  • 51. Data: 2011-01-26 16:01:52
    Temat: Re: "?enuj?co niskie odszkodowanie" - podstawa prawna
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-01-25 23:37, Jacek_P pisze:

    > Wypłata z TWOJEGO ubezpieczenia na życie nie wyklucza dochodzenia
    > roszczeń od sprawcy lub z jego OC.

    Niby tak, ale to właśnie sprawca ubezpieczył ofiarę. Jeśli rodzina
    ofiary będzie się domagała od sprawcy (państwa) zadośćuczynienia za
    szkodę, to sprawca (państwo) przecież może wykazać, że zadoścuczyniło.

    Shrek.

  • 52. Data: 2011-01-26 18:12:50
    Temat: Re: "żenująco niskie odszkodowanie" - podstawa prawna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Do czego ?

    Pomyśl.

    --
    @2011 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 53. Data: 2011-01-26 18:13:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    niusy.pl pisze:

    > I co z tego ?

    No i co ja mam powiedzieć? Powiem tak: głupio myślisz i tyle.

  • 54. Data: 2011-01-26 18:17:42
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 10:27, Piotrek pisze:
    > NA KAŻDEGO CZŁONKA RODZINY?

    Tak.

    --
    animka

  • 55. Data: 2011-01-26 18:18:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-26 17:01, Shrek pisze:

    > Niby tak, ale to właśnie sprawca ubezpieczył ofiarę. Jeśli rodzina
    > ofiary będzie się domagała od sprawcy (państwa) zadośćuczynienia za
    > szkodę, to sprawca (państwo) przecież może wykazać, że zadoścuczyniło.

    Najpierw pisali, że żadnego ubezpieczenia nie było.

    --
    animka