  • 1. Data: 2003-02-07 18:12:10
    Temat: działalność gospodarcza
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    witam

    jestem zmuszony do zarejestrowania działalności gospodarczej jako osoba
    fizyczna. Proszę niech ktoś mi poleci jakiś adres w sieci pt. "działalności
    gospodarcza i ubezpieczenia DLA OPORNYCH"

    -------------------
    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 2. Data: 2003-02-08 01:30:41
    Temat: Re: działalność gospodarcza
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > jestem zmuszony do zarejestrowania działalności gospodarczej jako osoba
    > fizyczna. Proszę niech ktoś mi poleci jakiś adres w sieci pt.
    "działalności
    > gospodarcza i ubezpieczenia DLA OPORNYCH"

    gazeta.pl

    http://www2.gazeta.pl/firma/0,31458.html

  • 3. Data: 2003-02-17 10:23:39
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>

    > jestem zmuszony do zarejestrowania działalności gospodarczej jako osoba
    > fizyczna. Proszę niech ktoś mi poleci jakiś adres w sieci pt.
    > "działalności
    > gospodarcza i ubezpieczenia DLA OPORNYCH"

    zobacz jeszcze:

    http://podatki.pl/rozpocz_dzial/wybor_poz.php

    do końca lutego można bezpłatnie korzystać
    ze szkolenia na stronie:

    http://akademia.biznespartner.pl/