  • 21. Data: 2008-11-24 00:57:13
    Temat: Re: dziecko urodzone w samolocie, miejsce urodzenia
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 23 Nov 2008 23:21:42 +0100,
    czoper <c...@p...com> screamed:

    > Tak, a samochód jest 10KM nad ziemią i nie da się go zatrzymać. Świetne
    > porównanie

    10KM nad ziemią? To jakaś nowa jednostka? ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 01:56:54 user up 11901 days, 13:51, 1 user, load average: 0.69, 0.61, 0.12 ]

    Those are my principles. If you don't like them I have others. -- Groucho Marx

  • 22. Data: 2008-11-24 03:04:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 24.11.2008 Artur M. Piwko <m...@b...pl> napisał/a:
    > In the darkest hour on Sun, 23 Nov 2008 23:21:42 +0100,
    > czoper <c...@p...com> screamed:
    > 10KM nad ziemi?? To jaka? nowa jednostka? ;)

    Konie Mechaniczne, czyli moc, dalej bierzesz tzw. standardowy samochód,
    średni czas porodu i obliczasz wysokość. Elementarne.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2008-11-24 04:01:45
    Od: "kukikoko" <k...@o...pl>

    > Z tego co wiem to w ogole nawet nie pozwalaja, wiec nie wiem jak to
    > mozliwe zeby urodzic dziecko w samolocie. Nie wpuszczaja kobiet w ciazy
    > oraz z dziecmi do jakiegos wieku... Przynajmniej swojego czasu byl taki
    > zapis w regulaminie wizzair, w locie to nie wiem jak to jest dokladnie.

    Wpuszczaja, wpiuszczaja.
    Kobiety w ciazy na podstawie zaswiadczenia lekarskiego, a
    dzieci bez ograniczen wiekowych.

  • 24. Data: 2008-11-24 07:49:18
    Od: "WM " <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czoper <c...@p...com> napisał(a):
    > Grupa nazywa się pl.soc.prawo ale interesuje mnie też praktyka, co się w
    > takiej sytuacji robi.
    > Tą historię napisało życie
    > http://www.wprost.pl/ar/145080/Urodzila-dziecko-11-t
    ys-metrow-nad-ziemia

    Jeżeli dziecko urodziło się na polskim statku morskim lub powietrznym,
    takie zdarzenie rejestruje się w urzędzie stanu cywilnego właściwym
    dla dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy (art. 10. ust.
    2.a.s.c. ).
    http://tiny.pl/6qxj (uwaga plik worda)

    § 2. Kapitan zgłasza urodzenie lub zgon na statku urzędowi stanu cywilnego
    pierwszego portu polskiego, do którego statek zawinął,
    a za granicą polskiemu urzędowi konsularnemu.
    http://tiny.pl/6qx5

    WM

  • 25. Data: 2008-11-24 08:04:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 23 listopad 2008 23:23
    (autor czoper
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ggcl95$4e$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jest taka rubryka w formularzu i jak na razie nikt ani myśli się jej
    > pozbywać.

    A najwyższy czasz.

    > Pozostaje też kwestia obywatelstwa, w krajach gdzie obowiązuje prawo
    > ziemi.

    No więc to jest osobna kwestia.

    a) Jak urodziło się w RPA to ma mieć obywatelstwo RPA?
    b) Obywatelstwa też się powinno znieść... Po co one komu?

    --
    Tristan

  • 26. Data: 2008-11-24 10:07:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > A jak dziecko sie urodzi na 60 pietrze wiezowca, to tez bedziesz mial
    > problem z terytorium?

    a ty nadal nie kumasz, ze poklad samlolotu to terytorium panstwa do ktorego
    nalezy?
    nie wspominajac juz o portach wylotowych i docelowych

  • 27. Data: 2008-11-24 10:08:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WM" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nazwę statku dziecku wpiszą, czy portu?

    dlugosc i szerokosc geograficzna, przynajmniej w niektorych przypadkach tak
    robia

  • 28. Data: 2008-11-24 10:10:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Za pomocą zaświadczenia lekarskiego, nie starszego niż 14 dni. Jeżeli
    > lekarz wyrazi zgodę na lot, to linia lotnicza zwykle nic nie ma przeciwko.

    pod warunkiem ze ta ciaze widac, a nie u kazdej kobity bedzie ona na tyle
    widoczna, aby obsluga to wychwycila i zapytala o zaswiadczenie

  • 29. Data: 2008-11-24 13:13:39
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 24 listopad 2008 04:04
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <6...@z...router>):

    > Konie Mechaniczne,

    Po pierwsze primo: KM są spoza SI
    Po drugie primo: Konie to były za naszej młodości, teraz się montuje kucyki.

    --
    Tristan

  • 30. Data: 2008-11-24 13:18:31
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 11:07:14 +0100, szerszen napisał(a):

    > a ty nadal nie kumasz, ze poklad samlolotu to terytorium panstwa do ktorego
    > nalezy?

    Bzdura.