  • 1. Data: 2003-11-05 17:45:45
    Temat: dzialalnosc gospodarcza - pytanie (nie o zalozenie :-) )
    Od: Michał <m...@z...pl>

    Witajcie
    Czy zakladajac dzialanosc gospodarcza a konkretnie firma muzyczna, ktora
    zajmowac sie bedzie oraganizacja imprez artystcznych, koncerto, studio
    nagran czyli jakies tam uslugi muzczne, bede mogl wystawiac faktury na
    sprzedaz sprzetu.
    Chodzi o to ze np. firma produkujaca sprzet muzyczny daje mi go w komi a ja
    dalej odsprzedaje, czy ja moge wystawic komus fakture na ten sprzet czy
    musze zabiegac o fakture od producenta dla tego czlowieka - kupujacego.
    Jednym slowem czy wolno mi wysatwiac faktury na sprzedaz.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 2. Data: 2003-11-06 08:03:32
    Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl>

    > Jednym slowem czy wolno mi wysatwiac faktury na sprzedaz.

    jeżeli będziesz miał założoną działalność to tak. Pamiętaj jednak, że komis
    to co innego niż kupno-sprzedaż. tak samo będziesz wystawiać faktury za
    organizację imprez itd