  • 11. Data: 2008-08-09 14:14:49
    Temat: Re: dziwna sytuacja na drodze ...
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 09 sierpień 2008 15:17
    (autor *piotr'ek*
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7k5e1$ir0$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ot kłopot posiadacza nowego auta. Niejeden posiadacz starego - 8 czy
    > 10-cio letniego auta marzy o jakiejś stłuczce nie z jego winy, bo tu
    > zarysowanie, tam rdza itp. itd.

    Ja mam pełnoletnie auto, a nie marzę... owszem, tu zarysowanie, tam rdza...
    Po co mi więc kolejne?

    Swoją drogą, kupowanie auta droższego niż kilka pensji to bezsens. Potem
    trzeba się stresować :D

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2008-08-09 14:16:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 09 sierpień 2008 15:12
    (autor SzalonyKapelusznik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <9...@p...go
    oglegroups.com>):

    > he?

    No co hę? Wiózł nowo narodzone dziecko, zwane noworodkiem, a takie dziecko
    może gorzej znosić kolizje niż osoba dorosła, prawdaż?

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-08-09 14:35:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > Po co mi więc kolejne?
    >

    > Swoją drogą, kupowanie auta droższego niż kilka pensji to bezsens. Potem

    Autentyk:
    Kilka lat temu zimą stałem polonezem na światłach. Za mną nie wyhamował focusem.
    Obrażenia:
    polonez - plastikowy zderzak wnieciony na 3-5 mm.
    focus - zderzak odpadł, światła pękły itp.

    Jeszcze z focusa upierał się, aby wezwać policję. :)
    Zardzewiałe auta są bardziej wytrzymałe, niż te nowe.

  • 14. Data: 2008-08-09 15:26:41
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > No co hę? Wiózł nowo narodzone dziecko, zwane noworodkiem,

    I takie dziecko wozi się z przodu? I pewnie bez żadnych zabezpieczeń
    :|

    > a takie dziecko
    > może gorzej znosić kolizje niż osoba dorosła, prawdaż?

    Kolizja? Najwyżej lekkie puknięcie zderzakiem w zderzak. Powstanie
    przy tym przyspieszenie mniejsze niż przy ruszaniu spod świateł.

  • 15. Data: 2008-08-09 16:11:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 9 Aug 2008, Tristan wrote:

    > (autor SzalonyKapelusznik
    >
    > No co hę? Wiózł nowo narodzone dziecko, zwane noworodkiem, a takie dziecko
    > może gorzej znosić kolizje niż osoba dorosła, prawdaż?

    Prawdaż.
    Prawdaż, że to wbrew przepisom, które ochronę takich dzieci mają
    na celu czy źle wiem?

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2008-08-09 16:58:33
    Od: " ja" <l...@g...pl>

    > Prawdaż.
    > Prawdaż, że to wbrew przepisom, które ochronę takich dzieci mają
    > na celu czy źle wiem?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    jakie wbrew przepisom?? panowie noworodki do 13 kg wozi sie tylk oz przodu!!!
    fotelik tyłem do kierunku jazdy. :-)

  • 17. Data: 2008-08-09 17:30:27
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    > jakie wbrew przepisom?? panowie noworodki do 13 kg wozi sie tylk oz
    > przodu!!! fotelik tyłem do kierunku jazdy. :-)

    wieksze tez jak jedziesz sam.. ale poduszke wylaczyc inaczej neibezpieczne dla
    noworodka w foteliku mocowanym tylem do kierunku jazdy

    Piotr Żebrowski

  • 18. Data: 2008-08-09 18:46:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 09 sierpień 2008 17:26
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7kcvm$knh$1@news.onet.pl>):

    > I takie dziecko wozi się z przodu?

    A gdzie się wozi, jasne, że z przodu, pod opieką są wtedy.

    > I pewnie bez żadnych zabezpieczeń
    > :|

    Niemowlaka? Dzieci do 12 roku życia z przodu wozi się w fotelikach
    zabezpieczających.

    --
    Tristan

  • 19. Data: 2008-08-09 18:47:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 09 sierpień 2008 19:30
    (autor Piotr Żebrowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7kk7m$5sh$1@news.onet.pl>):

    > wieksze tez jak jedziesz sam.. ale poduszke wylaczyc inaczej neibezpieczne
    > dla noworodka w foteliku mocowanym tylem do kierunku jazdy

    Z poduszką zakazane.
    --
    Tristan

  • 20. Data: 2008-08-09 18:49:13
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 09 sierpień 2008 16:35
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7k9vn$deq$1@news.onet.pl>):
    > Jeszcze z focusa upierał się, aby wezwać policję. :)
    > Zardzewiałe auta są bardziej wytrzymałe, niż te nowe.

    No wiesz... Supernowe superdrogie superferrari rozleciało się w drobny mak
    przy uderzeniu 70km/h... Niestety coraz większy szmelc teraz robią.

    --
    Tristan