że on dawno temu wyjechał do Kanady i nie ma z nim
    żadnego kontaktu" ja rozumiem to tak ze koles przebywa na stale w
    Kanadzie i wpadl na chwile do PL np odwiedzic brata, nie wiem skad
    wniosek ze Romeo 2 "uciekł " byl przeciez poza podejrzeniami
    skierowanymi na Romeo 1...

    //Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.

    true niemniej w tym konkretnym przypadku ani Romeo 1 (test DNA) ani
    Romeo 2 (nigdzie nie uciekal) po prostu nie pasuja do tego
    stwierdzenia

    PS ja bym sprobowal wariantu budzetowego, masz imie, nazwisko, wiek,
    moze nawet date urodzenia, imiona rodzicow wiec moze jakis student
    informatyki wytropi goscia w internecie a jak nie da rady wtedy
    Rutkowski :-)

    P.

  • 33. Data: 2012-06-05 15:52:38
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 4 Jun 2012 12:48:51 +0000 (UTC), Dorota napisał(a):

    > Jeśli jesteście pewni, że ojcem jest ten człowiek, który jak
    > ostatni tchórz i kanalnia uciekł do Kanady

    A dlaczego od razu tchorz i kanalia? A moze zwyczajnie nie mial zielonego
    pojecia ze panienka zaciazyla, a jesli mial pojecie, to panienka *sama*
    jasno i zdecydowanie wskazywala na kogos innego jako ojca. Niby wiec czemu
    mialoby go tu cos trzymac? Gdzie tu widzisz tchorzostwo?

  • 34. Data: 2012-06-05 15:55:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-06-04 21:29:54 +0200, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> said:

    > Jeszcze raz: Nie wiadomo czy z kilkoma,

    I to sobie podkreśl.

    > Ojcem dziecka jest zatem na 100% drugi facet, z którym spotykała się
    > równocześnie moja siostra. ). Skoro na 100% ten drugi, to w takim razie
    > trzeciego i następnych nie było.

    A wcześniej na 100% ojcem miał być ten pierwszy, ale się nie udało..
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 35. Data: 2012-06-05 16:20:53
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 04 Jun 2012 21:29:54 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Jeszcze raz: Nie wiadomo czy z kilkoma, raczej było, że z dwoma

    Dwa to wiecej niz jeden, a jeden to jedyna dopuszczalna liczba by panienki
    nie nazywac inaczej. Czy dwoch, czy dwudziiestu czy stu - to niewazne, tak
    czy siak pierwszemu przyprawiala rogi. Lub kazdemu z nich jesli o sobie nie
    wiedzieli.

    > (cytat:
    > Ojcem dziecka jest zatem na 100% drugi facet, z którym spotykała się
    > równocześnie moja siostra. ). Skoro na 100% ten drugi, to w takim razie
    > trzeciego i następnych nie było.

    Na 100% to ona byla pewna ze ojcem jest pierwszy, az do sadu poszla.
    Badania wykazaly ile warte sa je zapewnienia o "100% pewnosci", wiec sory.

    > Owszem, pani nie jest wzorową moralnie osobą,

    ROTFL. Coz za eufemizm.

    > jednak nazwanie jej kurwiszonem nie za bardzo pasuje, a przynajmniej nie daje się
    wysnuć na
    > podstawie tego listu.

    Gdyz poniewaz? Wszedzie gdzie sie spotkalem, kurwiszonem nazywa sie kobiete
    ktora bedac z jednym facetem, idzie do lozka z innym.

    > Może mamy jakiś konflikt znaczeniowy tego słowa?

    Ty to zdaje sie masz konflikt mysleniowy, a konkretnie konflikt z
    zablokowanymi komorkami mozgowymi. Chyba ze trollujesz dla zasady.

    > Nie wiadomo jak wyglądała sytuacja. Już pisałem, że może są tu jakieś
    > psychicznie kłopoty z seksualnością. Może jakieś załamanie nerwowe. Może
    > zmiana chłopaka nastąpiła i zbiegło się to w czasie?

    Ty tak na serio czy jaja sobie robisz?

    > Owszem, gdyby pani była moralnie czysta i poczekała z seksem do ślubu,
    > jak należy, to by problemu nie było.

    ROTFL.
    Powiedz ze trolujesza nie ze myslisz tak jak napisales.
    Czekac z seksem do slubu? LOL, a czemuz to "tak nalezy"?
    To jedna z glupszych i najbardziej niezyciowych idei o jakiej slyszalem.

    > Ale błądzić jest rzeczą ludzką i od
    > razu taki wulgarny atak tylko dlatego, że się seksualnie zagubiła?

    Dupy dala a nie sie seksualnie zgubila. Seksualnie to sie mogla gubic i
    znajdowac z tym jednym gosciem, wtedy nie mialaby problemow.
    Ciekawe co Ty bys powiedzial jakby Twoja dziewczyna/zona poszla do lozka z
    innym facetem.
    Ciekawe czy wtedy bylbys tak wyrozumialy, tolerancyjny, i tlumaczyl jej
    zachowanie.
    "kochanie, nic sie nie stalo, ja wiem ze sie pogubilas". Gowno tam, pierwszy
    bys ja od dziwek wyzywal.

    > A zresztą, czy panowie są bez winy?

    Argument "a u was bija murzynow".

    > Przecież oni również z nią współżyli bez ślubu. Oni są wporzo?

    Chlopie, Ty kompletnie tego nie ogarniasz. co ma za znaczenie czy mieli slub
    czy nie?
    Chodzi o to ze bedac w zwiazku z jednym puszczala sie z innym,a nie czy
    bzykali sie bez slubu.

    > Jeżeli ją nazywacie kurwiszonem, to jak nazywacie ich?

    Jesli o sobie nie wiedzieli, to ofiarami, co najwyzej wspolczuc nalezy ze na
    taka trafili.

    > Skąd wiesz czy jedyne? A może to jedyny sposób na zapewnienie dziecku
    > jako takiego startu?

    Jasne, wrobic faceta w ojcostwo, to dobry sposob na "zapewnienie bytu". Na
    szczescie facet bardziej ogarniety od niej i sie wmanewrowac nie dal

    > Panna z dzieckiem lat 25 ma już zdecydowanie utrudniony start w założenie własnej
    rodziny.

    Ale Ty masz przestarzxale poglady.

    Normalna panna, ktorej sie po prostu w zyciu nie poukladalo albo trafila na
    jakiegos padalcai zostala z dzieckiem, wcale nie jest na skreslonej pozycji.
    My tu mowimy o paniece ktora na sile szuka frajera ktorego wpakuje
    "papierkowo" w role ojca

  • 36. Data: 2012-06-05 17:20:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.06.2012 16:20, Mark pisze:

> [...]
    > Czekac z seksem do slubu? LOL, a czemuz to "tak nalezy"?
    > To jedna z glupszych i najbardziej niezyciowych idei o jakiej slyszalem.

    Musisz coś wiedzieć o Tirstanie - to fundamentalista religijny.

    Jak coś wykracza poza doktrynę - jest złe i kropka.

  • 37. Data: 2012-06-05 22:50:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 05.06.2012 16:20, Mark pisze:
    > Czekac z seksem do slubu? LOL, a czemuz to "tak nalezy"?
    > To jedna z glupszych i najbardziej niezyciowych idei o jakiej slyszalem.

    Ograniczać się do jednego faceta, a czemuż tak należy?
    To jedna z głupszych i najbardziej nieżyciowych idei o jakiej słyszałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 38. Data: 2012-06-05 23:01:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ograniczać się do jednego faceta, a czemuż tak należy?
    > To jedna z głupszych i najbardziej nieżyciowych idei o jakiej słyszałem.

    To akurat idea całkiem logiczna i życiowa, jak wiać na załączonym
    obrazku - bidulka dawała na lewo i prawo i teraz nie wie, kogo pozywać ;->

    A poważniej - wszystko zależy od układu pomiędzy partnerami i zdrowego
    rozsądku (podpartego wiedzą medyczną).

    Czekanie do nocy poślubnej to proszenie się o potężne kłopoty, bo głupio
    wyjdzie, jak się nagle okaże, że mają zupełnie odmienne upodobania albo,
    co gorsza, wyjdzie na jaw, że on lub ona nagle dostrzegą, że płeć
    przeciwna jego/jej nie "kręci" (dość "popularny" problem wśród osób o
    orientacji homoseksualnej z fundamentalistycznych środowisk).

    Zresztą potencjalnie mogą być jeszcze zabawniejsze przypadki - np. jedno
    z małżonków po ślubie okaże się "trans" ;)

  • 39. Data: 2012-06-06 09:25:16
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 22:50:48 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ograniczać się do jednego faceta, a czemuż tak należy?
    > To jedna z głupszych i najbardziej nieżyciowych idei o jakiej słyszałem.

    Alez ja ci wcale nie kaze ograniczac sie do jednego faceta. A miej sobie
    tylu ilu zechcesz.

    Rozumiem, ze do reszty sie nie odniesiesz bo zabraklo"argumentow"?

  • 40. Data: 2012-06-06 09:26:31
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 05 Jun 2012 17:20:49 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Musisz coś wiedzieć o Tirstanie - to fundamentalista religijny.

    No wlasnie widze. Choc nigdy fundamentalisow wszelakich nie rozumialem.