  • 1. Data: 2007-06-10 22:48:40
    Temat: dotacja na dzialnosc a kupno na umowe k/s
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    zgodnie z tym co doczytalem w dokumentach, rozliczenie z dotacji na
    rozpoczecie dzialalnosci nastepuje przez rachunki/ f-ry,
    niestety zapomnialem zapytac o to w urzedzie... czy moge korzystajac z
    dotacji kupic cos uzywanego, np komputer od osoby fizycznej na podstawie
    umowy k/s?
    pozdrawiam
    michal trych

  • 2. Data: 2007-06-11 09:29:22
    Temat: Re: dotacja na dzialnosc a kupno na umowe k/s
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Napisz proszę, jakie dokumenty masz na myśli (jakąś ustawę?), bo mamy w klubie akurat
    dokładnie to samo pytanie ...
    Także np. czy jest różnica pomiędzy dofinansowaniem, a dotacją i jeszcze może
    darowizną?
    Jak na razie tylko pomysł na to, żeby w tytule wpisać "na cele statutowe".
    JaC

  • 3. Data: 2007-06-11 14:04:17
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

> [...]
    > może darowizną?
    > Jak na razie tylko pomysł na to, żeby w tytule wpisać "na cele statutowe".

    Ja sie interesuje dotacja dla bezrobotnych na rozpoczecie dzialalnosci -
    musisz byc zarejestrowany jako bezrobotny, piszesz buisness plan , gdzie
    piszesz na co potrzebujesz kase, zatwierdzaja go albo nie i po rozpatrzeniu
    wniosku otwierasz dzialanosc i dostajesz kase na wyznaczone rzeczy.
    wiecej masz np tutaj:
    http://www.przepisnabiznes.pl/dzialalnosc-gospodarcz
    a/bezzwrotne-dotacje-na-rozpoczecie-dzialalnosci-gos
    poda.html

    jesli juz jest dzialalnosc - jest jeszcze cos jak pozyczka
    niskooprocentowana na okres do chyba 2 lat, dla osob mahjacych juz dzialnosc
    ale w wieku do 27lat. tyle doczytalem w urzedzie pracy.
    pierwsza opcja jest bezzwrotna jesli sie utrzymasz przez rok na rynku, do
    tego znizka na zus - placisz ponoc 270zl.
    pozdrawiam
    michal trych

  • 4. Data: 2007-06-11 18:48:24
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A nie, nie, po prostu w klubie chcemy przyjąć i wydać dotacje na zakup wyposażenia
    tak, żeby zaden organ się nie
    przyczepił...
    JaC

  • 5. Data: 2007-06-12 08:56:35
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 11 Jun 2007 00:48:40 +0200, Michał Trych napisał(a):

> [...]
    > niestety zapomnialem zapytac o to w urzedzie... czy moge korzystajac z
    > dotacji kupic cos uzywanego, np komputer od osoby fizycznej na podstawie

    I tak, i nie... Zależy od regulaminu przyjętego w danym urzędzie pracy.
    Rozporządzenie nie określa tego - ale daje PUPom właśnie możliwość
    tworzenia własnych regulaminów. Część urzędów pozwala na wydatkowanie
    dotacji na umowy k/s, część nie. Musisz dowiedzieć się jak jest w Twoim
    PUP.

    3m sie.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2007-06-12 10:11:47
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

> [...]
    > tworzenia własnych regulaminów. Część urzędów pozwala na wydatkowanie
    > dotacji na umowy k/s, część nie. Musisz dowiedzieć się jak jest w Twoim

    Dzieki za informacje, zaraz zrobie nalot na urzad,moze tym razme Pan
    znajdzie troche wiecej czasu, bo ostatnio wcisnal mi ksero kartek ktore
    czytalem 5 razy na korytarzu i prawie wygonil z pokoju:)
    pozdrawiam
    michal trych

  • 7. Data: 2007-06-12 10:46:13
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2007 12:11:47 +0200, Michał Trych napisał(a):

    > Dzieki za informacje, zaraz zrobie nalot na urzad,moze tym razme Pan
    > znajdzie troche wiecej czasu, bo ostatnio wcisnal mi ksero kartek ktore
    > czytalem 5 razy na korytarzu i prawie wygonil z pokoju:)

    Jeśli się okaże, że dopuszczają umowy k/s to pamiętaj, że trzeba od nich
    opłacić podatek - żeby potem nie było problemu z uznaniem takiego rachunku.

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 8. Data: 2007-06-12 21:39:33
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Jeśli się okaże, że dopuszczają umowy k/s to pamiętaj, że trzeba od nich
    > opłacić podatek - żeby potem nie było problemu z uznaniem takiego
    > rachunku.

    no i niestety sie nie da, musze kupic nawet jesli uzywane, to od firmy na
    f-re.z drugiej strony nie jest zle, bo sie vat odpisze:)
    pozdrawiam
    michal trych