  • 1. Data: 2008-06-08 14:11:41
    Temat: eksmisja bez prawa do lokalu
    Od: Tomasz Piasecki <t...@p...fm>

    Witajcie.
    Ona i on są po rozwodzie. On dostał wyrok w zawiasach za znęcanie się.
    Dodatkowo była sprawa o eksmisję, która zakończyła się wyrokiem,
    zaocznym (ale już prawomocnym), cytuję:

    (...)nakazuje (jemu) opróżnienie lokalu mieszkalnego numer przy
    (ulicy) wraz z mieniem którym włada, z powodu znęcania się nad
    rodziną. Ustala się, że nie przysługuje uprawnienie do lokalu
    socjalnego, nakazuje się pobrać kwotę 200zł opłaty sadowej (...)
    nadaje wyrokowi w punkcie pierwszym rygoru natychmiastowej
    wykonalności..

    Jak łatwo się domyślić on wcale nie ma zamiaru się wynosić, a że nie
    można nikogo wywalić ot tak, ona z dwójką dzieci zajmują jeden pokój a
    on drugi (mieszkanie komunalne). On nigdzie nie pracuje (chyba, że
    czasem na czarno), poza tym chleje i robi awantury. AD. leczenia
    przymusowego: z tego, co im powiedziano, wiąże się to z
    ubezwłasnowolnieniem delikwenta, czyli wzięciem odpowiedzialności, za
    wszystko co robi, a tego byśmy nie chcieli.

    Pytania mojego się łatwo domyślić: co z tym można zrobić? Im jest już
    wszystko jedno, do tego stopnia, że poszły do mediów, radnych i tak
    dalej, czekają na reakcje.

    z wyrazami i nadzieją na merytoryczne wsparcie

    TomaszP

  • 2. Data: 2008-06-08 18:21:30
    Temat: Re: eksmisja bez prawa do lokalu
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Tomasz Piasecki <t...@p...fm> napisal:
> [...]
    > socjalnego, nakazuje się pobrać kwotę 200zł opłaty sadowej (...)
    > nadaje wyrokowi w punkcie pierwszym rygoru natychmiastowej

    Hm, wyrok sie uprawomocnil?

    > Jak łatwo się domyślić on wcale nie ma zamiaru się wynosić, a że nie
    > można nikogo wywalić ot tak,

    Z takim wyrokiem mozna. O ile sie nie myle to z wyrokiem
    do komornika, zazadac asysty policji i wystawic goscia wraz
    z rzeczami na zewnatrz. Natychmiastowa wymiana zamkow
    i wymeldowanie (z wyrokiem w zalaczniku). Koniec sprawy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-06-08 18:38:29
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Jacek_P pisze:
    > Z takim wyrokiem mozna. O ile sie nie myle to z wyrokiem
    > do komornika, zazadac asysty policji i wystawic goscia wraz
    > z rzeczami na zewnatrz.

    a to można tak wyeksmitować na bruk?

    KG

  • 4. Data: 2008-06-08 19:43:03
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    kam <x#k...@w...pl#x> napisal:
    > a to można tak wyeksmitować na bruk?

    A co bylo napisane w tekscie:
    "...Ustala sie, ze nie przysluguje uprawnienie do lokalu
    socjalnego...".

    Czyli na bruk.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2008-06-08 21:22:41
    Od: Tomasz Piasecki <t...@p...fm>

    On 8 Cze, 20:21, Jacek_P <Z...@c...edu.pl> wrote:

    > Hm, wyrok sie uprawomocnil?

    z tego co wiem, tak.

> [...]
    > z rzeczami na zewnatrz. Natychmiastowa wymiana zamkow
    > i wymeldowanie (z wyrokiem w zalaczniku). Koniec sprawy.

    skonsultowałem. Ponoć byli u komornika, który zawołał na dzień dobry
    10 000 pln. Nie wchodzi w grę, problem otwarty.

    Swoja drogą, jak to jest z tymi komornikami, mogą sobie dyktować
    dowolne ceny?

    z nieustającymi wyrazami,
    TomaszPe

  • 6. Data: 2008-06-08 21:43:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek_P wrote:

    > A co bylo napisane w tekscie:
    > "...Ustala sie, ze nie przysluguje uprawnienie do lokalu
    > socjalnego...".
    >
    > Czyli na bruk.

    na pewno?

  • 7. Data: 2008-06-09 08:13:18
    Od: jedrus <a...@n...btx.pl>

    kam pisze:

    > a to można tak wyeksmitować na bruk?

    Nie doszedlem jeszcze do tego, ale wydaje mi sie ze nawet meneli
    dewastujacych lokale "socjalne" nie wolno przeflancowac na trawke;-(
    na http://mokotow.btx.pl/content/view/92/67/ jest opisana taka
    dewastacja i jezeli gosc z opisu tworcy watku zacznie zachowywac sie jak
    menele z linku, to tez mu wladza-administracja moze, ale tylko "skoczyc".
    Wydaje mi sie tez, ze rozwiazania prawne w tym zakresie nie nadazaja za
    dynamika zjawiska.
    Mozna to uciac (trzeba tylko chciec) dokonujac przymusowej przeprowadzki
    w wyniku postanowienia sadu lub administracji tylko gdzie? Byle mienie
    wojskowe (koszary) to swietne miejsce dla takich meneli. Jedna izba,
    pietrowe lozka metalowe i praca na rzecz zarelka, utrzymania porzadku i
    czystosci....., to niskonakladowe rozwiazanie tyle ze nikt o tym nie
    pomyslal bo po co? Przeciez to co sily zbrojne budowaly latami (
    kompleksy koszarowe) za nasze, podatnikow pieniadze, dzisi8aj sprzedaje
    sie je za symboliczna zlotowke a co podtatnik ma z tego? NIC, poza
    przymusowym sasiedztwem ludzi bimbajacymi sobie z prawa.

    --
    jedrus

    Euro 2008 - terminarz, wyniki, tabele-
    http://mokotow.btx.pl/content/view/94/82/
    Jezeli wiesz o Mokotowie cos czego inni nie wiedza, koniecznie podziel
    sie tym na http://www.mokotow.btx.pl

  • 8. Data: 2008-06-09 08:58:57
    Od: futszaK <f...@g...com>

    witek wrote:

    > na pewno?

    z tego co kojarze wtedy lokal zastępczy musi zapewnić właściciel lokalu
    z którego lokator jest eksmitowany, ale głowy nie dam uciąć sobie

    futszaK

  • 9. Data: 2008-06-09 08:59:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 8 Jun 2008 07:11:41 -0700 (PDT), Tomasz Piasecki napisał(a):

    > (...)nakazuje (jemu) opróżnienie lokalu mieszkalnego numer przy
    > (ulicy) wraz z mieniem którym włada, z powodu znęcania się nad
    > rodziną.

    Wobec takiej "puenty" to on ma OPRÓŻNIĆ lokal mieszkalny (np. z .... byłej
    żony)

  • 10. Data: 2008-06-09 09:07:54
    Od: Tomasz Piasecki <t...@p...fm>

    On 9 Cze, 10:58, futszaK <f...@g...com> wrote:

    > z tego co kojarze wtedy lokal zastępczy musi zapewnić właściciel lokalu
    > z którego lokator jest eksmitowany, ale głowy nie dam uciąć sobie
    >
    > futszaK

    futszaKu, a mógłbyś może skojarzyć konkretny przepis? I czy musi to
    być lokal stały, czy np. jedna doba w hotelu też się kwalifikuje?

    wyrazy,
    TomaszPe