  • 11. Data: 2006-04-15 14:38:40
    Temat: Re: eksmisja na bruk
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Heming" napisał w wiadomości:

    > Generalnie od udowadniania jest prokurator, a czy jej zeznania beda uznane
    za
    > wiarygodne to juz zalezy od prokuratora tudziez sadu.
    [cut]

    OK.:-) a sama zmiana zamków (pomijając jego rzeczy) i nie wpuszczenie do
    lokalu w którym jest zameldowonay lub wynajmuje co grozi? Jest na to jakiś
    Art.?

  • 12. Data: 2006-04-15 14:55:03
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "psycho" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > OK.:-) a sama zmiana zamków (pomijając jego rzeczy) i nie wpuszczenie do
    > lokalu w którym jest zameldowonay lub wynajmuje co grozi? Jest na to jakiś
    > Art.?

    Jesli chodzi o kk to nic mi w tej chwili do glowy nie przychodzi. :)

  • 13. Data: 2006-04-15 15:07:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    psycho wrote:

> [...]
    > lokalu w którym jest zameldowonay lub wynajmuje co grozi? Jest na to jakiś

    pójdzie sobie do hotelu, a ty jej za ten hotel zapłacisz do czasu az
    znajdzie sobie inne lokum. Np. za rok.

  • 14. Data: 2006-04-15 20:57:22
    Od: "Paweł" <r...@n...wp.pl>

    > pójdzie sobie do hotelu, a ty jej za ten hotel zapłacisz do czasu az
    > znajdzie sobie inne lokum. Np. za rok.

    Na jakiej podstawie??

  • 15. Data: 2006-04-15 20:58:58
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A czy w takim wypadku lokatorka nie musi udowodnić, że to jej wazon się
    stłukł (np. przedstawienie paragonu zakupu) lub że coś
    zginęło?

    Przesadzacie. Stłuczony wazon to nie katastrofa. Powiedziałbym pani, żeby
    sobie potrąciła z czynszu, który mi wisi. A drogi na pewno by nie był, bo
    jakby panią było stać na chińska wazę, to nie wynajmowałaby mieszkania.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 16. Data: 2006-04-15 22:15:40
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    ja ci radze tak, zeby do sadu skladac wnioski o zaleganie z czynszem,
    jesli sad orzeknie ze ci sie kasa nalezy idziesz po nakaz
    wykonywalnosci, potem do komornika a on powinien usiasc na pensji tej
    kobiety, i stad przynajmniej masz czesc czynszu jak nie caly, po drugie
    skladasz o wpis do KRD i taka osoba bedzie miec problemy u wszystkich co
    sprawdzaja ten rejestr ;)
    No i co myslicie o takim postepowaniu?? powiedzie sie?? Jesli nie mozna
    eksmitowac to przynajmniej wykurzyc, niech sama idzie precz...

    --
    Pozdro
    Harry

  • 17. Data: 2006-04-16 16:45:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lukasz napisał(a):
    > Na jakiej podstawie?

    art.342 kc (nie wolno naruszać samowolnie posiadania, chociażby
    posiadacz był w złej wierze) i art.415 kc

    KG

  • 18. Data: 2006-04-16 19:21:33
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    O czym wy mówicie? od kiedy nie orzeka sie o eksmisji na bruk?
    Mylicie zupełnie dwie rzeczy. Orzeczenie i wykonanie.
    Wyroków sądowych nakazujących opróżnienie lokalu nie wykonuje się w okresie od 1
    listopada do 31 marca roku następnego włącznie, jeżeli osobie eksmitowanej nie
    wskazano lokalu, do którego ma nastąpić przekwaterowanie.
    W pozostałym okresie co do zasady jak najbardziej na bruk (dochodzą kolejne
    zastrzeżenia ale nie w tej sprawie)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2006-04-16 19:24:41
    Od: Foczken<b...@w...pl>

    Coś nie wyszło więc jeszcze raz :)))

    Kto wymyślił że nie można orzec eksmisji na bruk? Jakie przepisy niby tego
    zakazuja?!

    Jak najbardziej można orzekać eksmisję na bruk. Wykonywanie ich jest ograniczone
    pewnymi warunkami jak np. tym, że wyroków sądowych nakazujących opróżnienie

  • 20. Data: 2006-04-16 19:27:56
    Od: foczken<b...@w...pl>

    Trzecie podejście, może tym razem dojdzie do forum :))

    Słuchajcie, dlaczego tak autorytatywnie twierdzicie że nie orzeka się w tym
    pieknym kraju eksmisji? Niby jakie przepisy tego zabraniają?

    Jak najbardziej istnieją eksmisje na bruk, tylko wykonanie takich wyroków
    obwarowane jest róznymi warunkami jak np. tym, że wyroków sądowych nakazujących