  • 11. Data: 2004-11-07 22:29:56
    Temat: Re: dupek Leszek
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 20:55:21 +0100, Karzel Reakcji <k...@r...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisa? w wiadomo?ci

    > tam

    > Leszek, idioto prawniczy czy to tam u was w Poznaniu by?a ta mafia w
    > policji? Twój tatu? by? zamieszany, czy ty osobi?cie? Mamusia kupi?a ci
    > po??czonko kablowe?

    Wiesz co, Commandante? Najwspanialszą rzeczą jaką przyniósł ze sobą
    internet jest mozliwosć swobodnej wypowiedzi. Dzięki niemu mogą istnieć
    między innymi grupy dyskusyjne na których każdy może wyrażać swoje
    poglądy. Ale istnieje jeszcze coś takiego jak kultura wypowiedzi, bo
    wolnośc słowa nie oznacza jego dowolności.

    Masz określone poglądy - wolno ci, wolno ci je też wyrażać, bo na tym
    polega wolność słowa, ale ty tej wolności naduzywasz. Zachowujesz się
    niekulturalnie i chamsko, balansując na granicy prawa, a czasami nawet tę
    granicę przekraczając. Rozumiem, że prawo ci się nie podoba i chciałbyś
    aby było inne, ale jak mówił Piotr Wielki: "Złe prawo można zmienić, ale
    należy go przestrzegać". Pamiętaj, że w sieci nie jesteś do końca
    anonimowy i mozliwe, że kiedyś będziesz musiał odpowiedzieć za swoje
    słowa. Bo wolnośc słowa to także odpowiedzialność za to co się mówi.

    Jaki masz cel w sianiu zamętu na tej grupie, w obrażaniu tych co chcą
    pomóc , we wprowadzaniu pytających w błąd, propagowaniu przemocy? Czyżby
    cię to bawiło? Czyżbyś miał za dużo wolnego czasu? Nie wiem ile masz lat,
    i w zasadzie nie ma to znaczenia, bo dorosłym nie staje się po
    zdmuchnięciu odpowiedniej liczby świeczek na torcie. Na to miano trzeba
    zasłużyć. Z twojego zachowania wnioskuję że jesteś niczym więcej jak
    rozwydrzonym dzieciakiem, i tak też będe cię traktował.

    Możesz teraz na mnie nabluzgać, powiązać mnie z aferami gospodarczymi z
    poprzednich 10 lat, żydokomunomasońskim spiskiem, i z czymkolwiek jeszcze
    chcesz. To tylko potwierdzi prawidłowość mojej opinii na temat Twojej
    osoby. To tyle na dzisiaj. Dobranoc.

    --
    Falkenstein

  • 12. Data: 2004-11-07 22:48:04
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg38r6ramg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Wiesz co, Commandante? Najwspanialszą rzeczą jaką przyniósł ze sobą
    > internet jest mozliwosć swobodnej wypowiedzi.

    Idź się wypierdól smyku sowiecki z SLD.

    > Dzięki niemu mogą istnieć
    > między innymi grupy dyskusyjne na których każdy może wyrażać swoje
    > poglądy.

    Naprawdę ? Takie jak Cezary Pazura w swoich filmach?

    > Ale istnieje jeszcze coś takiego jak kultura wypowiedzi, bo
    > wolnośc słowa nie oznacza jego dowolności.

    Co ty nazistowska kurwo nie powiesz? Wycenzurujesz Cezarego Pazurę?

    > Masz określone poglądy - wolno ci, wolno ci je też wyrażać, bo na tym
    > polega wolność słowa, ale ty tej wolności naduzywasz.

    A policja i prawnicy nie? A skurwysyny złodzieje z rządu, z SLD nie?
    A weź się idź z nimi gnoju hitlerowski pierdolić ty zakurwiała szmato
    Gebelsa.

    > Zachowujesz się niekulturalnie i chamsko, balansując na granicy prawa,

    Chuj z trwoim "prawem" smyku. Prawo dla smyków przez smyków to wasze prawo
    bandyci.
    Wsadził ci ktoś lufę w ryja jebanego świńskiego? Jeszcze nie ty ciulu? A
    bazukę? No to kurwa nie fikaj z wojskiem gnoju jebany, Przybij kurwa równo i
    maszeruj bo jak ci przypierdole to cie chamie z kaloszy wyrwie, z tych co po
    gnoju u dziadziusia chodzisz. Maszeruj kurwa i przybij równo i ręka
    wyprostowana do czapki - salutuj starszyźnie!

    > a czasami nawet tę granicę przekraczając.

    tu mi się chepło.

> [...]
    > należy go przestrzegać". Pamiętaj, że w sieci nie jesteś do końca
    > anonimowy i mozliwe, że kiedyś będziesz musiał odpowiedzieć za swoje

    Weź gnoju szwabski nie pierdol, bo smucisz.

    > Bo wolnośc słowa to także odpowiedzialność za to co się mówi.

    powiedz to Bolkowi Wałęsie.

    > Jaki masz cel w sianiu zamętu na tej grupie, w obrażaniu tych co chcą
    > pomóc , we wprowadzaniu pytających w błąd, propagowaniu przemocy?

    Przeginasz ciulu.
    Wypierdalaj do ZSRR razem z tymi kurwami z SLD.
    Chcesz fikać to se grób chuju wykop od razu.

    > Nie wiem ile masz lat,

    165

    > To tylko potwierdzi prawidłowość mojej opinii na temat Twojej
    > osoby. To tyle na dzisiaj. Dobranoc.

    Potwierdzam. Nie dojrzałem jeszcze do tego żebym się modlił do chuja pana,
    kiedy mnie skurwysyny rabują, chroni ich trwoje jebane PRAWO i smyki z
    gestapo.

    > Falkenstein
    > Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

    Pierdol się

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 13. Data: 2004-11-07 23:04:23
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy zdajesz sobie sprawę że próba komunikacji z trollem jest z góry skazana
    na porażke? Mimo to gratuluje cierpliwości

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 14. Data: 2004-11-08 10:40:47
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 00:04:23 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Czy zdajesz sobie sprawę że próba komunikacji z trollem jest z góry
    > skazana
    > na porażke? Mimo to gratuluje cierpliwości

    Po prostu wierzę, że ludziom można mimo wszystko przemówić do rozsądku i
    uświadomić im że źle czynią. Zostało mi to po sądzie dla nieletnich.
    Niektórym chyba pomogłem, ale niestety niektórzy są poza zasięgiem
    zdrowego rozsądku.

    --
    Falkenstein

  • 15. Data: 2004-11-08 11:41:18
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 11:40:47 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

> [...]
    > uświadomić im że źle czynią. Zostało mi to po sądzie dla nieletnich.
    > Niektórym chyba pomogłem, ale niestety niektórzy są poza zasięgiem

    Trolle komunikają się z otoczeniem za pomocą dużej pały - innych metod nie
    znają. Komunikacja z nimi wymaga także biegłego posługiwania się tępą pałą
    - co wzmaga agresje. Tak więc osoby nieagresywane zwykle izolują okaz w
    virtualnym matrixie pozostawiając go z samym cieniem gdzie może się dowoli
    'komunikować' (wszak internet jest dla wszystkich). Co też widać w tym
    przypadku.

  • 16. Data: 2004-11-08 13:05:51
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 8 Nov 2004 12:41:18 +0100, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

> [...]
    > dowoli
    > 'komunikować' (wszak internet jest dla wszystkich). Co też widać w tym

    Najłatwiej Trolla zostawić, w nadziei ze zniknie. Ale czy to najlepsza
    metoda? Stali bywalcy i tak wsadzą go po pewnym czasie do KFa, ale co mają
    zrobić ci, którzy na tę grupę wpadają jednorazowo z jakimś nurtującym ich
    pytaniem? Wszak takich jest tu znacznie więcej niż na innych grupach. Mam
    zostawić ich samych z tym prymitywnym szczeniakiem? Co sobie oni o nas
    pomyślą? Oczywiśncie nie mam zamiarów dyskutować z "poglądami"
    prezentowanymi przez tego dzieciaka ale myślę, że nie zaszkodzi uświadomić
    mu od czsu do czasu że spaceruje po cienkim lodzie, i że kiedyś może
    będzie musiał za swe słowa odpowiedzieć. A wtedy tłumaczenie "że to była
    taka zabawa" może okazać się niewystarczające.

    [A teraz oczekuję na bluzgi, i mam nadzieję, że Commandante wymyśli tym
    razem coś nowego, bo zaczyna się powtarzać a to robi się nuuuudne :-) ]

    --
    Falkenstein

  • 17. Data: 2004-11-08 13:17:19
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2004 23:48:04 +0100, Karzel Reakcji <k...@r...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsg38r6ramg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Id? si? wypierdól smyku sowiecki z SLD.

    [ciach]

    > Co ty nazistowska kurwo nie powiesz?

    [ciach]

    > A policja i prawnicy nie? A skurwysyny z?odzieje z rz?du, z SLD nie?
    > A we? si? id? z nimi gnoju hitlerowski pierdoli? ty zakurwia?a szmato
    > Gebelsa.

    [ciach]

    > Jeszcze nie ty ciulu? A bazuk?? No to kurwa nie fikaj z wojskiem gnoju
    > jebany,

    [ciach]

    > We? gnoju szwabski nie pierdol, bo smucisz.

    Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    wolnosci do roku.

    Stąpasz po cienkim lodzie Commandante. Internet nie zapewnia całkowitej
    anonmowości, nawet gdy łączysz się przez Neostradę i zmieniasz numery IP.
    Wszystko jest gdzieś zapisane. Zastanów się nad swoim postępowaniem, bo
    gdy przyjdzie ci odpowiedzieć za grzechy młodości tłumaczenie, ze "ja
    żartowałem, głupio mi teraz, to była zabawa" może być niewystarczające.

    --
    Falkenstein

  • 18. Data: 2004-11-08 13:27:00
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 08 Nov 2004 14:17:19 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

> [...]
    > gdy przyjdzie ci odpowiedzieć za grzechy młodości tłumaczenie, ze "ja
    > żartowałem, głupio mi teraz, to była zabawa" może być niewystarczające.

    Sprawa jest już dawno u operatora który zapewnił mnie o interwencji. Jak
    chcesz coś od siebie dodać to a...@t...pl i powołaj sie na
    sprawę ID: 315719 operator już przekazał że udostępni dane osobowe tej
    osoby ogranom upoważnionym na stosowane wezwanie.

  • 19. Data: 2004-11-08 13:46:03
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsg5du51pmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    > komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    > wolnosci do roku.

    Pierdole cie smyjorze i twopje paragrafy. Jebaj sie progestapowski
    neofaszysto! Niszczycie całą Polskę smyki jak przed 1980tym. Złodziejstwo i
    oszustwa na każdym kroku. Prawo które reprezentujecie broni nieuczciwych
    pracodawców, złodzieji w rządzie i działa przeciwko wyniszczanej przez to
    wasz PRAWO ludności w Polsce. Pora na "terminatora".

    > Stąpasz po cienkim lodzie Commandante. Internet nie zapewnia całkowitej
    > anonmowości, nawet gdy łączysz się przez Neostradę i zmieniasz numery IP.

    I chuja muja ustalisz i jeszcze większe gówno udowodnisz, bo nie wiesz, czy
    nie jestem podłączony gdzieś po drodze do abonenta którego namierzysz o ile
    znajdziesz sobie równego smyjora, który takowym namierzaniem się zajmie. Nie
    masz zielonego pojęcia kim jestem i możesz tylko marzyć, że ci się uda
    wygrać nową hitlerowską sprawę przeciwko sprawiedliwości, której ty jebańcu
    szukasz pod S w encyklopedii. Ty nawet nie masz pojęcia o transmisji TCP/IP.
    Ta transmisja jest tak skonstruowana, że gówno możesz udowodnić, a jedynie
    nadziać się na gościa który ciebie wygumuje z tej Ziemi. Będziesz miał
    okazję odpowiedzieć za grzechy wspierania wymiaru niesprawiedliwości.

    > Wszystko jest gdzieś zapisane.

    W twojej zydowskiej biblii?

    > Zastanów się nad swoim postępowaniem, bo
    > gdy przyjdzie ci odpowiedzieć za grzechy młodości tłumaczenie, ze "ja
    > żartowałem, głupio mi teraz, to była zabawa" może być niewystarczające.

    To nie jest zabawa. ciebie też można namierzyć.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 20. Data: 2004-11-08 13:47:07
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawę ID: 315719 operator już przekazał że udostępni dane osobowe tej
    > osoby ogranom upoważnionym na stosowane wezwanie.

    Pierdole wasze wezwania smyjory. Wasze sprawy są pod ID 315720 i 315721 i
    chuj z tego.

    Zapluty Karzeł Reakcji