  • 1. Data: 2007-09-10 15:18:28
    Temat: dyskusja z policja
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net>

    Co to jest, że przestępca dyskutuje sobie bezczelnie z policją po
    złapaniu? oglądałem program na TVN Turbo "Uwaga piraci" i złapani
    kierowcy za jazdę np 140km/h w miejscu gdzie było 70km/h, mają jeszcze
    bezczelność pytać: a musi być tyle punktów? a da radę mniejszy mandacik?
    a policjant grzecznie mu jeszcze tłumaczy! Co to ma być? nie powinno być
    żadnej dyskusji, a za zbędne słowo jeszcze stówa ekstra.

  • 2. Data: 2007-09-10 15:32:48
    Temat: Re: dyskusja z policja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zuk Gnojowy wrote:
    > Co to jest, że przestępca dyskutuje sobie bezczelnie z policją po
    > złapaniu? oglądałem program na TVN Turbo "Uwaga piraci" i złapani

    Najpierw naucz się, gnojarzu ;->, znaczenia słów - a potem ich używaj.

    Zdecydowanie masz problem ze słowem "przestępca".

    > kierowcy za jazdę np 140km/h w miejscu gdzie było 70km/h, mają jeszcze
    > bezczelność pytać: a musi być tyle punktów? a da radę mniejszy mandacik?

    Zakazu zadawania pytań nie ma.

    > a policjant grzecznie mu jeszcze tłumaczy! Co to ma być? nie powinno być
    > żadnej dyskusji, a za zbędne słowo jeszcze stówa ekstra.

    I pałą! I pałą!

    Tak?

    Ty się na Białoruś wyprowadź!

  • 3. Data: 2007-09-10 16:07:15
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    Zuk <z...@g...net> napisał(a):

    > Co to jest,
    Wolny kraj Rzeczpospolita Polska, pytanie tudzież rozmowa nie jest
    zakazana.

    > przestępca [..] za jazdę np 140km/h w miejscu gdzie było 70km/h
    W naszym kraju to nie jest przestępstwo, ale wykroczenie.

    > żadnej dyskusji, a za zbędne słowo jeszcze stówa ekstra.
    Wkrótce wybory. Stań, jeśli możesz, wybierz swoich przedstawicieli,
    a za ich posrednictwem zmień obowiązujące prawo na inne
    (wzór-> sąsiad ze wschódu ;-/). Mam nadzieję, że ci się nie uda.

    --
    Artur

  • 4. Data: 2007-09-10 17:39:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Artur Golański wrote:
    > Wkrótce wybory. Stań, jeśli możesz, wybierz swoich przedstawicieli,
    > a za ich posrednictwem zmień obowiązujące prawo na inne
    > (wzór-> sąsiad ze wschódu ;-/). Mam nadzieję, że ci się nie uda.

    moze raczej z zachodu.
    spróbuj podyskutować z policjantem w stanach.
    po pierwszym twoim odezwaniu się zostniesz skuty i wylądujesz za kratkami.
    wowczas będziesz miał prawo dyskutować.

  • 5. Data: 2007-09-10 17:49:33
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    > moze raczej z zachodu.
    > spróbuj podyskutować z policjantem w stanach.
    > po pierwszym twoim odezwaniu się zostniesz skuty i wylądujesz za kratkami.
    > wowczas będziesz miał prawo dyskutować.

    Bliżej - w Niemczech - kolega zauważył ,że 100 EUR to za dużo za
    przekroczenie prędkości. Po chwili płacił 200 :)

    Pozdro
    zenek

  • 6. Data: 2007-09-10 18:14:21
    Od: "Zuk Gnojowy" <z...@g...net>

    Użytkownik "zenek" <d...@d...dd> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:fc3vh6$qt8$6@inews.gazeta.pl...

    > Bliżej - w Niemczech - kolega zauważył ,że 100 EUR to za dużo za
    > przekroczenie prędkości. Po chwili płacił 200 :)

    Właśnie o tym mówię, ale prawdziwy patrioci Andrzej i Artur uważają za
    normalne "wykroczenie" dzięki któremu można zabić człowieka, a nawet
    paru, a potem sobie jeszcze dyskutować z nakładającym mandat

  • 7. Data: 2007-09-10 18:31:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > moze raczej z zachodu.
    > spróbuj podyskutować z policjantem w stanach.
    > po pierwszym twoim odezwaniu się zostniesz skuty i wylądujesz za kratkami.
    > wowczas będziesz miał prawo dyskutować.

    Taki sam syf...

    Dziki wschód-dziki zachód.

  • 8. Data: 2007-09-10 18:34:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Zuk Gnojowy pisze:

    > a policjant grzecznie mu jeszcze tłumaczy! Co to ma być?

    To coś nazywa się "kultura".

  • 9. Data: 2007-09-10 18:35:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zuk Gnojowy wrote:

    > Właśnie o tym mówię, ale prawdziwy patrioci Andrzej i Artur uważają za
    > normalne "wykroczenie" dzięki któremu można zabić człowieka, a nawet
    > paru, a potem sobie jeszcze dyskutować z nakładającym mandat

    Primo: tyś pisuar, że tak kłamiesz?
    Secundo: zabić można i przy 50km/h.
    Tertio: od dyskusji nikt nie zginął.
    Quatro: tak, przekroczenie prędkości to jest wykroczenie, tępa lamo.
    Quinto: jakby zabił, to na pewno by sobie swobodnie nie dyskutował.

  • 10. Data: 2007-09-10 18:49:23
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    Zuk <z...@g...net> napisał(a):

    > Właśnie o tym mówię,
    A dokładnie piszesz ;-/

    > ale prawdziwy patrioci
    Obawiam się, ze nie rozumiesz znaczenia słowa 'partiota'.
    Dalej sprawdź gdzie wysyłasz swoje listu, bo tu dyskutuje się o
    istniejącym prawie.

    > normalne "wykroczenie" dzięki któremu można zabić człowieka,
    Zabić człowieka można także zabierając go na rejs po jeziorze, ale na
    pewno nie 'dzieki.

    > a potem sobie jeszcze dyskutować z nakładającym mandat
    Znalazł się 'bohater', który zawsze przyznaje się do winy, nigdy nie
    kłamie, nie kradnie, a jak go "złapią" to prosi o najwyższy wymiar kary!
    Powtórzę, zamiast narzekać zagłosuj na właściwych ludzi, no chyba, że
    jeszcze nie posiadasz czynnego prawa wyborczego.

    EOT (szkoda mojego czasu na dyskusje o niczym)

    --
    Artur