  • 11. Data: 2013-04-14 19:16:49
    Temat: Re: dworce PKP WROGIE dla NIEPELNOSPRAWNYCH
    Od: inner continental <i...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > To nie ma czy urz�dzenie jest uszkodzone? Bo awarie si� zdarzaj� i nic
    > na to nie poradzisz.

    Ale co jezeli jest ono "poddane awarii" przez ostatnie POL ROKU NON
    STOP?
    Czy jest jakas norma prawna regulujaca konkretnie jak czesto i jak
    dlugo moze wystepowac awaria?

    Poza tym co jezeli sa te awarie WSZYSTKIEGO NARAZ (jak na Dworcu
    Centralnym): dokladnie wszystkich 8 schodow ruchomych na poziom
    "zero", oraz 2-ch wciagarek dla osob na wozkach dla niepelnosprwanych?

  • 12. Data: 2013-04-14 19:52:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 14.04.2013 19:16, inner continental pisze:

    > Ale co jezeli jest ono "poddane awarii" przez ostatnie POL ROKU NON
    > STOP?

    Nie wierzę ci - już parę razy zostałeś przyłapany na kłamstwie.

    > Czy jest jakas norma prawna regulujaca konkretnie jak czesto i jak
    > dlugo moze wystepowac awaria?

    Czego nie rozumiesz w słowie "awaria"?

  • 13. Data: 2013-04-15 17:52:02
    Od: t...@g...com

    On Sunday, April 14, 2013 6:20:58 PM UTC+2, Andrzej Lawa wrote:

    > Na podstawie wcześniejszych doświadczeń mam podstawy wątpić w rzetelność
    > twoich twierdzeń.

    Potwierdzam: w Kielcach, mieście wojewódzkim, na Dworcu Głównym nie ma kompletnie
    niczego co by umożliwiło niepełnosprawnym samodzielne pokonanie drogi
    peron-hala-przystanek/postój_TAXI. Są tylko gołe schody betonowe. To wkurza nie tylko
    niepełnosprawnych ale także pozostałych podróżnych bo jeżeli mają duże, ciężkie
    bagaże i nie mają postury Hulka to mają spooory kłopot!

    To samo na dworcu autobusowym w Kielcach.

    To samo na Dworcu Zachodnim w Warszawie, zwracam uwagę, że podróżni PKS nie mogą
    skorzystać z Dworca Centralnego.

    A na dworcu Warszawa Śródmieście coś jest, bo jakoś nic nie zauważyłem?

    Przypominam, że rzeczywiście istnieje coś takiego jak "prawo o likwidacji barier
    architektonicznych dla osób niepełnosprawnych" i powszechnie wiadomo, że jest ono
    notorycznie lekceważone na dworcach kolejowych.

    Pytanie intercontinentala wieć jak najbardziej sensowne na tej grupie prawniczej,
    mamy państwo prawa czy nie, nie pora żeby ktoś się generalnie zajął tą sprawą?