  • 11. Data: 2009-03-09 13:25:46
    Temat: Re: era
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 09 Mar 2009 13:47:08 +0100, Decter napisał(a):

    > Nie jestem prawnikiem ale wydaje mi się że nit nie moze Ci sprzedac
    > czegoś czego nie zamawiałeś i nie chcesz.

    Oczywiście.
    Zatem przypomnij sobie: zamawiałeś tę usługę (np. poprzez wysłanie
    jakiegoś esemesa) czy nie?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-03-09 18:02:28
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Decter pisze:

    > Nie potwierdziłem z prostego powodu:: era już mnie orżnęła na podobnej
    > usłudze. Wysłałem sms na jakis okres próbny mms a potem automatycznie.
    > przedłużyła.
    > Jak widac poszli dalej. Teraz juz nic nie trzeba wysylac ani potwierdzać.

    nie wiem na ktory regulamin sie zalapales
    moze na ten

    "2.3 W ramach Promocji Abonent otrzymuje darmowa aktywacje prenumerat na
    okres 7 dni, liczac od otrzymania pierwszego MMS/SMS z dana prenumerata.
    Po zakonczeniu okresu promocyjnego opłata za poszczególne prenumeraty
    bedzie naliczana w nastepujacej wysokosci:
    [...]
    -prenumerata MMS ,,Plotek" - 0,30 zł brutto/0,25 zł netto za jeden
    otrzymany MMS.

    4.7 Kadzy Uczestnik Promocji moze zrezygnowac z poszczególnych
    prenumerat wysyłajac
    nastepujace komunikaty na bezpłatny numer 8717:
    [...]
    - prenumerata MMS ,,Plotek" - SMS o tresci PLK ANULUJ"

    ewentualnie sam wlaczyles wysylajac PLK na numer 8017 i zapomniales
    wylaczyc poprzez wyslanie PLL ANULUJ na numer 8717

  • 13. Data: 2009-03-09 18:51:53
    Od: armar <a...@p...fm>

    Garvey pisze:

> [...]
    > nastepujace komunikaty na bezpłatny numer 8717:
    > [...]
    > - prenumerata MMS ,,Plotek" - SMS o tresci PLK ANULUJ"

    Taka umowa zawarta przez domniemanie jest wiążąca dla klienta??

    --
    Pozdrawia Marek