eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodostawca internetu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2006-08-21 16:21:54
    Temat: dostawca internetu
    Od: "-" <d...@g...pl>

    podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.

    czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
    dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
    awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...

    cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego towaru/uslugi,
    i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?


  • 2. Data: 2006-08-21 21:43:39
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "bolo" <b...@i...pl>


    Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl...
    > podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.

    > czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
    > dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
    > awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...

    > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
    > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

    a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na temat
    czasu usuwania awarii?
    ustawa mowi o znizce w abonamencie

    --
    pozdrawiam
    bolo
    PS. pytanie o cene abonamentu mialo na celu wykazanie slusznosci Twoich
    oczekiwań ze ktos bedzie odbierał telefon 24godziny na dobe 7 dni w tygodniu
    PS2. zawsze mozesz wypowiedziec umowe i zmienic operatora



  • 3. Data: 2006-08-21 22:13:05
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "maximus" <n...@a...pl>

    > a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na
    temat
    > czasu usuwania awarii?
    > ustawa mowi o znizce w abonamencie

    Ale tylko w przypadku kiedy przerwa trwa powyżej 12h ciągle lub brak
    internetu >36h w miesiącu.



  • 4. Data: 2006-08-21 22:23:44
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "Jacek Jackowski" <j...@o...pl>


    Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eccmih$5be$1@inews.gazeta.pl...
    > podpisalem umowe na 2 lata z dostawca internetu.
    >
    > czesto sa awarie, ktore naprawiane sa dopiero na nastepny dzien, albo i za
    > dwa dni. zasadniczo wyglada to tak, ze maja czynny telefon do 17:00, a
    > awarie sa zawsze po 18:00, najczesciej w piatek...
    >
    > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
    > towaru/uslugi, i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

    W ktorym miescie masz tak nierzetelnego operatora? :)



  • 5. Data: 2006-08-22 06:01:06
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "-" <d...@g...pl>

    > W ktorym miescie masz tak nierzetelnego operatora? :)

    www.multicon.pl


  • 6. Data: 2006-08-22 06:46:19
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: w...@p...onet.pl

    > > a ile placisz za internet i jakie zapisy masz w umowie abonenckiej na
    > temat
    > > czasu usuwania awarii?
    > > ustawa mowi o znizce w abonamencie
    >
    > Ale tylko w przypadku kiedy przerwa trwa powyżej 12h ciągle lub brak
    > internetu >36h w miesiącu.

    a skad nagle tylu specow od PT sie znalazlo? ;)
    nie wprowadzaj ludzi w blad tylko przeczytaj dokladnie przepis.
    zeby bylo troche latwiej - art. 105 PT

    pozdrawiam
    d.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 7. Data: 2006-08-22 07:40:10
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > cvzytalem, ze byly jakies przepisy o niezgodnosci zakupionego
    towaru/uslugi,
    > i ze mozna wtedy zerwac umowe -moze Ktos podpowie?

    A jaką tu widzisz niezgodność ? Łącze radiowe klasy "WiFi na 10km" ma z
    natury duże "lagi", awarie sprzętu po każdej burzy itd. Kupując taką usługę
    ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu kablowym.




  • 8. Data: 2006-08-23 06:00:00
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "-" <d...@g...pl>

    > A jaką tu widzisz niezgodność ? Łącze radiowe klasy "WiFi na 10km" ma z
    > natury duże "lagi", awarie sprzętu po każdej burzy itd. Kupując taką
    > usługę
    > ma się chyba świadomosć, że nie będzie jakości usługi jak w łaczu
    > kablowym.

    a gdzie pisalem, ze to lacze radiowe?

    chodzi o "normalny" kabel.

    a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7 dni
    w tygodniu


  • 9. Data: 2006-08-23 13:36:57
    Temat: Re: dostawca internetu
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > a gdzie pisalem, ze to lacze radiowe?
    >
    > chodzi o "normalny" kabel.
    >
    > a niezgodnosc? hmmm - podpisalem umowe na dostep do internetu 24h/dobe 7
    dni
    > w tygodniu
    >

    A to przepraszam. Ale czy usługi telekomunukacyjne podlegają pod
    "niezgodnośc towaru z umową" ? Nie wiem. Mają natomiast ścisłe przepisy o
    odpowiedzialności za niedostępność usługi. Wyślij nam zapisy twojej umowy z
    nimi.


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1