  • 301. Data: 2023-04-14 00:01:06
    Temat: Re: dwie nastolatki na drzewie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.04.2023 o 23:18, Kviat pisze:

    > Czyli sugerujesz pomoc medyczną tym prokuratorom? Przecież oni
    > właśnie dlatego sprawdzają, bo nie mają pojęcia... Po chuj mieliby
    > sprawdzać gdyby mieli pojęcie?

    Oni sprawdzają, bo ktoś napisał artykuł. Taki ich obowiązek. Bo być może
    ma rację.

    --
    Robert Tomasik

  • 302. Data: 2023-04-14 00:09:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Wielu rzeczy nie wiem.

    Nie wiesz, ale nie przeszkadza ci to twierdzić, że to głupota.

    "I mają tak każdą głupotę wypisaną przez dziennikarzy weryfikować?"

    > Jakby zmiana władzy miała tu cokolwiek do rzeczy, to i śledztwa by nikt
    > nie wszczął.

    Jak z dzieckiem...
    Tyle razy pisałeś, że najwyżej się śledztwo umorzy... pewnie czytają
    twoje rady.
    A wszczyna się, bo szambo wybiło (znowu te złe pismaki!), albo zgodnie z
    twoją logiką dla dobra podejrzanych...
    Najwyżej się zarzuty zmieni, albo umorzy.
    I żeby pislamiści w końcu mieli argumenty w dyskusjach: "czego się
    czepiacie, no przecież jest śledztwo!"
    Kto im zabroni prowadzić śledztwo, za pieniądze podatników, przez
    trzynaście lat, powoływać komisje Macierewicza i ekspertów od parówek,
    tfu... zboża?
    Założysz się jaki będzie wynik tego śledztwa jeżeli władza się nie zmieni?

    > Sprecyzujesz, o co Ci chodzi? To jakiś specjalny rodzaj zboża?

    Sprecyzuję. Specjalnie dla opóźnionego intelektualnie:
    w obecnej sytuacji w tym kraju bardziej prawdopodobne jest, że
    wręcz przeciwnie, że to jest przestępstwo, i właśnie dlatego nie ma
    zatrzymań.
    I bardziej prawdopodobne jest, że wręcz przeciwnie, pomyślał, że skoro
    to zboże bez odpowiednich badań, to można na tym nieźle zarobić i służby
    na rozkaz władzy przymkną na to oko i wiedział, że włos z głowy mu za to
    nie spadnie nawet jak się sprawa wyda i dotrze do opinii publicznej.
    Bo przecież pismaki zmyślają i nie ma przesłanek, najwyżej zmieni się
    zarzuty, albo śledztwo się umorzy, a obywateli, którzy drążą temat
    władza wyśle do psychiatry.

    > To bardzo prawdopodobne. tylko czy to przestępstwo?

    Czasem mnie nachodzą wątpliwości, czy sobie jaja tutaj robisz i masz
    bekę, że udaje ci się trollować, czy faktycznie jesteś tak mocno
    opóźniony intelektualnie.

    > To chyba mniej więcej to samo napisaliśmy.

    Nie. Nawet mniej więcej nie to samo.
    Ktoś zarobił na tym niedotrzymaniu umowy grubą _prywatną_ kasę z kasy
    podatników.
    To jest w chuj daleko od tego co napisałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 303. Data: 2023-04-14 00:13:41
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Każdego jednego, który domaga się sprawdzania każdego niepokoju w formie
    > śledztwa. Jest masa innych sposobów weryfikowania tego. Ważnym, by
    > niepokój wynikał z racjonalnych przesłanek.

    I czego znowu nie zrozumiałeś?
    Czy szukanie roweru w majtach wynika z racjonalnych przesłanek?
    Czy domaganie się szukania roweru w majtach kwalifikuje się na sprawę do
    psychiatry?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 304. Data: 2023-04-14 00:17:58
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Oni sprawdzają, bo ktoś napisał artykuł. Taki ich obowiązek. Bo być może
    > ma rację.

    Was jest dwóch?

    Ktoś wam składa zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia oszustwa.
    Wysyłasz go do psychiatry, czy sprawdzasz, bo masz taki obowiązek, bo
    być może ma rację?

    Zanim odpowiesz przedyskutujcie to między sobą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 305. Data: 2023-04-14 00:48:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 00:13, Kviat pisze:

    > I czego znowu nie zrozumiałeś?
    > Czy szukanie roweru w majtach wynika z racjonalnych przesłanek?

    Jeśli prawo tego wymaga? Bo innego sensu tu nie ma.

    > Czy domaganie się szukania roweru w majtach kwalifikuje się na sprawę do
    > psychiatry?

    Uważam, że tak, ale to nie ja ten przepis pisałem.

    --
    Robert Tomasik

  • 306. Data: 2023-04-14 00:54:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jeśli prawo tego wymaga? Bo innego sensu tu nie ma.

    Jakie prawo wymaga szukania roweru w majtach?
    A jak ktoś ukradnie samolot, to też szukacie w majtach?

    > Uważam, że tak, ale to nie ja ten przepis pisałem.

    Który przepis wymaga szukania roweru w majtach?
    Dla kolegi pytam...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 307. Data: 2023-04-14 00:55:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 00:09, Kviat pisze:

    > Nie wiesz, ale nie przeszkadza ci to twierdzić, że to głupota.
    > "I mają tak każdą głupotę wypisaną przez dziennikarzy weryfikować?"

    To elementarna wiedza z logiki. Z fałszywych przesłanek może wyniknąć
    prawda.

    > Jak z dzieckiem...
    > Tyle razy pisałeś, że najwyżej się śledztwo umorzy... pewnie czytają
    > twoje rady.

    Za krótki jestem. Ja po prostu czytuję tę samą literaturę, cop oni. W
    tym, co ja pisze nie ma nic odkrywczego. To wiedza powszechnie znana
    wśród profesjonalistów.

> [...]
    > Bo przecież pismaki zmyślają i nie ma przesłanek, najwyżej zmieni się
    > zarzuty, albo śledztwo się umorzy, a obywateli, którzy drążą temat

    Cóż, uważam, że nie masz racji, ale mogę się mylić.

    A z kim była ta umowa?

    --
    Robert Tomasik

  • 308. Data: 2023-04-14 00:57:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.04.2023 o 00:17, Kviat pisze:

    > Was jest dwóch?

    Jeden

    > Ktoś wam składa zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia oszustwa.
    > Wysyłasz go do psychiatry, czy sprawdzasz, bo masz taki obowiązek, bo
    > być może ma rację?

    To zależy, co zawiera zawiadomienie. Na jakiej podstawie zawiadamiający
    twierdzi, że doszło do przestępstwa.

    --
    Robert Tomasik

  • 309. Data: 2023-04-14 01:06:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dowolną to nie. Ale skoro podstawowe przestępstwo oszustwa na ali polega
    > na tym, że zgarniasz kasę i nie wysyłasz, to jakie przesłanki muszą
    > zajśc, żeby podejrzewać oszustwo? No może właśnie to, że ktoś nie wysyła?

    Cieszę się, że mówisz jednym głosem z Robertem :) Teraz jeszcze musicie
    wspólnie sprawdzić, jaki jest wspolny mianownik tej niedowolnej bzdury,
    po czym pewnie się okaże, że jest ten sam.

    > Raczej bez - sytuacja analogiczna jakbyś był detalistą i zamówił dajmy
    > na to 1000 ładowarek appla. Dostałeś, sprzedałeś, a potem okazało się,
    > że podróbki...

    Jeśli zarobiły to nie ma doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia
    mieniem, nie ma oszustwa, nie ma szkody.

    --
    Marcin

  • 310. Data: 2023-04-14 01:12:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Świat nie, ale w polsce mają akurat dominującą pozycję.

    To zróbmy tak, ja Ci opiszę o czym w tym podwątku było, a Ty zobaczysz,
    czy również w tej sprawie chcesz się de facto zgodzić z Robertem.

    Allegro ma dużo klientów. Ale allegro nie jest jedyne. Nawet w Polsce.
    Polegając wyłącznie na molochach jak właśnie allegro policja może
    pomijać bardziej detaliczne przypadki oszustw. Dlatego też jest MZ
    ważne, aby istniał jakiś system łączący też te małe sprawy, gdzie policja
    nie musiałaby liczyć na zgłoszenie z platformy. I teraz dochodzimy do
    kluczowego pyatnia: czy widzisz już dołek w który wpadłeś czy tez chcesz
    kopać dalej? :)

    --
    Marcin