-
1. Data: 2006-08-21 16:21:54
Temat: dostawca internetu
Od: "-" <d...@g...pl>
podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.
czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...
cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego towaru/uslugi,
i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?
-
2. Data: 2006-08-21 21:43:39
Temat: Re: dostawca internetu
Od: "bolo" <b...@i...pl>
Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl...
> podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.
> czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
> dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
> awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...
> cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
> towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?
a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na temat
czasu usuwania awarii?
ustawa mowi o znizce w abonamencie
--
pozdrawiam
bolo
PS. pytanie o cene abonamentu mialo na celu wykazanie slusznosci Twoich
oczekiwań ze ktos bedzie odbierał telefon 24godziny na dobe 7 dni w tygodniu
PS2. zawsze mozesz wypowiedziec umowe i zmienic operatora
-
3. Data: 2006-08-21 22:13:05
Temat: Re: dostawca internetu
Od: "maximus" <n...@a...pl>
> a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na
temat
> czasu usuwania awarii?
> ustawa mowi o znizce w abonamencie
Ale tylko w przypadku kiedy przerwa trwa powyżej 12h ciągle lub brak
internetu >36h w miesiącu.
-
4. Data: 2006-08-21 22:23:44
Temat: Re: dostawca internetu
Od: "Jacek Jackowski" <j...@o...pl>
Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl...
> podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.
>
> czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
> dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
> awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...
>
> cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
> towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?
W ktorym miescie masz tak nierzetelnego operatora? :)
-
5. Data: 2006-08-22 06:01:06
Temat: Re: dostawca internetu
Od: "-" <d...@g...pl>
> W ktorym miescie masz tak nierzetelnego operatora? :)
www.multicon.pl
-
6. Data: 2006-08-22 06:46:19
Temat: Re: dostawca internetu
Od: w...@p...onet.pl
> > a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na
> temat
> > czasu usuwania awarii?
> > ustawa mowi o znizce w abonamencie
>
> Ale tylko w przypadku kiedy przerwa trwa powyżej 12h ciągle lub brak
> internetu >36h w miesiącu.
a skad nagle tylu specow od PT sie znalazlo? ;)
nie wprowadzaj ludzi w blad tylko przeczytaj dokladnie przepis.
zeby bylo troche latwiej - art. 105 PT
pozdrawiam
d.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
7. Data: 2006-08-22 07:40:10
Temat: Re: dostawca internetu
Od: "William" <n...@m...mnie.pl>
> cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
towaru/uslugi,
> i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?
A jaką tu widzisz niezgodność ? Łącze radiowe klasy "WiFi na 10km" ma z
natury duże "lagi", awarie sprzętu po każdej burzy itd. Kupując taką usługę
ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu kablowym.
-
8. Data: 2006-08-23 06:00:00
Temat: Re: dostawca internetu
Od: "-" <d...@g...pl>
> A jaką tu widzisz niezgodność ? Łącze radiowe klasy "WiFi na 10km" ma z
> natury duże "lagi", awarie sprzętu po każdej burzy itd. Kupując taką
> usługę
> ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu
> kablowym.
a gdzie pisalem, ze to lacze radiowe?
chodzi o "normalny" kabel.
a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7 dni
w tygodniu
-
9. Data: 2006-08-23 13:36:57
Temat: Re: dostawca internetu
Od: "William" <n...@m...mnie.pl>
> a gdzie pisalem, ze to lacze radiowe?
>
> chodzi o "normalny" kabel.
>
> a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7
dni
> w tygodniu
>
A to przepraszam. Ale czy usługi telekomunukacyjne podlegają pod
"niezgodnośc towaru z umową" ? Nie wiem. Mają natomiast ścisłe przepisy o
odpowiedzialności za niedostępność usługi. Wyślij nam zapisy twojej umowy z
nimi.