  • 21. Data: 2014-06-04 12:50:18
    Temat: Re: dozywocie czy kara smierci w Trojce
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-04 09:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Powyższe zdanie jest tak absurdalne, że nie wiem jak to skomentować...
    > Tutaj przydałby się chyba psychiatra.

    No ale co - nikt jakoś nie proponuje debilnego pomysłu, aby zwolennikom
    motoryzacji stawiać dylemat - "skoro pozwalacie jeździć, to zabijemy was
    po pierwszej ofierze".

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2014-06-04 12:58:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2014 12:50, Liwiusz pisze:

    > No ale co - nikt jakoś nie proponuje debilnego pomysłu, aby zwolennikom
    > motoryzacji stawiać dylemat - "skoro pozwalacie jeździć, to zabijemy was
    > po pierwszej ofierze".

    Twoja analogia jest inwalidą (że tak pozwolę sobie skaleczyć tłumaczenie).

    Mowa była o pozwoleniu na urzędowe zabijanie które miałoby skutkować
    dekapitacją proponenta przy pierwszej urzędowej pomyłce.

    Tylko kompletny idiota nieznający podstaw logiki myli normalne
    korzystanie z dróg (które co do zasady do zgonów nie prowadzi) z bardzo
    szczególnymi przypadkami urzędowego zabijania (które to co do zasady do
    śmierci właśnie prowadzą).

  • 23. Data: 2014-06-04 13:19:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-04 12:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko kompletny idiota nieznający podstaw logiki myli normalne
    > korzystanie z dróg (które co do zasady do zgonów nie prowadzi) z bardzo

    I tu widać inwalidztwo w twojej logice.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2014-06-04 13:25:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2014 13:19, Liwiusz pisze:

    > I tu widać inwalidztwo w twojej logice.

    No to nie wiem jak ty jeździsz, skoro zgon jest u ciebie CELOWYM
    skutkiem korzystania z dróg publicznyc - a bez tego twoja analogia nie
    działa.

  • 25. Data: 2014-06-04 13:27:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-04 13:25, Andrzej Lawa pisze:

    > No to nie wiem jak ty jeździsz, skoro zgon jest u ciebie CELOWYM
    > skutkiem korzystania z dróg publicznyc - a bez tego twoja analogia nie
    > działa.

    Tak samo nie jest celowym, jak celowym nie jest zgon osoby niewinnej
    skazanej na KS.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2014-06-04 13:31:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lmmvcl$i0m$1@node1.news.atman.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > I tu widać inwalidztwo w twojej logice.

    Alez, Liwiuszu,
    Chodzi o to, ze nikt na ulicy nie zabija w majestacie prawa.
    --
    TA

  • 27. Data: 2014-06-04 13:32:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2014 13:27, Liwiusz pisze:

    > Tak samo nie jest celowym, jak celowym nie jest zgon osoby niewinnej
    > skazanej na KS.

    Celem wyroku kary śmierci jest zabicie człowieka. Nadal za trudne?

  • 28. Data: 2014-06-04 14:18:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-04 13:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Celem wyroku kary śmierci jest zabicie człowieka. Nadal za trudne?

    I to jest słuszne i celowe.

    Natomiast nie można użyć argumentu "bo czasem zginą niewinni", tak samo
    jak nie używa się argumentu "nie zbudujemy drogi, bo na pewno ktoś
    podczas jej budowy lub używania zginie".

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2014-06-04 14:18:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-04 13:31, T...@s...in.the.world pisze:

    > Chodzi o to, ze nikt na ulicy nie zabija w majestacie prawa.

    Jest wiele takich przypadków, KS nie jest jedynym wyjątkiem.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2014-06-04 14:38:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2014 14:18, Liwiusz pisze:

    > I to jest słuszne i celowe.
    >
    > Natomiast nie można użyć argumentu "bo czasem zginą niewinni", tak samo
    > jak nie używa się argumentu "nie zbudujemy drogi, bo na pewno ktoś
    > podczas jej budowy lub używania zginie".

    Ponownie wychodzi twoja uporczywa tępota... Powyższa analogia miałaby
    sens gdyby na budowanych drogach ginął KAŻDY i tylko CZASAMI niewinnie.