  • 31. Data: 2008-07-01 13:36:51
    Temat: Re: "duplikat" paragonu fiskalnego
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > włożyć do ksero i nacisnąć kopiuj?

    A ile sklepów ma na zapleczu ksero?

    --
    loko

  • 32. Data: 2008-07-01 13:58:10
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Loko" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > A ile sklepów ma na zapleczu ksero?

    a to trzeba mieć ksero żeby skserować?

  • 33. Data: 2008-07-01 16:30:11
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > a to trzeba mieć ksero żeby skserować?

    Podpowiedz mi proszę, jak sklep ma skserować paragon jezeli nie ma na
    zapleczu ksero.

    --
    Loko

  • 34. Data: 2008-07-01 18:04:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Podpowiedz mi proszę, jak sklep ma skserować paragon jezeli nie ma na zapleczu
    > ksero.

    k.... mać rozwaliłeś mnie....

  • 35. Data: 2008-07-01 21:23:31
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    > kwit KW z podpisem i danymi klienta itp. Dla znanych mi urzędów kluczowe
    > są właśnie te dane klienta, więc w regulaminie zawarł bym koniecznośc
    > wylegotymowania sie przy reklamacji, zwrocie.

    z tego co wiem do legitymowania uprawnione sa tylko niektóre słuzby...
    E.

  • 36. Data: 2008-07-01 21:52:38
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > k.... mać rozwaliłeś mnie....
    No wiec jak się już pozbierałeś do kupy to może pomożesz?

    --
    Loko

  • 37. Data: 2008-07-02 08:06:38
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > No wiec jak się już pozbierałeś do kupy to może pomożesz?

    bierzesz rolke z kopiami paragonów i idziesz do punktu ksero

  • 38. Data: 2008-07-02 10:20:55
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > bierzesz rolke z kopiami paragonów i idziesz do punktu ksero

    Ale przeciez nie wolno zmieniać miejsca przechowywania dokumentów bez
    powiadomienia US...
    A co zrobić jak wpadnie w tym momencie kontrola? :-)

    --
    Loko

  • 39. Data: 2008-07-02 10:30:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 2 Jul 2008 10:06:38 +0200, gasper napisał(a):

    > bierzesz rolke z kopiami paragonów i idziesz do punktu ksero

    Jasne... wyganiasz wszystkich klientów, zamykasz sklep i idziesz szukać w
    niedzielny wieczór ksero...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 40. Data: 2008-07-02 11:05:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Henry(k) napisał(a):

    > Jasne... wyganiasz wszystkich klientów, zamykasz sklep i idziesz szukać w
    > niedzielny wieczór ksero...

    Potem, jak już znajdziesz to idziesz szukać taczek, na które załadujesz
    ksero by je dopchać do miejsca pprzechowywania paragonów... ;P

    j.