  • 21. Data: 2004-11-08 13:47:57
    Temat: Re: dupek Leszek
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg46l9z6mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Po prostu wierzę, że ludziom można mimo wszystko przemówić do rozsądku i
    > uświadomić im że źle czynią. Zostało mi to po sądzie dla nieletnich.
    > Niektórym chyba pomogłem, ale niestety niektórzy są poza zasięgiem
    > zdrowego rozsądku.

    Tak jak wasze prawo pojebane smyki

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 22. Data: 2004-11-08 13:48:40
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 08 Nov 2004 11:40:47 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

    > Trolle komunikają się z otoczeniem za pomocą dużej pały - innych metod nie
    > znają.

    Biorą przykład z dzielnej policji, która morduje młodzież polską.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 23. Data: 2004-11-08 15:04:35
    Od: "KBK" <a...@U...telekomunikacja.pl>

    > Tak jak wasze prawo pojebane smyki
    >
    > Zapluty Karzeł Reakcji

    Aaaaa znam tego goscia,

    Siedzial w wiezieniu kilka lat. Wpadl na jakiejs pierdulce. Policjanci jak
    go zatrzymali to sie o malo nie posikali ze smiechu jak koles sie tlumaczyl.
    Probowal podawac sie za chorego psychicznie. Z tego co wiem to w wiezieniu
    robil za dziewczyne. Przecwelili go wielokrotnie przez te lata.
    Gostek nadaje z kawiarenki internetowej i podnieca go to ze moze sobie
    pobluznic (wydaje mu sie ze sie na was odgrywa za te wszystkie lata spedzone
    w wiezieniu)

    Rowniez gratuluje tym co mieli cierpliwosc kontyuowac z nim rozmowe.

    AT

  • 24. Data: 2004-11-08 18:49:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 14:27:00 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Mon, 08 Nov 2004 14:17:19 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

    > Sprawa jest już dawno u operatora który zapewnił mnie o interwencji.
    > Jak
    > chcesz coś od siebie dodać to a...@t...pl i powołaj sie na
    > sprawę ID: 315719 operator już przekazał że udostępni dane osobowe tej
    > osoby ogranom upoważnionym na stosowane wezwanie.

    Na razie się powstrzymam od działania, znieważenie jest ścigane z
    oskarzenia prywatnego, a ja jak narazie mam kilka ważniejszych rzeczy do
    zrobienia i nie mam czasu na ściganie po kraju dzieciaka, który dorwał się
    do netu i popisał się swym ubogim językiem. Ale nie wyluczam że jeśli
    dzieciak posunie się za daleko zrobię to co nalezy zrobić.

    --
    Falkenstein

  • 25. Data: 2004-11-10 14:34:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg5s89gymg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Na razie się powstrzymam od działania, znieważenie jest ścigane z
    > oskarzenia prywatnego, a ja jak narazie mam kilka ważniejszych rzeczy do
    > zrobienia i nie mam czasu na ściganie po kraju dzieciaka, który dorwał się

    No więc zdecyduj się . Albo coś rób albo nie wywlekaj popapranego ścierwa
    ludziom z KF-a.
    Ignoruj, a sam zdechnie.

    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2004-11-10 16:23:10
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 10 Nov 2004 15:34:16 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > No więc zdecyduj się . Albo coś rób albo nie wywlekaj popapranego
    > ścierwa ludziom z KF-a.
    > Ignoruj, a sam zdechnie.

    chyba już zdechł...
    Wczoraj tylko dwa posty na soc.culture.polish a dzisiaj nic.

    --
    Falkenstein

  • 27. Data: 2004-11-10 21:02:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > chyba już zdechł...
    > Wczoraj tylko dwa posty na soc.culture.polish a dzisiaj nic.

    Mam nadzieję, że to TPSA po kilku moich zawiadomieniach z rzędu (i
    pewnie nie tylko moich) wreszcie się ruszyła.

  • 28. Data: 2004-11-11 01:53:58
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > pewnie nie tylko moich) wreszcie się ruszyła.

    A moze imc Hajdukiewicz? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 29. Data: 2004-11-11 06:33:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg9bswhwmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > chyba już zdechł...
    > Wczoraj tylko dwa posty na soc.culture.polish a dzisiaj nic.

    Teraz jest Grzegorzem Krukiem.

    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2004-11-11 11:43:03
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 07:33:10 +0100, Leszek <l...@p...fm>
    napisał:

    > Teraz jest Grzegorzem Krukiem.

    jeżeli nie będzie bluzgał, to może sobie być nawet Lucyperem.

    --
    Falkenstein