  • 51. Data: 2008-06-25 11:09:14
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > wroc na ziemie, przedszkole 600 zeta za miesiac to kosztuje chyba w koziej
    > wolce, w mojej okolicy ceny zaczynaja sie od 1000 w gore

    Pal licho kwoty bo one faktycznie są różne w różnych miejscach jednak
    zasada wspierania patologii została bardzo dobrze opisana...

    j.

  • 52. Data: 2008-06-25 11:19:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Np. wojna, żołnierz na łożu śmierci.

    Sądzę, że cywil umierający też by się "załapał".

  • 53. Data: 2008-06-25 11:23:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

    > Wiesz, ja z tym znajomym dość dawno rozmawiałem, ale o biskupie nic nie
    > mówił, tylko o swoim proboszczu. I to właśnie ten znajomy wziął ślub, nie
    > znajomy znajomego, więc jest to informacja z pierwszej ręki, nie
    > ubarwiona po drodze.

    Nie wiem, jak jest w opisywany przez Ciebie wypadku, ale osobiście znam
    kilka wypadków, gdy osoby żyjące w konkubinacie rozsiewały właśnie takie
    informacja o tajnych ślubach. Z mojego rozeznania wynika, ze z prawdą to ma
    niewiele wspólnego. Te specjalne formuły są naprawdę na specjalne okazje.
    Przykładowo były stosowane przed 1989 rokiem do funkcjonariuszy w Polsce,
    którzy z tytułu ślubu kościelnego mogliby mieć problemy. Te procedury są
    właśnie na taki użytek, a nie dla widzimisię narzeczonych.

  • 54. Data: 2008-06-25 11:42:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 25 czerwiec 2008 13:19
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3tb35$sgk$4@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Sądzę, że cywil umierający też by się "załapał".

    Ale po co? Małżeństwo katolickie obowiązuje tylko do śmierci jednego z
    małżonków. Więc po co na pół godziny śluby składać?

    --
    Tristan

  • 55. Data: 2008-06-25 12:46:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pal licho kwoty bo one faktycznie są różne w różnych miejscach jednak
    > zasada wspierania patologii została bardzo dobrze opisana...

    jakich patologi ty sie tam dopatrzyles, nie wiem skad wzial swoje informacje
    666 ale nie z rzeczywistosci, po pierwsze ilosc dzieci w grupach w
    przedszkolach prywatnych i panstwowych jest podobna, tak samo jak i ilosc
    opiekunek, bo jest to zawsze przepisami wymagane minimum, jesli jest ich
    wiecej, to i odpowiednio cena za przedszkole rosnie, takze w prywatnych nei
    jest ani tak rozowo jak to on raczy pisac, ani tak tanio

    po drugie, sugeruje aby doplacic matce 400 za toze nie posle dziecka do
    przedszkola, no i co dalej, i co ta matka ma zrobic z dzieckiem, pomijam juz
    tak drobny szczegol, jak kontakt dziecka z rowiesnikami, bo ktos kto zapewne
    nie ma wlasnych dzieci tego nie pojmuje, ale ma dwa wyjscia, wynajac
    opiekunke, albo niepracowac, opiekunka kosztuje mniej wiecej tyle co
    prywatne przedszkole, czyli znowu koszt 1000 zeta i wiejcej, a jesli jej nie
    stac, to sama sie musi dzieckiem zajac, wiec rezygnuje z pracy, skoro mowa o
    biednej rodzinie, to sie stanie jeszcze biedniejsza, bo 666 sie wydaje ze
    przedszkole to wymysl socjalizmu

    i do czego niby ta prywatyzacja miala by doprowadzic?
    bo napewno nie do polepszenia warunkow bytowych rodzin malo i srednio
    zarabiajacych

  • 56. Data: 2008-06-25 13:10:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

> [...]
    > wiecej, to i odpowiednio cena za przedszkole rosnie, takze w prywatnych nei
    > jest ani tak rozowo jak to on raczy pisac, ani tak tanio

    Miałem na myśli finansową pomoc kierowaną do rodzin uznawanych za
    patologiczne. Co powoduje, ze ta grupa spoleczna zamiast malec, z
    pokolenia na pokolenie powieksza sie. AD 2008 Gienia z Ballady o
    Januszku mialaby lepiej niz pani Wątrobowa ;P

> [...]
    > biednej rodzinie, to sie stanie jeszcze biedniejsza, bo 666 sie wydaje ze

    Coż, życie pokazuje, że samotnie wychowujące swoje dzieci mamy, których
    głównym źródłem dochodu są alimenty, pomoc społeczna i dotacje od
    panstwa wychowują swoje dzieci tak, że one potem też stają się samotnymi
    matkami, ktorych głownym zrodlem dochodow sa alimenty, pomoc spoleczna i
    dotacje od panstwa. I potem mamy najmniejszy procent czynnych zawodowo
    ludzi w Unii. Bo po co pracowac skoro latwiej jest niepracowac?

    > i do czego niby ta prywatyzacja miala by doprowadzic?
    > bo napewno nie do polepszenia warunkow bytowych rodzin malo i srednio
    > zarabiajacych

    Chodzi o to, zeby takim rodzinom oplacalo sie, doslownie, przestac byc
    malo zarabiajaca rodzina.

    j.

  • 57. Data: 2008-06-25 13:18:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Chodzi o to, zeby takim rodzinom oplacalo sie, doslownie, przestac byc
    > malo zarabiajaca rodzina.

    to trzeba im zapewnic prace wogole, albo lepiej platna, a nie wpadac na
    absurdalne pomysly

  • 58. Data: 2008-06-25 13:25:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Miałem na myśli finansową pomoc kierowaną do rodzin uznawanych za
    > patologiczne.

    a od kiedy to przedszkole jest pomoca dla rodzin patologicznych i od kiedy
    to tylko rodziny patologiczne korzystaja z dobrodziejstwa przedszkoelm
    panstwowym zwanym

    > Coż, życie pokazuje, że samotnie wychowujące swoje dzieci mamy, których
    [ciach]
    > ludzi w Unii. Bo po co pracowac skoro latwiej jest niepracowac?

    i co w zwiazku z tym, przyklaskujesz 666 ktory probuje zastosowac
    odpowiedzialnsoc zbiorowa?
    ze jak sa "samotne" matki czy inni cwaniaczkowie, to po dupie maja dostac i
    ci, ktorzy uczciwie staraja sie wiazac koniec z koncem?

    > Chodzi o to, zeby takim rodzinom oplacalo sie, doslownie, przestac byc
    > malo zarabiajaca rodzina.

    to moze trzeba im zapewnic prace, ewentualnei lepsza prace i pozmieniac
    niektore przepisy, panstwo nie moze sie nastawiac tylmko na branie, musi od
    siebie rowniez dac

  • 59. Data: 2008-06-25 14:19:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 25 czerwiec 2008 06:45
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3sih6$uit$1@news.onet.pl>):

    > Pozostałe listy polecone ("zwykłe") mogą być odbierane przez każdą
    > inną osobę zamieszkałą (w praktyce: zameldowaną) w danym lokalu (art. 26
    > ust. 2 p. 3 ustawy prawo pocztowe).

    A co jeśli pod danym adresem nikt nie jest zameldowany? Bo mi ciągle jakaś
    nowa się trafi na poczcie i nie chce wydać.....

    --
    Tristan

  • 60. Data: 2008-06-25 14:43:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > a od kiedy to przedszkole jest pomoca dla rodzin patologicznych i od kiedy
    > to tylko rodziny patologiczne korzystaja z dobrodziejstwa przedszkoelm
    > panstwowym zwanym

    Od momentu w ktorym miejsce w takim przedszkolu stalo dobrem luksusowym.

> [...]
    > ze jak sa "samotne" matki czy inni cwaniaczkowie, to po dupie maja dostac i
    > ci, ktorzy uczciwie staraja sie wiazac koniec z koncem?

    Co masz na mysli?

    > to moze trzeba im zapewnic prace, ewentualnei lepsza prace i pozmieniac
    > niektore przepisy, panstwo nie moze sie nastawiac tylmko na branie, musi od
    > siebie rowniez dac

    Zeby komus dac to trzeba tez komus zabrac.

    j.