  • 31. Data: 2023-04-07 01:06:51
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 17:32, Shrek pisze:

    > To napisz w którym miejscu ustawa dopuszcza stawianie zarzutów co do
    > których nie ma innych przesłanek niż wymaganie wpisana numerka w
    > formularzu.

    Znajdź ustawę, że dozwolone jest chodzenie w zielonych skarpetkach. Czy
    z tego wynika, ze nie wolno? Nie znasz przesłanek postawienia tego
    zarzutu, ale upierasz się, ze ich nie ma.

    > Policjanci i zerokratorzu wielokrtonie dawali przykład swojego
    > profesjonalizmu - podobnie jak ty na usenecie. Praktycznie wszytkie
    > wasze wnioski o ukaranie związane z koronapierdolcem były odrzucane
    > przez sądy po uprzednim dokonaniu masakracji wniosku. A naczelnym
    > profesjonalistą jest wasz k.o.mendant co tak podstroił basy w głośniku
    > że wyjebał dziurę w podłodze na k.o.medndzie głównej. Naprawdę chcesz
    > dalej kontynyuować to pasmo profesjonalizmu?

    Dobrze, że ludzkość ma Shreka.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2023-04-07 01:09:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 20:53, Kviat pisze:
    > Od początku ci tłumaczymy, że nie tylko sam fakt przedstawienia zarzutu,
    > ale zarzut ma być prawdziwy, a nie z dupy "bo się najwyżej zmieni".

    Prawdziwy, to on będzie, jak zapadnie prawomocny wyrok. Na etapie
    stawiania zarzutu nikt nie wie, co jest prawdą. Jak uczy doświadczenie i
    po prawomocnym zakończeniu może się okazać, że jest inaczej.

    > Na twoje nieszczęście google ma lepszą pamięć niż ty.

    Tyle, że ludziom nie chce się tam zaglądać i weryfikować tego.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2023-04-07 01:10:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 21:27, Shrek pisze:

    > Dokładnie - od początku ma być prawdziwy numerek a nie jakieś
    > pierdolenie że "nie ma w sumie znaczenia więc weźmiemy sobie jakiś żeby
    > zacząć postępwanie a najwyżej się zmieni albo umorzy"
    Tylko czasem nie wiadomo, co jest prawdziwe.
    --
    Robert Tomasik

  • 34. Data: 2023-04-07 02:16:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Apr 2023 01:06:51 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Znajdź ustawę, że dozwolone jest chodzenie w zielonych skarpetkach. Czy
    > z tego wynika, ze nie wolno?

    policjantowi nie wolno. Policjant działa na podstawie i w granicach
    prawa.

    Ale zarzut to wiecej niz skarpetki, zarzut stawiasz na podstawie
    ustawy.

    > Nie znasz przesłanek postawienia tego
    > zarzutu, ale upierasz się, ze ich nie ma.

    To Ty piszesz, ze nie wazne jaki, bo mozna zmienic.

    J.

  • 35. Data: 2023-04-07 03:33:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-06, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale zarzuty sie zmieniają, w zaleznosci od wyników śledztwa.
    > Ba - nawet sąd potrafi zmienic w trakcie procesu.
    >
    > Lepiej dopasowując do rzeczywistego czynu i zamiarów oskarzonego.
    >
    > Tylko jak rzeczywiscie pierwszy zarzut jest "z dupy", to kiepsko.
    > Tzn w procedurze w zasadzie nic nie zmienia ..

    Bo się uparliście na jakieś dziwne zerojedynkowe postrzeganie świata,
    a tu MZ raczej chodzi o to, aby zarzut miał jakieś podstawy na gruncie
    okoliczności, dowodów etc. Nie sądze aby mogł być z dupy i nie sądze
    aby jakikolwiek rozsądny sąd tak stwierdził. Nie oznacza to przecież,
    że zarzut ma być taki, że się zawsze utrzyma.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2023-04-07 06:46:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tylko czasem nie wiadomo, co jest prawdziwe.

    To na ogół znaczy że podstawy są jakieś z dupy. Ty już dobrze wiesz w
    jakich okolicznościach problem wystąpił:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2023-04-07 06:49:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo się uparliście na jakieś dziwne zerojedynkowe postrzeganie świata,
    > a tu MZ raczej chodzi o to, aby zarzut miał jakieś podstawy na gruncie
    > okoliczności, dowodów etc.

    Marcin - wszyscy dobrze wiemy w jakich okolicznościach powstało roberta
    tłumaczenie stawiania "zarzutów z dupy dla dobra".

    > Nie sądze aby mogł być z dupy i nie sądze
    > aby jakikolwiek rozsądny sąd tak stwierdził.

    No a jednak, a robert uparcie to tłumaczył.

    > Nie oznacza to przecież,
    > że zarzut ma być taki, że się zawsze utrzyma.

    NIe - ale mają być uzasadnione przesłanki. Tak mówi ustawa - robert ma
    inne zdanie - no chyba żeby miał wszcząć postępowanie przeciw oszustowi
    z allegero - wtedy to się nie da.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2023-04-07 06:52:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znajdź ustawę, że dozwolone jest chodzenie w zielonych skarpetkach.

    Nie ma ustawy określającej sposobu noszenia skarpetek. Jest ustawa o tym
    co należy, żeby postawić zarzurzuty - i twoim zasranym obowiązkiem jest
    działanie w ramach tej ustawy. Aż ciężko uwierzyć, że to powyższe
    napisałe policjant...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-04-07 08:40:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 06:49, Shrek pisze:
    > Marcin - wszyscy dobrze wiemy w jakich okolicznościach powstało
    > roberta tłumaczenie stawiania "zarzutów z dupy dla dobra".

    Z tymi wszystkimi bym nie szarżował. To Ty sobie coś ubzdurzyłeś.

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2023-04-07 08:41:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.04.2023 o 02:16, J.F pisze:
    > To Ty piszesz, ze nie wazne jaki, bo mozna zmienic.
    Bo właśnie tak uważam. Jeśli zachodzi podstawa, by sądzić, że ktoś
    dopuścił się przestępstwa, to samo określenie jakiego ma mniejsze
    znaczenie.
    --
    Robert Tomasik