  • 51. Data: 2002-08-18 14:02:29
    Temat: Re: expert sam o sobie
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michał Cieślicki wrote:
    [..]
    > O tym mówisz:?
    [..]

    Myślisz, że jesteś dowcipny?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 52. Data: 2002-08-18 14:03:00
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 15:57:26 +0200, Elita.pl wrote:

    > Przedmówca wykaza? ju? nadmiar luzu u?ywaj?c mojego nazwiska i rzucaj?c
    > publicznie kalumni?.

    Kurde,
    ale to wszystko nie ma sensu,

    powiedzmy ze obaj podniesiecie sobie cisnienie do zenitu,
    tylko po jaka cholere ...

    przeciez rozwijamy ten watek w nieskonczonosc a nic na dobra sprawe to
    nie wnosi

    --
    Wojciech

  • 53. Data: 2002-08-18 14:06:04
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Michał Cieślicki wrote:
    > Jak każdego. Do czego zmierzasz? Wypierasz się tego co zostało tak
    > dokładnie udokumentowane?

    W takim razie umożliwię Ci przedstawienie tej "dokładnej dokumentacji"
    w sądzie. Zobaczymy, czy dalej będzie Ci tak wesoło.

    do rychłego zobaczenia
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 54. Data: 2002-08-18 14:06:47
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 16:00:02 +0200, Micha? Cie?licki wrote:

    > Elita.pl <b...@e...pl> quotation:

    > O tym mówisz:?

    Michal,
    kurcze niepotrzebnie rosnie cisnienie ...
    po diabla to mamy czytac,

    litosci nad moim czytnikiem !!!

    --
    Wojciech

  • 55. Data: 2002-08-18 14:08:00
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> quotation:
    > W takim razie umożliwię Ci przedstawienie tej "dokładnej dokumentacji"
    > w sądzie. Zobaczymy, czy dalej będzie Ci tak wesoło.

    To co zrobiłeś i zostało opisane nie jest wesołe, jest smutne.
    W trakcie dyskusji z tobą nie okazywałem oznak wesołości.

    --
    Michał Cieślicki PLD/GNU Linux User
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh

  • 56. Data: 2002-08-18 14:09:02
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> quotation:
    > Myślisz, że jesteś dowcipny?

    Generalnie raczej tak, jednak nie widzę związku między moim poczuciem
    humor a tą dyskusją. Jeśli taki widzisz, to cieszę się, że wywołałem
    uśmiech na twojej twarzy.

  • 57. Data: 2002-08-18 14:10:27
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Wojciech <b...@p...wp.pl> quotation:
    > Michal,
    > kurcze niepotrzebnie rosnie cisnienie ...
    > po diabla to mamy czytac,

    Nie sądzisz, że pewne kwestie, które nie są jednoznaczne należy
    wyprostowywać? Uważasz, że cały temat został po to rozwinięty,
    żeby teraz go ot tak sobie pozostawić?

    Inna kwestia, że sama dyskusja należy raczej do kolejnych bezsensownych.

  • 58. Data: 2002-08-18 14:16:32
    Od: Wojciech <b...@p...wp.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 16:10:27 +0200, Micha? Cie?licki wrote:

    > Wojciech <b...@p...wp.pl> quotation:
    >
    > Nie s?dzisz, ?e pewne kwestie, które nie s? jednoznaczne nale?y
    > wyprostowywaae? Uwa?asz, ?e ca?y temat zosta? po to rozwini?ty, ?eby
    > teraz go ot tak sobie pozostawiae?

    Nie wiem, kurcze ...
    ja stad zmykam

    oczywiscie z ciekawosci zajrze za pare dni :-)

    --
    Wojciech

  • 59. Data: 2002-08-18 15:04:09
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl>

    Elita.pl <b...@e...pl> quotation:
    > Nie jest wesołe to, że są ludzie, którzy publicznie powtarzają
    > kalumnie i nie stać ich na godne wycofanie się z nich i powiedzenie
    > przepraszam.
    > Jak dla mnie na grupie, koniec tematu, spotkamy się w sądzie.

    W porządku.

  • 60. Data: 2002-08-18 15:04:37
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>