  • 11. Data: 2008-08-07 08:59:20
    Temat: Re: droga gruntowa w lesie -wolno jeździć samochodem ?
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 07 Aug 2008 10:57:43 +0200, Johnson napisał(a)
    w:<news:g7ede6$a60$1@inews.gazeta.pl>:

    > Oczywiście :)

    Wątpię :)

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 12. Data: 2008-08-07 11:19:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerr pisze:

    > Wątpię :)

    Jak biegnie przez las, jest drogą leśną ::) Jak sama nazwa wskazuje.
    Będę się przy tym upierał.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium

  • 13. Data: 2008-08-07 11:25:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    Dobra znalazłem definicje legalną:
    "drogi leśne - drogi położone w lasach niebędące drogami publicznymi w
    rozumieniu przepisów o drogach publicznych", więc autostrada może się
    nie łapać ;)

    Tak czy inaczej art. 29 wcześniej podany, dotyczy wszystkich dróg.

  • 14. Data: 2008-08-07 12:02:20
    Temat: Re: droga gruntowa w lesie -wolno jeździć samochodem ? [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7em40$d5e$2@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

> [...]
    > łapać ;)
    > Tak czy inaczej art. 29 wcześniej podany, dotyczy wszystkich dróg.
    Matkoboska, nie do wiary, toć się prawie przyznałeś do błędu!!!
    Koniec świata, co to się porobiło... no, no...

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2008-08-07 12:16:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Matkoboska, nie do wiary, toć się prawie przyznałeś do błędu!!!

    Mylisz mnie z kimś innym. Ja zawsze przyznaje się do błędu.

  • 16. Data: 2008-08-07 12:16:38
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    pawelj napisał(a):

    > Zacząłem czytać ustawę o drogach publicznych ale to chyba nie dla mnie bo
    > niewiele z tego rozumiem. Może ktoś ma jakąś gotową prostą definicję drogi
    > publicznej ?

    Najkrócej pisząc, droga publiczna to taka, która została za takową uznana.

    Jako, że raczej nie jest to droga krajowa, wojewódzka, ani nawet
    powiatowa (w rozumieniu Ustawy o drogach publicznych), pozostaje:

    Art. 7. 1. Do dróg gminnych zalicza się drogi o znaczeniu lokalnym niezaliczone do
    innych
    kategorii, stanowiące uzupełniającą sieć dróg służących miejscowym potrzebom, z
    wyłączeniem dróg wewnętrznych.
    2. Zaliczenie do kategorii dróg gminnych następuje w drodze uchwały rady gminy po
    zasięgnięciu opinii właściwego zarządu powiatu.
    3. Ustalenie przebiegu istniejących dróg gminnych następuje w drodze uchwały rady
    gminy.

    Wniosek: pytać w gminie o status tej drogi- powinni wiedzieć.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 17. Data: 2008-08-07 14:01:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7ep31$ptd$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Mylisz mnie z kimś innym. Ja zawsze przyznaje się do błędu.
    Owszem - cudzego. ;)
    A własnego - być może.
    Dotychczas jednak skrzętnie tę zdolność ukrywałeś.
    Wszystkich nabrałeś... :)))

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-08-07 14:16:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Dotychczas jednak skrzętnie tę zdolność ukrywałeś.

    Niczego nie ukrywałem, tylko błędów nie popełniałem ;)

  • 19. Data: 2008-08-07 14:23:36
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g7f032$mv3$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Niczego nie ukrywałem, tylko błędów nie popełniałem ;)
    Zawsze wiedziałem, że tkwisz w tym przekonaniu. ;)

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-08-07 20:26:27
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Ja założyłbym że publiczną była droga ze znakami. Inne wątpię, ale kto
    > wie.

    Tto jest droga, która biegnie przez osiedle domków jednorodzinnych.
    Kiedyś na początku tej drogi był znak - ograniczenie do 30. przy wyjeździe
    na drogę asfaltową jest znak stop. Przed lasem o który pytam jest przejazd
    kolejowy gdzie stoi znak stop i krzyż św Andrzeja.
    Tak więc znaki są.
    Czy droga gruntowa może przejść w drogę leśną bez żadnego znaku?
    Bo jeżeli tak to byłoby bez sensu. Bo skąd kierowca ma wiedzieć że tam nie
    wolno wjechać jeżeli nie zmienia się jakość nawierzchni, i droga jest nawet
    na planie miasta. Rok temu była poprawiana nawierzchnia.

    --
    Pawełj