  • 1. Data: 2011-12-06 07:59:54
    Temat: dziwne rzeczy w art. spozywczych
    Od: Marek <.@.>

    Czy i do kogo można złożyć zawiadomienie na temat dziwnych rzeczy, które
    znajdują się w zakupionych towarach spożywczych a nie powinny tam być?
    Na przykład kawałek paska skórzanego w chlebie itp.

    Czy jakiś organ dokonuje kontroli linii produkcyjnych lub w ogóle
    zajmuje się takimi sprawami po zgłoszeniu przez konsumenta?

    Marek

  • 2. Data: 2011-12-06 08:11:59
    Temat: Re: dziwne rzeczy w art. spozywczych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <.@.> napisał w wiadomości
    com...
> [...]
    >
    > Czy jakiś organ dokonuje kontroli linii produkcyjnych lub w ogóle zajmuje
    > się takimi sprawami po zgłoszeniu przez konsumenta?

    SANEPID lub Inspekcja Handlowa.

  • 3. Data: 2011-12-06 08:30:32
    Od: Marek <.@.>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marek" <.@.> napisał w wiadomości
    com...

    > SANEPID lub Inspekcja Handlowa.

    Dzięki. Czy trzeba im dostarczać "dowód w sprawie" czy też wystarczy
    zgłoszenie pisemne?

    Marek

  • 4. Data: 2011-12-06 13:17:24
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Weź chłopie nie przesadzaj. Przepisy z "ujni" tak na Ciebie wpływają, że
    chcesz kontroli każdego bochenka? Pomiar krzywizny skórki plus RTG wnętrza?
    We Francji wogóle nie ma Sanepidu i ludziska jakoś się masowo nie
    wytruli. Jakbyś pracował w piekarni, tobyś wiedział, że w mące czasem
    coś się zdarzy: kawałek sznurka na przykład.
    Jacek

  • 5. Data: 2011-12-06 13:41:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 14:17:24 +0100, Jacek napisał(a):

    >Jakbyś pracował w piekarni, tobyś wiedział, że w mące czasem
    > coś się zdarzy: kawałek sznurka na przykład.

    Albo kloc dowcipnego/złośliwego pracownika. Ale nic tam, krzywda się nikomu
    nie stanie.

    --
    marcin

  • 6. Data: 2011-12-06 14:06:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > Jakbyś pracował w piekarni, tobyś wiedział, że w mące czasem coś się zdarzy:

    Poczekaj, aż będzie szkło...

  • 7. Data: 2011-12-06 17:42:51
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ponarzekać każdy potrafi.
    Co w takim razie proponujesz?
    Prześwietlać każdy bochenek, bułkę itp?
    W sumie może i dobry pomysł, bo bezrobocie by spadło i na każdego
    pracującego (mam na myśli nie zatrudnionego, tylko realnie coś
    wytwarzającego człowieka) przypadałoby ze dwóch urzędników kontroli.
    Już coś takiego było w ZSRR i wiadomo, że dobrobyt od tego należał do
    czołówki światowej.
    Jacek

  • 8. Data: 2011-12-06 18:07:37
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 06 Dec 2011 18:42:51 +0100, Jacek napisał(a):

    > Co w takim razie proponujesz?
    > Prześwietlać każdy bochenek, bułkę itp?

    Nie, wystarczy każdy zakład w którym coś takiego miało miejsce.

    --
    marcin

  • 9. Data: 2011-12-06 21:38:48
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy jakiś organ dokonuje kontroli linii produkcyjnych lub w ogóle zajmuje
    > się takimi sprawami po zgłoszeniu przez konsumenta?

    ja w zakupionych lodach nie raz trafilem na polamany plastik

  • 10. Data: 2011-12-08 11:48:57
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-06 22:38, Kris_Poland pisze:
    > ja w zakupionych lodach nie raz trafilem na polamany plastik

    W ogórkach konserwowych był piasek. W sklepie przyjęli zwrot, ale tylko
    dlatego, że zauważyłem w zamkniętym słoiku.