  • 31. Data: 2003-06-12 19:41:19
    Temat: Re: dostałam wulgarnego emaila od ucznia
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > najgorsze to, że to koniec roku i czasu mało.

    Czyżby to była ostatnia klasa?

    Pix

  • 32. Data: 2003-06-12 20:11:30
    Od: "Beata" <b...@o...pl>

    > Czyżby to była ostatnia klasa?

    tak i po radzie kwalifikacyjnej i końcu roku z punktu pedagoga nic nie
    jestem w stanie zrobić, a takie konsekwencje byłyby tu najlepsze.

    Beata

  • 33. Data: 2003-06-12 20:12:14
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przejmuj się.Musisz się pogodzić z faktem że duży odsetek piszących na
    > grupach dyskusyjnych leczy tutaj swoje kompleksy. Może Tomuś miał problemy
    > nauką i stąd takie jego nastawienie do nauczycieli?

    Chyba wyraznie napisalem ze mialem problemy jak to piszesz
    "z nauka" a tak naprawde to byly problemy z nauczyclelami
    ktory moze leiej by wykonywali inna prace. Co do nauki
    w rzeczy samej to od prawie 5 lat studiuje i pobieram co roku
    stypendium naukowe :P
    Tymniemniej Lesiu, dziekuje za trafna analize
    psychologiczna ;>

    > W kazdym razie zacząłbym od rozmowy z rodzicami a dopiero potem sięgnąłbym
    > po mocniejsze argumenty( typu rada pedagogiczna lub prokurator).

    Ach, ta sila, lubimy uzywac "mocnych argumentow",
    jak ktos nie potrafi dotrzec do czlowieka to probuje
    uzywac sily, co moze powodowac uzycie sily
    rowniez przez druga strone.

    Prokurator tylko czeka oby bronic sflustrowane nauczycielki,
    zapewniam was, buchachachacha, wybacznie ale cos
    wam sie w glowach chyba pomieszalo

    Pozdrawiam, Tomek

    PS
    Co do Leszka to czytalem juz na tej grupie ze to trol,
    moze to prawda ? ale bez obrazy.

  • 34. Data: 2003-06-12 20:28:40
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > myslałam, ze fakt że jest uczennicą nie ma znaczenia dla prawa? (może
    > pomyliłam listy?)

    Zgadzam sie, tylko po co mnie poprawaiasz ???
    Gupi nauczycielski nawyk ?

    > tzn konkretnie na jakiej podstawie?

    Na podstawie mojego doswiadczenia
    zyciowego i intuicji :>

    > tzn ja jestem agresywna? w którym miejscu?

    Nic takiego nie napisalem,
    dziwczyna (uczennica) moze doznaje przemocy
    w domu, na podwurku czy wreszcie w szkole.
    A zadaniem pedagoga jest pomoc takiej
    osobie poradzic sobie z agresja innych
    w stosunku do niej i rowniez z agresja
    ktora w niej sie rodzi.
    A Ty chcesz urzywac sily w postaci prawa,
    przeciez spowodujesz tym u tej dziwczyny
    jeszcze wieksza flustracije i gniew.
    Ja rozumien ze bluzgi Cie dotknely,
    to normalne. Najlepiej porozmawiaj z nia
    (jesli bedzie sie dalo a tj jesli ona bedzie chciala)
    i powiedz jej ze sprawila Ci przykrosci,
    ze powinna Cie przeprosic, ze jesli
    czuje sie pokrzywdzona ocena to moze
    to powiedziec kulturalnie itd,
    mozesz ale to nie na poczatku rozmoy,
    zagrozic ew konsekwencjami (to gdybys uwazala
    ze to da doby skutek - nie w celu odwetu)

    > gdzie tu siła? w tym, że to ona mnie zbluzgała a nie ja ja?

    Sila tu w tym miejscu ze Ty jestes dorosla,
    masz wladze a jeszcze dodatkowo chcesz
    wykozystywac prawo porzeciw niej.
    To jest wlasnie uzycie sily.
    Moze sproboj wychowywac w inny sposob
    niz karanie bo podobno to sposob malo skuteczny.

    > ale to, że ktoś mnie tak traktuje nie świadczy źle o mnie a o nim!

    Zdecydownie, ale zdradze Ci jedna tajemniece:
    co zasiejesz to zbierac bedziesz.
    Ja osobiscie potrafie roznych ludzi, moim zachwaniem
    spowodowac zeby oni sami byli dla mnie mili lub
    przeciwnie zeby lecialy gromy.

    Naprawde zrob uczciwy rachunek sumienia wg
    tej dziwczyny. Czy zawsze bylas wzgledem niej
    uczciwa, kulturalna, traktowalas ja z szacunkiem ?

    > Beata

    Tomek

  • 35. Data: 2003-06-12 20:30:47
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > . Może Tomuś miał problemy z
    >
    > niestety dla nas - nauczycieli takich ludzi jest dużo

    skomentuje to tak: :)*

    > najgorsze to, że to koniec roku i czasu mało.

    Czasu na co ?
    Na zemste ?

    Tomek

    * - zmien zawod i nie zrzedz !!!!

  • 36. Data: 2003-06-12 20:32:43
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

> [...]

    [ciach]

    > A Ty chcesz urzywac sily w postaci prawa,
    > przeciez spowodujesz tym u tej dziwczyny

    Czy mógłbyś łaskawie następnym razem przed wysłaniem sprawdzić jakimś
    korektorem swoje teksty?

    I błagam: nie pisz mi nic o jakichś dysgrafiach czy innych bzdurnych
    wymysłach...

  • 37. Data: 2003-06-12 20:32:44
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > tak i po radzie kwalifikacyjnej i końcu roku z punktu pedagoga nic nie
    > jestem w stanie zrobić, a takie konsekwencje byłyby tu najlepsze.

    Pamietaj:

    Zemasta jest slodka ...
    ale tylko przez chwile,
    pozniej gorzka jak cholera.

    Tomek

  • 38. Data: 2003-06-12 20:34:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Tymniemniej Lesiu, dziekuje za trafna analize
    > psychologiczna ;>

    Nie ma za co, zawsze do usług.

    > Ach, ta sila, lubimy uzywac "mocnych argumentow",
    > jak ktos nie potrafi dotrzec do czlowieka to probuje
    > uzywac sily, co moze powodowac uzycie sily
    > rowniez przez druga strone.

    Do przestępców docierają tylko "mocne argumenty". A wysyłanie obraźliwych i
    wulgarnych listów jest przestępstwem.

    > Prokurator tylko czeka oby bronic sflustrowane nauczycielki,

    On bardzo lubi "sflustrowane" nauczycieli i z chęcią będzie je bronił.

    > zapewniam was, buchachachacha, wybacznie ale cos
    > wam sie w glowach chyba pomieszalo

    Tobie pewnie to nie grozi.Żeby miało się co mieszać musi tam coś byc;)

    > Co do Leszka to czytalem juz na tej grupie ze to trol,
    > moze to prawda ? ale bez obrazy.

    To prawda, jestem trollem.I jestem z tego dumny:))

    Pozdr
    Leszek

  • 39. Data: 2003-06-12 20:38:55
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "A_Zet" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może się mylę, ale uważam, że nauczyciel nie jest w stanie nadrobić
    > zaniedbań wychowawczych rodziców ucznia.

    To jest jedna z waznych jego rol.
    Wiedza w senisie encykopedycznym jest
    malo przydatna a rozwiajnie umiejetnosci
    myslenia i pozytywnych postaw spolecznych
    sa bardzo wazne

    Tomek

  • 40. Data: 2003-06-12 20:49:36
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    >
    > On bardzo lubi "sflustrowane" nauczycieli i z chęcią będzie je bronił.

    > Tobie pewnie to nie grozi.Żeby miało się co mieszać musi tam coś byc;)

    Dziekuje ze przekonales mnie ze nie warto z Toba
    polemizowac.