  • 11. Data: 2011-08-07 13:33:20
    Temat: Re: eksmisja osoby niezameldowanej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/7/2011 5:10 AM, wromek wrote:

    > to zalezy od tego czy mu lokal zastepczy przysluguje, jesli nie jest najemca
    > a nie jest, bo korzysta z uzyczenia raczej, to nie porzysluguje ale to
    > stwierdza sad.
    > ciekaw jestem jak bedzie wygladala sprawa eksmisji jak nie przysluguje prawo
    > do lokalu zastepczego ;)

    prosto. sam musisz zapewnic lokal.

  • 12. Data: 2011-08-07 13:33:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/7/2011 6:29 AM, Tomaszek wrote:

    > Anonimowi sprawcy mogą mu zrobić przegląd szczęki na przykład;)

    glupi jestes jak ci anonimowi sprawcy

  • 13. Data: 2011-08-07 13:46:23
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    grzeda napisał(a) :
    > Sa rozne sposoby na pozbycie sie niechcianego lokatora. Zalezy to
    > glownie od Twojej wytrwalosci i jego odpornosci. Poczytaj w internecie
    > jak mozna to zalatwic.

    Hmmm... chodzi o to, żeby sublokatorowi uprzykrzyć życie "od
    wewnątrz"? Właściciel wprowadza się do swojego mieszkania i od tego
    momentu robi tam melinę? Po dwu tygodniach znika, a nowi
    sublokatorzy imprezują dalej. Do skutku. Rok, dwa. Gorzej jak się
    nie wyprowadzą potem ;-) Zawsze to krócej niż czekać 5 lat na eksmisję.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 14. Data: 2011-08-07 13:49:19
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > prosto. sam musisz zapewnic lokal.

    to z ustawy o ochronie lokatorow wcale nie wynika a jesli nawet to taki
    delikwent w ogole pod taka nie podpada.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 15. Data: 2011-08-07 13:50:40
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Anonimowi sprawcy mogą mu zrobić przegląd szczęki na przykład;)

    hehehehe, dobre. zartowalem, bzdura.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 16. Data: 2011-08-07 14:02:59
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > no jakie? odciac prad czy gaz? jak sie uprze i pojdzie do sadu to bedziesz
    > musial nadal tolerowac uzywanei tych mediow przez niechcianego lokatora na
    > Twoj koszt.

    A z czym ma pójść do sądu? To właściciel nie może zrezygnować z dostawy
    wody, prądu, gazu do swojego lokalu? Po prostu idzie, rozwiązuje umowę z
    dostawcami i tyle. Nie musi chyba zapewniać w.w. mediów osobie, z którą
    nie ma żadnej umowy na wynajem itp. Tym bardziej, jeśli wcześniej
    wypowie użyczenie tej osobie mieszkania... A swoją drogą - można tak po
    prostu wypowiedzieć użyczenia?

    Konop

  • 17. Data: 2011-08-07 14:05:39
    Od: "vari107" <v...@o...pl>

    > no jakie? odciac prad czy gaz? jak sie uprze i pojdzie do sadu to bedziesz
    > musial nadal tolerowac uzywanei tych mediow przez niechcianego lokatora na
    > Twoj koszt.

    Z mediów to jest tam jedynie prąd.
    Woda jest ze studni i hydrofor.
    Na szczęscie udało mi się zmienić licznik na przedpłatowy.
    Teraz ile sobie ta osoba wykupi tyle zużyje.
    Inne umowy wypowiedziałem (smieci, szambo) więc niech sobie sama podpisuje.
    Aktualnie w domu nikt nie jest zameldowany więc nie obliguje mnie to do
    wywozu nieczystości. Ja nie mieszkam ani nie wynajmję - mieszka ktoś na
    dziko, równie dobrze może w domu sąsiadki (dom ma tylko na lato i równie
    dobrze może ktoś wleźć i siedzieć co nie obliguje sasiadki do zawarcia umowy
    o wywóz czegokolwiek).

  • 18. Data: 2011-08-07 14:08:13
    Od: "vari107" <v...@o...pl>

    > Nie, ale wpis karany bedzie mial.

    Już mam. Za uszkodzenie samochodem bramy wjazdu na dziedziniec Pioczty
    Polskiej i "zbiegnięcie".
    Tak wiec mi to "lotto". Prace społeczne odbębniłem, sam pracę posiadam
    (pracodawca nie chciał zaswiadczenia o niekaralności więc jako
    "zbrodniarz-betoniarz" mogę pracować i pracuję).
    Zresztą wpis jakoś zaraz sie zatrze a gdyby nie to nie dbam akurat o to.

  • 19. Data: 2011-08-07 14:43:27
    Od: grzeda <g...@t...pl>

    W dniu 2011-08-07 12:13, wromek pisze:

    > no jakie? odciac prad czy gaz?

    Prad i gaz o ile jest podejrzenie, ze nie bedzie placil i zadluzy
    mieszkanie. Inaczej jesli to zrobi bedzie sie tlumaczyc. Moze natomiast
    dokoptowac lokatorow. 12 m2 na lokatora. Umiescic niechcianego lokatora
    w pokoju z malezenstwem z malym dzieckiem i psem. Moze okna wymieniac
    przez miesiac pozna jesienia. W necie jest mnostwo niesprzecznych z
    prawem pomyslow na utrudnienie zycia niewlascicielowi mieszkania.

    Farmazon.

    pozdr
    PG

  • 20. Data: 2011-08-07 15:32:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/7/2011 8:46 AM, Zbynek Ltd. wrote:

    > Hmmm... chodzi o to, żeby sublokatorowi uprzykrzyć życie "od
    > wewnątrz"? Właściciel wprowadza się do swojego mieszkania i...

    i ma sprawe o eksmisje, a tymczasem lokator baluje w hotelu na jego koszt.
    dodatkowo ma sprawe karna o naruszenie miru domowego i w papierach ma
    wpis karany.