  • 1. Data: 2009-05-05 15:00:06
    Temat: droga wewnętrzna
    Od: <d...@g...pl>

    Chcę wraz z sąsiadem wybudować drogę wewnętrzną na naszych działkach.
    Zagadnienie dotyczy tylko i wyłącznie przebiegu drogi na naszych działkach.

    1) Czy musze mieć projekt budowlany na taką drogę?
    2) Rozumiem, że wystarczy tylko zgłoszenie do organu?
    3) Rozporządzenie o drogach publicznych nas nie obowiązuje?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2009-05-05 15:43:26
    Temat: Re: droga wewnętrzna
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Sprawdź, czy nie zmniejszasz powierzchni biologicznie czynnej tych działek poniżej
    limitu ustanowionego w miejscowym planie zagospodarowanai przestrzennego.
    JaC

    -----