  • 1. Data: 2011-08-25 10:33:37
    Temat: e-sad, ile to trwa
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    Witam!
    Ile srednio trwa postepowanie przed e-sadem?
    Czy jeżeli sad wydaje i wysyla nakaz zaplaty pozwanemu to powod
    otrzymuje jakakolwiek informacje czy dopiero wtedy jest informowany jak
    pozwany odbierze korespondencje lub jezeli korespondencja ze wzgledu na
    ukrywanie sie pozwanego wroci ?

    Pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2011-08-25 10:58:59
    Temat: Re: e-sad, ile to trwa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 12:33, Pendrive pisze:
    > Witam!
    > Ile srednio trwa postepowanie przed e-sadem?

    Nakaz wydawany od tygodnia do kilku miesięcy. Klauzula nadawana od
    miesiąca po odebraniu przez pozwanego nakazu, do kilku miesięcy (u mnie
    jeden nakaz nie uprawomocnił się jeszcze od kwietnia).

    > Czy jeżeli sad wydaje i wysyla nakaz zaplaty pozwanemu to powod
    > otrzymuje jakakolwiek informacje czy dopiero wtedy jest informowany jak

    Powód otrzymuje informacje mailem o wydaniu nakazu zapłaty, informacja
    jest też dostarczana po zalogowaniu się do e-sądu.

    > pozwany odbierze korespondencje lub jezeli korespondencja ze wzgledu na
    > ukrywanie sie pozwanego wroci ?

    Takie informacje (skany zwrotek itp.) są do obejrzenia w aktach sprawy
    (oczywiście przez internet).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-08-25 12:55:35
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-08-25 12:58, Liwiusz pisze:

    > Nakaz wydawany od tygodnia do kilku miesięcy. Klauzula nadawana od
    > miesiąca po odebraniu przez pozwanego nakazu, do kilku miesięcy (u mnie
    > jeden nakaz nie uprawomocnił się jeszcze od kwietnia).

    z drugiej strony ... lepszej lokaty sie w polsce nie znajdzie :-)

  • 4. Data: 2011-08-25 12:55:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 14:55, Pendrive pisze:
    > z drugiej strony ... lepszej lokaty sie w polsce nie znajdzie :-)

    Optymista :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-08-25 13:33:13
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > z drugiej strony ... lepszej lokaty sie w polsce nie znajdzie :-)

    lokaty moze nie ale plynnosc takich lokat jest raczej patykiem na wodzie
    pisana.

    --
    pozdrawiam, wromek