  • 41. Data: 2008-06-25 05:45:20
    Temat: Re: dziecko a ślub
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 24 czerwiec 2008 21:16
    (autor HaNkA ReDhUnTeR
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g3rhj7$l17$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Noo, a mozesz dalej rozwijac?:) Bo moje mlode co prawda do zlobka nie
    > chodzilo bo nie musialo ale do przedszkola chodzi. I to mimo tego, ze ma
    > rodzicow po slubie, i to na dodatek tylko cywilnym :P

    Widać w Twoim rejonie nie ma Walki O Przedszkole.
    --
    Tristan

  • 42. Data: 2008-06-25 05:45:51
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik William napisał:

    > Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

    > Zamiast pisać takie komentarze zerknij do KPK. Za zgodą biskupa można
    > udzielić ślubu kanonicznego bez związku cywilnego.

    Wiesz, ja z tym znajomym dość dawno rozmawiałem, ale o biskupie nic nie
    mówił, tylko o swoim proboszczu. I to właśnie ten znajomy wziął ślub,
    nie znajomy znajomego, więc jest to informacja z pierwszej ręki, nie
    ubarwiona po drodze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 43. Data: 2008-06-25 05:47:21
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik 666 napisał:

    > Nie było takiej mozliwości.
    > JaC

    Teoretycznie może i nie. Praktycznie - jak widać - tak.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

    PS.Czy mógłbyś pisać POD postem?

  • 44. Data: 2008-06-25 07:10:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    szerszen wrote:
    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > niestety taka mamy polityke prorodzinna, ze bardziej oplaca sie byc
    > "samotna matka" niz brac slub
    > choc nie pochwalam takich zachowan, bo traca na nich malzenstwa i ich
    > dzieci
    nikt nie traci...

    swoją droga to wiesz że łatwiej jest samotnemu "kawalerowi" otrzymac kredyt
    niż facetowi z dzieckiem i żoną na głowie?

  • 45. Data: 2008-06-25 07:11:54
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Takie są przepisy, awizowany list z sądu itp. może być odebrany
    > tylko przez adresata. Reguluje to odpowiednie rozporządzenie.
    >
    > Pozostałe listy polecone ("zwykłe") mogą być odbierane przez każdą
    > inną osobę zamieszkałą (w praktyce: zameldowaną) w danym lokalu (art.
    > 26 ust. 2 p. 3 ustawy prawo pocztowe).

    przepis jest głupszy, w domu od listonosza może odebrać praktycznei każdy
    ale już na poczcie nie :)

  • 46. Data: 2008-06-25 08:01:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Noo, a mozesz dalej rozwijac?:) Bo moje mlode co prawda do zlobka nie
    > chodzilo bo nie musialo ale do przedszkola chodzi. I to mimo tego, ze ma
    > rodzicow po slubie, i to na dodatek tylko cywilnym :P

    a tobie to moze radio, telewizje odcieli i moze kiosk zlikwidowali?
    czy swiadomie unikasz kontaktu ze swiatem?
    choc nie, moze mieszkasz w jakims dobrze "zaprzedszkolonym" miejscu, lub
    dzielnicy geriatrycznej :)

    a tak na powaznie,

    skoro nie wiesz to ci wyjasnie, ze zlobkiem troche przesadzilem tam jest
    inny problem, ale do przedszkola jest nabor raz w roku i decyduja punkty,
    dziecko samotnej matki ma ich 512 (chyba), dziecko pracujacych rodzicow cos
    okolo 30 kilku, o ile dobe pamietam, juz wiesz o co chodzi czy mam dalej
    wyjasniac, ze oczywiscie im wiecej punktow tym wieksze prawdopodobienstwo
    przyjecia do przedszkola?

  • 47. Data: 2008-06-25 08:04:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Darujcie sobie dobre rady. Zadaje konkretne pytanie !... a dostaje prawie
    > same bzdety.

    dostales konkretna odpowiedz, pewnie ze lepiej, jednak jest to mowiac bardzo
    delikatnie, nieuczciwe po pierwsze w stosunku do ludzi, ktorzy jednak swoje
    zwiazki zalegalizowali, a wlasciwie w stosunku do ich dzieci, a po drugie w
    stosunku do panstwa,
    czego chcesz wiecej, dokladnych instrukcji jak sie w zyciu rozpychac
    lokciami i jak na cwaniactwie wychodzic na swoje?

  • 48. Data: 2008-06-25 08:07:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > nikt nie traci...

    to poslij swoje dziecko do przedszkola w dobrze zaludnionym miejscu, obys
    sie tylko nie zdziwil jak ci sie swiatopoglad zachwieje w posadach

    > swoją droga to wiesz że łatwiej jest samotnemu "kawalerowi" otrzymac
    > kredyt niż facetowi z dzieckiem i żoną na głowie?

    to niech bierze kredyt na siebie i zone, wtedy bedzie mu latwiej niz
    kawalerowi

  • 49. Data: 2008-06-25 10:19:54
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ty czegoś wyraźnie nie rozumiesz.
    W przedszkolu tzw. państwowym utrzymywanym zwykle przez gminę pobyt jednego dziecka w
    dużej grupie gdzie nie ma czasu na
    pracę indywidualną z maluchem kosztuje około 900 zł miesięcznie, z czego rodzic
    opłaca w sumie ze wszystkim około 300
    zł.
    W przedszkolu prywatnym pobyt jednego dziecka w małej kameralnej zindywidualizowanej
    grupie kosztuje około 600 zł, z
    czego rodzic opłaca całość.
    Walka jest nie o miejsca, ale o wyszarpanie tych 300 zł z budzetu gminy.
    Przedszkola powinny być sprywatyzowane, względnie biedni rodzice powinni otrzymywać
    dotację około 400 zł za NIEPOSYŁANIE
    dziecka do przedszkola - w ten sposób gmina bedzie 200 zł "do przodu"i a pracujące
    wydajnie duzo zarabiające matki
    zadowolone.
    U nas w PRL-bis natomiast obowiązuje tradycyjnie socjalistyczny system, w którym
    opieką otoczy się matkę zarabiającą 900
    zł na etacie poczcie, a zarabiającą 9 tys. zł kopnie w d... .
    JaC

    -----

  • 50. Data: 2008-06-25 11:00:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Ty czegoś wyraźnie nie rozumiesz.

    to najwyrazniej ty czegos nie rozumiesz

    > W przedszkolu prywatnym pobyt jednego dziecka w małej kameralnej
    > zindywidualizowanej grupie kosztuje około 600 zł, z
    > czego rodzic opłaca całość.

    wroc na ziemie, przedszkole 600 zeta za miesiac to kosztuje chyba w koziej
    wolce, w mojej okolicy ceny zaczynaja sie od 1000 w gore