  • 71. Data: 2005-07-04 11:25:41
    Temat: Re: dzwony koscioła o północy co robić??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    news:daan4o$i1v$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > A coś takiego jak tradycja to się nie liczy?

    Wg wypowiadajacych sie tu nie wiec ja mieszkając koło koscioła Mariackiego i
    majac hejnał co godzinę.....:-))

    HaNkA

  • 72. Data: 2005-07-04 11:25:53
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    gogo napisał(a):

    > konstytucyjnymi obywateli. I co się okazało : Tam gdzie są regulacje
    > kościelne sprzeczne z państwowymi, a sprawa dotyczy osób lub obiektów
    > kościelnych , to prawo kościelne jest nadrzędne. To gwaranuje konkordat.

    tylko tu w gre wchodza sprawy swieckie i sprawa dotyczy osob nie
    bedacych "we wladzy" koscielnej, wiec nie do konca jest tak, a k kazdym
    razie nie do konca tak powinno byc

  • 73. Data: 2005-07-04 11:30:29
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Skoro twierdzisz że wszystkich to jak po 22-ej jedzie sobie straż
    > pożarna/pogotowie itp to też nie może sobie włączyć syreny bo cisza
    > nocna obowiązuje WSZYTSKICH? Proszę nie używać kwantyfikatorów których
    > się nie rozumie.

    nie wiem czego nie rozumiesz i prawde powiedziawszy malo mnie to
    interesuje, nie moja wina ze nie rozumiesz co to jest pojazd ratujacy
    mienie lub zdrowie czy zycie, nie moja wina ze nie widzisz roznicy
    pomiedzy kilkusekundowym poruszajacym sie sygnalem pojazdu, a 20
    minutowym biciem w dzwony

  • 74. Data: 2005-07-04 11:38:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dab13g$kkg$7@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wg przedprzedpiścy Przeszukanie jest alegorią wizyty księdza po kolędzie,
    > a bicie dzwonów metaforą sygnałów policyjnych.

    heh, nie jest, tyle ze to jedyny art w kotrym mozna sie natkanac na godziny
    okreslajace cisze nocna.

    P.

  • 75. Data: 2005-07-04 12:08:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    wojciech <w...@p...onet.pl> napisali:

    > Przypominam cisza od 22:00 do 6:00. co boskie Bogu co cesarskie cesarzowi.

    Ale gdzie? Na koloniach, czy na obozie harcerskim?

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 76. Data: 2005-07-04 12:09:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzerszeN napisał(a):

> [...]
    > mienie lub zdrowie czy zycie, nie moja wina ze nie widzisz roznicy
    > pomiedzy kilkusekundowym poruszajacym sie sygnalem pojazdu, a 20

    A skąd u ciebie pomysł że ja czegoś nie rozumiem? To ty nie rozumiesz
    kwantyfikatora wszyscy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 77. Data: 2005-07-04 12:11:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SzerszeN <s...@t...pl> napisali:

    > o wypraszam sobie :)
    > ja bym wzywal policje i straz miejska i co tam jeszcze by sie dalo
    > w ciagu dnia poszedl bym jeszcze do ksiedza zwrocic mu uwage, a jakby
    > byl nie mily, to bym w wolnym czasie uzupelnial msze o jakas muzyke
    > metalowa, taka to zlosliwa bestia jestem :)

    I cie wsadza za obraze uczuc.

  • 78. Data: 2005-07-04 12:16:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    flower <f...@w...pl> napisali:

    > Już widzę z jakim zrozumieniem spotkaliby się Hare Kryszna gdyby zaczęli w
    > swoje bębenki o północy walić.

    Niech sekciarze ciesza, ze nie sa jeszcze zdelegalizowani.

  • 79. Data: 2005-07-04 12:19:42
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl>

    Nie wiem jak u was lae u nas w mieście po 22:00 straż i pogotowie nie jeździ
    na sygnale dzwiękowym mają tylko sygnał świetlny.

  • 80. Data: 2005-07-04 12:25:46
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    maximus napisał(a):
    > Nie wiem jak u was lae u nas w mieście po 22:00 straż i pogotowie nie jeździ
    > na sygnale dzwiękowym mają tylko sygnał świetlny.

    No to zgodnie z PoRD nie jeżdżą jako pojazdy uprzywilejowane, i
    o ile AMBULANS bym przepusćił, tak psiaki na nieuprzywilejowanej
    pozycji są dla mnie jak każdy inny uczestnik ruchu, do tego
    nagminnie łamiący przepisy ;)

    Aby być pojazdem uprzywilejowanym należy spełniać 3 warunki:

    - migać
    - buczeć
    - świecić światełkami

    Jeśli choć jeden nie jest spełniony, olewamy takie
    uprzywilejowanie, wedle okoliczności np ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 *PMS Edition* PRRC: Jackson + AT1200